Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare Colegiu Tehnic Vadu Crisului


Anunt de participare numarul 55773/16.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VADU CRISULUI
Adresa postala: LOCALITATEA VADU CRISULUI NR.55, Localitatea: Vadu Crisului, Cod postal: 417615, Romania, Punct(e) de contact: DOREL FLORIAN COSMA, Tel.0259/443037, In atentia: d-nului Malai Florin, Email: [email protected], Fax: 0259/443037, Adresa internet (URL): Vadu Crisului nr 25-Colegiul Tehnic
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare Colegiu Tehnic Vadu Crisului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Vadu Crisului nr 25
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extindere corp de ateliere, masardarecorp de ateliere, construire sopron metalic, extindere grupuri sanitare, acoperire curte, reabilitare si renovare corpuri existente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii, instalatii electrice, sanitare si de apa, renovari, reparatii si amenajari
Valoarea estimata fara TVA: 1, 887, 967RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 20000 lei ce va putea fi constituita prin scrisoare de garantie bancara, buna uxecutie va fi in cuantum de 5 % din valoarea contractuluide
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare fiind asigurat de la bugetul local si bugetul ministerului Educatiei Tineretului si Cercetarii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta cistigatoare este oferta comuna a mai multor ofertanti aceasta va trebuii legalizata ulterior cistigarii licitatiei
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform caietului de sarcini, certificatul constatator emis de ORC in care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate obiectul supus licitatiei, si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente , condamnari, amenzi, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, are achitat obligatiile de plata atit la bugetul de stat cit si la cel local si nu este inregistrat cu datorii la data de 30.05.2008 sau o data ulterioara.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se va prezenta bilantul contabil pe ultimi 3 ani 2005, 2006, 2007.Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa demonstreze ca a inregistratprofit pe ultimi 3 ani.Se va prezenta o scrisoare cash flow pe perioada executarii lucrarii in cuantum in valoare de 440000 lei in favoarea Colegiului Tehnic Vadu Crisului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi cxalificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani de cel putin 3500000.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a contractelor relevante pe ultimi 5 ani insotita de certificate de buna executie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba executata cel putin o lucrare similara cod CPV45453000-7 in vasloare de 600 000lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2008 12:00
Locul: Colegiul Tehnic Vadu Crisului loc Vadu Crisului nr 25, judetul Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii au dreptul de a asista la desciderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stravopoleos nr 6 sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art67 si 68 din OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Colegiul tehnic Vadu Crisului -d-nul Director Malai Florin
Adresa postala: Localitatea Vadu Crisului nr 25, judetul Bihor, Localitatea: Vadu Crisului, Cod postal: 417615, Romania, Tel.0359/445928, Email: [email protected], Fax: 0359/445928
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2008 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer