Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si extindere sistem canalizare si statie epurare in localitatile Sascut Targ si Schineni


Anunt de participare numarul 27200/09.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SASCUT (CONSILIUL LOCAL SASCUT)
Adresa postala: COMUNA SASCUT, JUDETUL BACAU, Localitatea: Sascut, Cod postal: 607501, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA BARBU, Tel.0234280639, Email: [email protected], Fax: 0234280553
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si extindere sistem canalizare si statie epurare in localitatile Sascut Targ si Schineni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: localitatea sascut Targ si Schineni, comuna sascut, judetul Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Investitia cuprinde realizarea unor lucrari de retele de canalizare , reabilitarea constructiilor si instalatiilor aferente, existenta, realizarea unei statii de epurare noi , treapta mecanica si biologica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total lucrari conform listelor de cantitati din documentele ofertei
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 40000 RON , garantia de buna executie 7% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din fonduri finantate din programul de dezvoltare a infrastructurii din spatiul rural conform OG 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie - subcontractanti cu conditia precizarii partilor care urmeaza a fi subcontractate si datele de recunoastere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoana juridica inregistrata cu domeniul de activitate in constructii edilitare :
1. declaratii privind eligibilitatea2. neincadrarea in art 181 din Ord. 34
3. prezentare, indeplinirea obligatiilor fiscale4. capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. declaratie bancara2. bilant contabil3. informatii privind cifra de afaceri4. solvabilitate patrimoniala5. lichiditate generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. lichiditate generala: minim 100%2. solvabilitate patrimoniala minim30%3. resurse financiare disponibile 10000004. cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani 6000000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. principalele lucrari in ultimii trei ani
2. experienta similara3. declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje , instalatii
4. informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii
5. informatii privind subcontractantii si asocierea daca este cazul
6. standarde de asigurare a conditiilor de munca si protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara :1. realizarea in ultimiicinci ani a cel putin trei lucrari similare , din care minim o lucrare de canalizare si epurare menajera intr-o valoare de minim 1100000RON care cuprindeminim 6Km retele canalizare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
dosar1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria institutiei sau ordin de plata in favoarea Consiliului Local Sascut, cont RO 42TREZ0695006XXX000262 , deschis la Trezoreria Sascut
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2007 16:30
Locul: la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatorii autorizati si invitatii autorizati ai autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr.6 , sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la primirea comunicarii rezultatelor
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Sascut - serviciul juridic
Adresa postala: localitatea Sascut Targ , com Sascut , jud. Bacau, Localitatea: Sascut, Cod postal: 607520, Romania, Email: [email protected], Fax: 0234/280553
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.08.2007 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer