Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE DJ 606C LIMITA JUDETUL DOLJ ? TINTARU ? BUICESTI ? DN 66 JUDETUL MEHEDINTI Km 51+500 ? 59+150


Anunt de participare numarul 102605/22.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala:  str. traian, nr. 89, Localitatea:  Drobeta-Turnu Severin, Cod postal:  1500, Romania, Punct(e) de contact:  LUCIAN BOSOANCA, Tel. 0372521137, Email:  [email protected], Fax:  0372521137; 0252311892, Adresa internet (URL):  www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE DJ 606C LIMITA JUDETUL DOLJ ? TINTARU ? BUICESTI ? DN 66 JUDETUL MEHEDINTI Km 51+500 ? 59+150
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 606C LIMITA JUDETUL DOLJ ? TINTARU ? BUICESTI ? DN 66 JUDETUL MEHEDINTI Km 51+500 ? 59+150
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop implementarea Proiectului : REABILITARE DJ 606C LIMITA JUDETUL DOLJ ? TINTARU ? BUICESTI ? DN 66, Km 51+500 ? 59+150 , judetul Mehedinti?, conform cu specificatiile tehnice din Caietul de sarcini, cu Listele de cantitati si Piesele desenate care fac parte integranta din documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop implementarea Proiectului : REABILITARE DJ 606C LIMITA JUDETUL DOLJ ? TINTARU ? BUICESTI ? DN 66, Km 51+500 ? 59+150 , judetul Mehedinti?, conform cu specificatiile tehnice din Caietul de sarcini, cu Listele de cantitati si Piesele desenate care fac parte integranta din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 874, 290RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Cuantumul garantiei de participare: 100.000 lei2. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional2007 ? 2013? Fondul European de Dezvoltare Regionala;? Buget national;? Buget local (bugetul propriu al judetului Mehedinti).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1813. Declaratie privind calitatea de participant la procedura4. Certificat de atestare fiscala ( ANAF) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat5. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local6. Certificat constatator emiscu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte :
? domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii
? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 64/1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.(lipsa certificatului este eliminatorie)
7. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (copie). (lipsa certificatului este eliminatorie)
8. Extras de registru emis de Registrul Comertului. (lipsa extrasului de registru este eliminatorie)
9. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre Asociatia profesionala de Drumuri si Poduri din Romania, prin prezentarea in copie a certificatului de atestare in valabilitatea mentionata de emitent. (lipsa atestatului este eliminatorie)10. Cazierul judiciar al operatorului economic
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privindsituatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. -Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani( 2007, 2008, 2009) sa fie mai mare de 18.000.000 lei, echivalentul a 4.3000.000 euro, la cursul de 1Euro = 4, 1646 lei (cursul Inforeuro al lunii iunie 2010)- Lichiditate generala (capital propriu/datorii curente x 100) > 100%- Operatorul economic demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii: depozite bancare, linii de credit aprobate si neconsumate, confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o suma de minim 4.500.000 lei pentru o perioada de 3 luni
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind experienta similara
2. Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
3. Formular nr. 12 I - ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere?
4. Standarde de asigurare a calitatii
5. Formular AA - ?Acord de asociere?
6. Formular IMP_LA ? ?Imputernicire lider asociatie?
7. Formular nr. 12 I - ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere?si a anexei acestuia cu specificarea persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si a oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului.
8. Formular nr. 12 G - ?Declaratieprivind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?
9. Formular AS - ?Acord de subcontractare?
10. Formular DPM ? ?Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii?
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul a executat in ultimii 5 ani cel putin 1 lucrarede constructii de drumuri ( fara limita de suma ). Valoarea minima a experientei similare in ultimii 5 ani - pentru lucrari de drumuri - solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti, din cel mult trei contracte finalizate, trebuie sa fie de cel putin 7.000.000 lei echivalentul in lei a 1.680.000 lei la cursul de 1 euro = 4, 1646 lei(cursul Inforeuro din luna iunie 2010)2. Operatorul economic ofertant detine in proprietate sau inchiriere, utilaje, mijloace de transport, si dotari strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari. Utilajele, mijloacele de transport si dotarile necesare si numarul minim al acestorasunt : Statie de preparat mixturi asfaltice autorizata conform legii ? min. 1 buc; Statie de producere betoane autorizata conform legii ? min. 1 buc; Finisor ? repartizator mixturi asfaltice ? min.1 buc; Autogreder ? min. 1 buc; Freza asfalt ? min. 1 buc; Masina de taiat rosturi ? min. 1 buc; Compactoare ? min. 4 buc; Autobasculante cu prelata ? min. 5 buc; Buldoexcavator ? min. 2 buc; Incarcatoare frontale ? min. 2 buc; Instalatie de imprastiat emulsie bituminoasa min. - 1 buc; Cisterna de apa cu dispozitiv stropire min. - 1 buc; Autobetoniera min.- 1 buc; Statie totala ? min. 1 buc.4. SR EN ISO 9001:2008 (2000);SR EN ISO 14001:2005; OHSAS 18001:2004; SA 8000:2008;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
50%
50
Descriere: Componenta financiara
2.
Planul de management al sanatatii si securitatii muncii
15%
15
Descriere:
3.
Planul de protectie a mediului
15%
15
Descriere:
4.
Termenul de executie al lucrarii
10%
10
Descriere:
5.
Garantia acordata lucrarilor executate
10%
10
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
Pondere componenta tehnica: 50 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2010 18:00
Locul: www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Programul Operational Regional 2007-2013. - Axei prioritare 2 ? Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale Domeniul major de interventie 2.1 ? Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane- inclusiv constructia /reabilitarea soselelor de centura ( cu statut de drum judetean si /sau urban)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR STAVROPOLEOS NR 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala:  BD N TITULESCU NR 4, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200188, Romania, Tel. 0251418586
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - DIREVTIA JURIDICA
Adresa postala:  STR TRAIAN NR 89, Localitatea:  DR TR SEVERIN, Cod postal:  200132, Romania, Tel. 0372521110
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2010 14:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer