Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE POD PE DN 17A KM 0+412 LA SADOVA


Anunt de participare numarul 130576/20.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  DRDP Iasi, tel.0213150126, Tel. 021.315.01.26, In atentia:  Serviciul achizitii, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA - DRDP IASI
Adresa postala:  str. Gh. Asachi nr. 19, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700481, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul intretinere lucrari arta, Tel. 0232.214430, In atentia:  Serviciul achizitii, Email:  [email protected], Fax:  0232.214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA - DRDP IASI
Adresa postala:  str. Gh. Asachi nr. 19, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700481, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul achizitii, Tel. 0232.214430, Email:  [email protected], Fax:  0232.214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA - DRDP IASI
Adresa postala:  str. Gh. Asachi nr. 19, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700481, Romania, Tel. 0232.214430, In atentia:  registratura, Email:  [email protected], Fax:  0232.214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE POD PE DN 17A KM 0+412 LA SADOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DN 17A KM 0+412 LA SADOVA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de aparari de maluri cu gabioane, prag de fund din gabioane, cale pe pod si hidroizolatie, dispozitive de acoperire a rosturilor de dilatatie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reabilitare pod.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 884, 462RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare - 50.000 lei; garantie de buna executie 10% din valoarea de contract, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare BDCE+Guvernul Romaniei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat; Certificat de inregistrare la ORC; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind Cifra de Afaceri; Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), inregistrate la organele competente ; Extras de cont in original, emis de o unitate bancara cu maxim 2 zile lucratoare inainte de data de depunere a ofertei, din care sa rezulte suma sau dovada de la unitatea bancara prin care se confirma ca operatorul economic are acces la resurse reale negrevate de datorii (acorduri de garantii, linii de credit, depozite bancare suficiente) ; Scrisoare de Recomandare emisa de o banca comerciala care sa ateste ca ofertantul dispune de lichiditati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 (trei) ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare de minim 13.700.000 lei. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 3.440.000, 00 lei, pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 90 de zile.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani; Declaratie privind numarul minim de Echipamente disponibile pentru indeplinirea contractului; Declaratie privind dreptul de folosinta al laboratorului autorizat, statie de betoane si statie de asfalt ; Copii dupa contractele de achizitie publica care dovedesc exp sim, cu recomandari si proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor ; Lista personaluluicheie + Declaratie de disponibilitate + Curriculum vitae ; Copii ale diplomelor si ale atestatelor si autorizarilor, dovada raporturilor contractuale de munca cu ofertantul ; Certificate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, ISO 9001 sau echivalente ; Certificate care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, ISO 14001 sau echivalente ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a executat in ultimii 5 ani lucrari de natura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii (executie lucrari de consolidare sau reabilitare sau constructii poduri) in valoare de minim 2.000.000, 00 lei fara TVA din cel mult 2 (doua) contracte si care au necesitat executia de lucrari de consolidare sau reparatii capitale sau reabilitari poduri sau constructii poduri.2.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are drept de folosinta sau detine cel putin urmatoarea dotare tehnica: Tipul si caracteristicile echipamentului - Numarul minim necesar : automacara ? 1 , excavator ? 1 , instalatie mobila sablare ? 1, schela metalica ? 1, - compactor autopropulsat- 1, buldozer ? 1, autobsculante ? 2, mai mecanic ? 1, incarcator frontal ? 1, repartizor - finisor ? 1, set semnalizare inclusiv semafoare electrice ? 1 set.3. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul personal: sef punct de lucru (CFDP) ? 5 ani vechime ? maxim doua lucrari similare; un responsabil tehnic cu executia care sa fie atestat in domeniul lucrarilor care urmeaza sa fie executate (RTE) ? 5 ani vechime ? cel putin o lucrare similara;un responsabil CQ (atestat in domeniul lucrarilor care urmeaza sa fie executate) ? 5 ani vechime ? maxim doua lucrari similare ; un inginer mecanic ? 5 ani vechime ? maxim doua lucrari similare; un responsabil cu protectia mediului; un responsabil cu sanatatea si securitatea muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.10.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2011 10:00
Locul: sediul DRDP iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila si pe site-ul www.drdpiasi.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30081, Romania, Tel. 021. 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N.A.D.N.R.-S.A. ? Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi - Departamentul Juridic
Adresa postala:  str. Gh. Asachi, nr. 19, Localitatea:  IASI, Cod postal:  700481, Romania, Tel. 0232214430, Email:  [email protected], Fax:  0232214432, Adresa internet (URL):  www.drdpiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2011 11:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer