Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare DJ 606C limita judetul Dolj-Tantaru-Buicesti DN 6, judetul Mehedinti, km 51+500 59+150


Anunt de participare numarul 82703/18.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala: str. traian, nr. 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 1500, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN BOSOANCA, Tel.0372521137, Email: [email protected], Fax: 0372521137; 0252311892, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare DJ 606C limita judetul Dolj-Tantaru-Buicesti DN 6, judetul Mehedinti, km 51+500 59+150
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Faza: PT + DDE si vor cuprinde: Expertiza tehnica Documentatia pentru Proiectul tehnic si Detaliile de executie precum si desenele de executiepentru lucrari de drumuri si asociate. Caiete de sarcini Liste de Cantitati de LucrariEstimarea de pret la nivel de Proiect Tehnic si Detalii de Executie Intocmirea Documentatieide atribuire a contractului de lucrari conform standardelor romanesti Documentatie PAC, documentatii pentru avize, acorduri, aprobari Daca este solicitat, in timpul perioadei de licitatie, va asigura asistenta Autoritatii Contractante Asigurarea asistentei tehnice pe perioada de executie a lucrarilor conform legii 10/1995 republicata si cerintelor din caietul de sarciniAsigurarea suportului tehnic, daca este necesar, in timpul Perioadei de Notificare a Defectelor( Perioadei de garantie a lucrarilor)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
.Contractul are ca scopobtinerea: Expertizei tehnice, Proiectului tehnic, Detaliilor de executie, Documentatiei de atribuire, Documentatiei pentru PAC, avize si acorduri, Asistentei tehnicesi celorlate serviciiprevazute prin Legea nr. 10/1995 in sarcina proiectantului, documentatiile fiind necesare in vederea evaluarii finale a aplicatiei Consiliului Judetean Mehedinti pentru finantarea din fonduri externe nerambursabile a Proiectului , Reabilitare Dj 606C limita judetul Dolj-Tantaru-Buicesti DN 6, judetul Mehedinti, km 51+500 59+150si implementarii cu succes a acestuia.
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Cuantumul garantiei de participare: 4.000 (50% pentru IMM-uri)- Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este10% din pretul fara TVA al contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului de servicii se facedin bugetul C.J. Mehedinti.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular nr. 12 A - Declaratie privind eligibilitatea
2. Formular nr. 12 B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006
3. Formular nr. 12 C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura
4 Certificat de atestare fiscala ( ANAF) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat
5 Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local
6 Certificat de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie
7 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului8.Extras de la registrul comertului (in termen de valabilitate la datei deschiderii ofertelor), in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil pe anul 2008, vizat de Directia Generala a Finantelor Publice, cu rezultat pozitiv.
2. Declaratie privind cifra medie de afaceri din ultimiitrei ani. (2006, 2007, 2008) . Se va completa formularul B1
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Cifra medie anuala de afaceri pe perioada 2006-2008, inclusiv, valoare minima impusa este de 600.000 lei, echivalentul a 142.036 euro la cursul de(1euro = 4, 2243lei) din data de 13.07.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Listaprincipalelor prestatii in ultimii 3 ani
2. Experienta similara
3. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatii
4. Declaratie privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii
5. SR EN ISO 9001/2001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se va completa formularul nr. 12E Declaratie privind lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani. Pentru demonstrarea executarii prestatiilor operatorul va prezentacertificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.2. Dovada executarii a cel putin unui contract de proiectare pentru construire/consolidare/reabilitare/modernizare/reparatii la drumuri si poduri cu o valoare egala sau mai mare de60.000 lei, respectiv 14.203 euro. Se va completa formularulB2Formularul va fi insotit de: - copie a contractului de servicii de proiectare - recomandare pentru lucrarea respectiva3. Cerinta minima obligatorie este detinerea in proprietate: -2 statii totale -1plotter minim A2-2 calculatoare -2 autoturisme - 1 licenta soft proiectare drumuri -1 licenta soft devize( se vor prezenta copii ale facturilor de achizitie si licentele pentru softuri)4. Cerinta minima obligatorie: -1 sef proiect, specialist in domeniul drumuri si poduri (CFDP)- 2 proiectanti de specialitate, specialisti in domeniul drumuri si poduri (CFDP)-2 ingineri specialisti in topografie/geodezie-1 inginer specialist in inginerie geologica/geofizica-1 verificator atestat pentru cerintele A4, B2, D2(specialistii de mai sus trebuie sa faca parte din organizatie iar pentru verificatorul atestat si ing. specialistin inginerie geologica/geofizica se admite si contract de colaborare sau prestari servicii)Se vor atasa CV-urile personalului nominalizat mai sus care va participa la indeplinirea contractului Formular 12 I3.Formularul va fi insotit de copia contractului de munca sau a carnetului de munca completat la zi.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2009 10:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Mehedinti, str Traian, nr. 89, Dr. Tr. Severin. Mehedinti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTII, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bd N. Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418586
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: str TRAIAN, nr. 89, Localitatea: DR TR SEVERIN, Cod postal: 220122, Romania, Tel.0372521102, Fax: 0372521137
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2009 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer