Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare pod pe DN 28 km 107+138


Anunt de participare numarul 67972/03.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel.021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gheorghe Asachi nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232214430, In atentia: Biroul Licitatii, Email: [email protected], Fax: 0232214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gheorghe Asachi nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232214430, In atentia: Biroul Licitatii, Email: [email protected], Fax: 0232214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gheorghe Asachi nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 654654, Romania, Tel.0232214430, In atentia: Registratura, Email: [email protected], Fax: 0232214432
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare pod pe DN 28 km 107+138
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Dn 28 km 107+138
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari de reabilitare pod DN 28 km 107+138
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari de reabilitare pod DN 28 km 107+138
Valoarea estimata fara TVA: 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
DRDP Iasi isi rezerva dreptul de a achizitiona suplimentare lucrari similare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare 8000 lei SGB sau prin OP in contul DRDP Iasi-RO33RNCB0175008094080037-BCR Iasi
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BEI si bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
in conformitate cu art. 44 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind egibilitateaCertificate constatatoare pentru plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si bugetul local valabile la data deschiderii ofertelor.
Certificatul de inregistrare fiscala emis de ANAF-DGFP copie legalizata.
Copie dupa actul constitutiv sau contractul de societatea sau statut
Certificat de inregistrare emis de ORC in original.
Declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul un se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006
Declaratie privind calitatea de participant
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil: 2005, 2006, 2007 vizat si inregistrat la DGFP.
Fisa informatii generale - Formularul 4
Balanta contabila la 30.06.2008
Informatii privind obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti
Ofertantul trebuie sa prezinte declaratie pe proprie raspundere ca are resurse realenegrevate de datorii, llinii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 90 zile.
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 1.000.000 lei pentru contractele de lucrari din activitatea de constructii montaj
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratiae privind lista principalelor contracte de lucrari similare executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie - Formular 5.
Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani, in calitate de contractant sau subcontractant, a unui contract de natura si complexitate similare lucrarilor ce fac obiectul contractului cu o valoare de cel putin 135.000 lei, insotita de certificari de buna executie.Se va prezentacopie dupa contractul de achizitie public asi certificari de buna executie.
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari conform Formularului 6
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Formular7 insotita de CV-uri + copie fata-verso dupa autorizatia responsabililor tehnic cu care vor participa la indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.12.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.12.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2008 10:00
Locul: DRDP Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti ai operatorilor economici, alte persoane abilitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str. Anastasie Panunr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700023, Romania, Tel.40(232)217808
Organism competent pentru procedurile de mediere
Mediere: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos nr.6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 02131046442
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: Str. Gheorghe Asachi nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232214430, Email: [email protected], Fax: 0232214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.11.2008 10:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer