Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE DRUM COMUNAL DC 30-PRELUCI-VALEA LOZNEI KM 0-3,650 COMUNA LOZNA,JUD.SALAJ


Anunt de participare numarul 26334/02.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LOZNA
Adresa postala: JUD. SALAJ, LOC. LOZNA NR.70, Localitatea: Lozna, Cod postal: 447225, Romania, Punct(e) de contact: MIREL DRAGOMIR, Tel.0260/635301, In atentia: SABOU AUGUSTIN, Email: [email protected], Fax: 0260/635301, Adresa internet (URL): LOZNA NR.108, JUD SALAJ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE DRUM COMUNAL DC 30-PRELUCI-VALEA LOZNEI KM 0-3, 650 COMUNA LOZNA, JUD.SALAJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA LOZNA, JUD.SALAJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REPROFILAREA PARTII CAROSABILE CU BALAST, PIATRA SPARTA, SANTURI SI RIGOLE, BETONAREA PARTII CAROSABILE, REABILITARE POD, AMENAJARE DE MALURI IN AVAL SI AMONTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DRUM COMUNAL DC 30
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 500, 000 si 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE - 35000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL SI ALTE SURSE DE FINANTARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA-CERINTA OBLIGATORIE-PREZENTARE FORMULAR A, CAZIER FISCAL-CONFIRMAREA PLATII TAXELOR SI IMPOZITELEOR LA BUGETUL GENERAL SI LOCAL-CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE REGISTRUL OFICIULUI COMERTULUI SI AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE-COPIA CERTIFICATULUI DE INREGISTRARE-ATESTARE PENTRU EFECTUAREA DE LUCRARI DE CONSTRUCTII DRUMURI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-SE COMPLETEAZA FORMULAR C2 SI C3-DECLARAREA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
MEDIA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI SA FIE DE CEL PUTIN 4000000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-LISTA PRINCIPALELOR PRESTATII IN ULTIMII 5 ANI-SE COMPLETEAZA FORMULARELE C1, C2, C3
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRET
80%
Descriere:
2.
TERMEN DE EXECUTIE
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
NUMARUL DE REFERINTA ATRIBUIT DOSARULUI DE AUTORITATEA CONTRACTANTA
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: ORDIN DE PLATA SAU CHITANTA DE LA AUTORITATEA CONTRACTANTA SAU FILA CEC VIZATA DE BANCA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2007 11:00
Locul: PRIMARIA LOZNA , NR.108, JUD SALAJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR MANDATATI IN SCRIS
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
NU ESTE CAZUL
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS, NR.6 SECTOR.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala: STR.STEFAN CEL MARE, NR.1, ,Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/431063, Fax: 0264/431063
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN 10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE ACESTA IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA LOZNA
Adresa postala: NR.108, JUD. SALAJ, Localitatea: LOZNA, Cod postal: 447225, Romania, Tel.0260/635301, Email: [email protected], Fax: 0260/635301
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2007 09:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer