Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE DC11C BUSTENARI-COSMINELE,COMUNA TELEGA SI COSMINELE,JUDETUL PRAHOVA


Anunt de participare numarul 89960/02.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNEI TELEGA (PRIMARIA)
Adresa postala: Comuna Telega, nr.1437, judet Prahova, Localitatea: Telega, Cod postal: 107600, Romania, Punct(e) de contact: Rosca Sinziana, Tel.0244368468, Email: [email protected], Fax: 0244368011, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE DC11C BUSTENARI-COSMINELE, COMUNA TELEGA SI COSMINELE, JUDETUL PRAHOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA TELEGA, SAT BUSTENARI SI COSMINELE
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE REABILITARE DC 11C BUSTENARI-COSMINELE km 0+000-km3+350
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE REABILITARE DC11C BUSTENARI-COSMINELE COMUNA TELEGA KM 0+000 -KM 3+350
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 500, 000 si 2, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractuluicuantumul garantiei de participare: 75 760 lei. se accepta orice instrument de garantare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HOTARAREA DE GUVERN NUMARUL 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-original;declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181-original;declaratie privind calitatea de participant la procedura-original;certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj) eliberat de DGFP si Controlul Finantelor de Stat-original;certificat privind plata taxelor si impozitelor locale-eliberat de Primaria locala-original.certificat constatator, in original, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: pentru persoanele juridice romane: -domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii;
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;
pentru persoanele juridice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori aparteneta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se traducerea autorizata si legalizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii bancare-scrisoare de bonitate bancara-in original-din partea bancii garant;bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008vizate si inregistrate de organele competente si balanta contabila pe ultima luna incheiata-in copie;
declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani 10000000 lei;
lichiditate generala, solvabilitate patrimoniala-ofertantul va prezenta documente, in original emise/vizate de ANAF-DGFP;
documente relevante, emise de banca garant, din care sa rezulte ca are acces la lichiditati , in cuantum minim de 5000000 lei, pe o perioada de minim 6 luni de la data semnarii contractului-in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani Se va prezenta, in copie certificata, procesul verbal incheiat la terminarea lucrarilor, semnat si vizat de reprezentantii ISCT.
ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii (finalizarii) in ultimii 5 ani a cel putin 1 contract al carui obiect a fost executia de lucrari similare, (constructie/reabilitare drum), avand ca valoare minima de 6.000.000, 00 lei.declaratie referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii si executiei - in original;
- autorizatia/atestatul RTE si RTC - in copie
declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor - in original;
declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - in original;declaratie privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari - in original;
declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - in original;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada detinerii utilajelor, instalatiilor si echipamentelor minimale, prevazute in documentatia de atribuire, sub sanctiunea respingerii ofertei depuse de acesta. Lista cu dotarile minime, fara a fi limitativa, va contine: statia de producere a mixturilor asfaltice, cu avizul de functionare, emis de Ministerul Mediului;utilaje specifice, ca repartizator de mixturi asfaltice, cilindru vibrocompactor, masini de transport specializate, autogreder, freza asfalt, instalatie preparat emulsie bituminoasa, autogudronator emulsie, perie mecanica, vibrofinisor terasamente, placa vibratoare, motocompresor, utilaj realizat acostamente, etc.;statie de betoane, fixa si mobila ;concasor piatra si statie de sortare agregate ;masini specializate pentru transportul betonului;laborator de gradul I, atestat si avizat ;excavator pe pneuri si pe senile; buldozer;vibrator beton.dispozitiv de ancorat tevi prin vibrare (soneta) ;statie totala sau theodolit pentru masuratori topografice;declaratie privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora - in original;Se va preciza care sunt lucrarile si valoarea aceastora, pe care urmeaza sa le execute subcontractantii.declaratie privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii - in original;Se vor prezenta in copie legalizata: ISO 9001/2001 sau echivalent.ISO 14001/2004 sau echivalent.OHSAS 18001/2004 sau echivalent.SA8000/2008 sau echivalent.Atestat APDP din Romania sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.11.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.11.2009 12:00
Locul: COMUNA TELEGA - SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OFERTANT ARE DREPTUL DE A PARTICIPA LA DESCHIDEREA OFERTELOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR, STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Instanta judecatoreasca ;(Art.286/OUG34 );
Adresa postala: Curtea de Apel Ploiesti, strada Emil Zolla, numarul 4, sectia Contencios-administrativ si fiscal, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100543, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.10.2009 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer