Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare retele de apa in localitatea Ortisoara, judetul Timis


Anunt de participare numarul 74670/01.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ORTISOARA (PRIMARIA ORTISOARA)
Adresa postala: ORTISOARA 209, Localitatea: Ortisoara, Cod postal: 307305, Romania, Punct(e) de contact: ANDREI ROBANESCU, Tel.0256233266, Email: [email protected], Fax: 0256233266, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare retele de apa in localitatea Ortisoara, judetul Timis
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: pe raza localitatii Ortisoara, judetul Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare retele de apa in localitatea Ortisoara, judetul Timis
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare retele de apa in localitatea Ortisoara, judetul Timis
Valoarea estimata fara TVA: 541, 464EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 35000 lei; Garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul "Phare 2005" Coeziune Economica si Sociala - "Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu".
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
odecl pe propr rasp, in tem art. 180 din OUG 34/2006;decl; pe propr rasp, in tem art. 181 din OUG 34/2006;certif.ANAF si locale;Nota: certifi.trebuie sa fie in per.de valab.la data desch. procedurii. certif.constatator emis de ORC(doc orig sau copie leg);in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit of nu se emit doc de natura celor prev mai sus, sau respectivele doc nu vizeaza toate sit prev de art. 180 si 181 din OUG 34/2006, ofertantul va prez o decl pe propr rasp sau o decl autent in fata unui notar, a unei aut adm sau judic sau a unei asoc prof care are comp in acest sens; Fisa de inf gen.;Doc de inreg ca pers fiz sau jur si, dupa caz, de atest ori apart d.p.d.v. prof, in conf cu prev din tara in care of este stabilit;Acordul de asoc inch in ved part la proc de atrib a contr de lucr.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rez exerc fin pe ult 3 ani. Pentru a fi calif of trebuie sa dem ca a inreg profit in ult 3 ani; bilantul con la: 31.12.2006, 31.12.2007 si balanta la 31.12.2008 (viz de catre M.F.P.);cifra med de af pe ult 3 ani egala sau mai mare decat val min imp; ;solv patr (capital propriu/total pasiv x 100): 30%; lich gen (active circ/dat crt x 100): 100%;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Val min imp cifra de afaceri 2.000.000 RONsolv patr (capital propriu/total pasiv x 100): 30%; lich gen (active circ/dat crt x 100): 100%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv nr med, in ult 12 luni, al pers ang, asig cu pers de spec si nr pers resp de indepl contr;Op.ec.sa disp. de RTE pt dom lucrari tehnico-edilitare si CQ agreat de M.T.C.T. ang sau cu contr prest serv;lista princ lucr exec in ult 5 ani;Exp sim: inch si indep in ult 5 ani a unui contr de lucr, a caror lucr se incadr in cod CPV nomin;contr prez ca exp sim, trebuie sa aiba o val egala cu o val min impusa si al carui ob a fost exec unor lucr sim.val min imp: 656.400 lei;oblig prez unei recom aferente lucr prez ca exp sim, care trebuie sa fie viz de benef lucr; prez Proc verbde rec la term lucr pt lucr prez la exp sim.Decl priv util, inst, echip teh;compl form cu subcontr; ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalent prez copii dupa cert de ates;Nu se vor lua in cons doc care atesta ca soc sunt in curs de implem.Nu se accepta adev.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
contr prez ca exp sim, trebuie sa aiba o val egala cu o val min impusa si al carui ob a fost exec unor lucr sim.val min imp: 656.400 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2009 12:00
Locul: Sediul Primariei Comunei Ortisoara, loc. Ortisoara, nr. 209
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, reprezentantii ofertantilor, consultanti ai autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul "Phare 2005" Coeziune Economica si Sociala - "Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Timis
Adresa postala: str. Tepes Voda, nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/498054, Fax: 0256/200040
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data la care contestatorul ia cunostinta de actul autoritatii contractante pe care-l considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Ortisoara
Adresa postala: nr. 209, Localitatea: Ortisoara, Cod postal: 307305, Romania, Tel.0256/233266, Email: [email protected], Fax: 0256/233266
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2009 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer