Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare podet pe DN 15B km 12+005


Anunt de participare numarul 71580/03.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: str. Gh. Asachi nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: DRDP IASI - Serviciul Licitatii, Tel.0232.214430, In atentia: ing. Manuela Popa, Email: [email protected], Fax: 0232.214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: str. Gh. Asachi nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232.214430, In atentia: serviciul licitatii, Email: [email protected], Fax: 0232.214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: str. Gh. Asachi nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232.214430, In atentia: serviciul licitatii, Email: [email protected], Fax: 0232.214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: str. Gh. Asachi nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232.214430, In atentia: registratura, Email: [email protected], Fax: 0232.214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare podet pe DN 15B km 12+005
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: podet pe DN 15B km 12+005
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executie lucrari de reabilitare podet
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
podet pe DN 15B km 12+005
Valoarea estimata fara TVA: 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
conf. art. 122 din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 8.000 lei; garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat si imprumut BEI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conf. art. 44 din O.U.G. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006+Certificate constatatoare de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat si cel local, valabile la data deschiderii ofertelor;Certificatul de inregistrare unic emis de ORC;Actul consitutiv (contractul de societate sau statutul);Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de MF-ANAF;Certificat constatator valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre ORC de pe langa tribunalul teritorial, care sa ateste obiectul de activitate al ofertantului;Certificatul privind atestarea tehnica a societatii pentru executie lucrari drumuri nationale emis de APDP sau organisme similare, valabil pe perioada derularii contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Extras din bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007 si 30.06.2008 inregistrate la DGFP;Balanta contabila la 31.01.2009;Fisa de informatii generale; Informatii privind obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari;Ofertantul trebuie sa prezinte declaratie pe propria raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 90 de zile.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 2.000.000 lei pentru contractele de lucrari din activitatea de constructii montaj.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor contracte de lucrari similare executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie; Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, insotita de CV + Copie fata-verso dupa autorizatia responsabililor tehnic cu executia si cu asigurarea calitatii care vor participa la indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani, in calitate de contractant sau subcontractant, a unui contract de natura si complexitate similare lucrarilor ce fac obiectul contractului cu o valoare de cel putin 250.000 lei, insotita de certificari de buna executie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.03.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 238 RON
Conditii si modalitate de plata: CASH sau virament cu OP in contul RO33RNCB0175008094080037; pretul include TVA.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.03.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.03.2009 13:00
Locul: sediu achizitor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, observatori+cel mult 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul de eliminare a efectelor inundatiilor si masuri de prevenire a lor - BEI II, Contract F.i.23.371
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Bucuresti - Sectia a VIII a de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, sector 4, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.3195180, Email: [email protected], Fax: 021.3195176
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti - Sectia a VIII a de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: sos. Oltenitei nr. 107/114, Localitatea: Bucuresti, sector 4, Cod postal: 018600, Romania, Tel.021.3321060, Email: [email protected], Fax: 021.3321188
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N.A.D.N.R. S.A.-Directia Regionala Drumuri si Poduri Iasi
Adresa postala: str. Gh. Asachi nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Tel.0232.214430, Email: [email protected], Fax: 0232.214432, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.02.2009 15:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer