Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si Extindere sistem de alimentare cu apa, Executie sistem de canalizare cu statie de epurare


Anunt de participare numarul 88968/19.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Bilca (Primaria)
Adresa postala: Judet Suceava, Comuna Bilca Str. Principala Nr.923, Localitatea: Bilca, Cod postal: 727030, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Iavorschi, Tel.0230 411143, Email: [email protected], Fax: 0230 411110, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BRM Terminal Suceava
Adresa postala: Str. Universitatii Nr. 15-17, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230 521506, Email: [email protected], Fax: 0230 520099
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si Extindere sistem de alimentare cu apa, Executie sistem de canalizare cu statie de epurare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Bilca, Judetul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare si Extindere sistem de alimentare cu apa, Executie sistem de canalizare cu statie de epurare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare si Extindere sistem de alimentare cu apa, construire castel de apaExecutie sistem de canalizare cu statie de epurare
Valoarea estimata fara TVA: 6, 449, 264RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 100.000 Lei, garantie de buna executie - 10% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin FEADR, Masura 3.2.2 - Fonduri europene si Fonduri Bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere, Acord de subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 in original;3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat in original sau copie legalizata.4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala in original sau copie legalizata.5.Declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurenta in original;6. Pentru persoane juridice romane: a) Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.b) Pentru persoane juridice straine - documente edificatoare din tara de rezidenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind Cifra Medie de Afaceri pentru ultimii 3 ani sau pentru perioada de activitate daca aceasta este mai mica de 3 ani.2. Bilantul contabil la data de 31.12.2006, bilantul contabil la 31.12.2007 si bilantul contabil la 31.12.2008 in copie3. Dovezi privind capacitatea de finantare a lucrarilor, cash-flow.Se vor prezenta Declaratii bancare din care sa rezulte resurse certe angajate, cu destinatia clara pentru realizarea acestui contract de lucrari precum si orice alte documente pe care operatorul economic le considera suficiente pentru indeplinirea acestei cerinte, acestea din urma fiind luate in considerare de comisia de evaluare doar in conditia in care vor fi considerate relevante.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se solicita Cifra Medie de afaceri minim 12.000.000 Lei echivalent 2.804.393, 55 Euro conform Curs BCE din 09.10.2009, 1 Euro = 4, 2790 Lei, 3. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare sau financiare si materiale suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii de minim 15% din valoarea ofertata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lucrari similare (lucrari de constructii / reabilitare/modernizare retele de apa si / sau canalizare) executate (incepute si finalizate) in ultimii 5 ani, Se vor prezenta: Recomandari in original de la Beneficiarii Contractelor, Procese Verbale de receptie la terminarea lucrarilor in copie, Contractul de lucrari din care sa rezulte clar obiectul acestuia , Beneficairul, valoarea contractului si durata contractului. in copie.In cazul in care contractul prezentat pentru ideplinirea cerintei minime de calificare nu prezinta ca obiect (statie de epurare, castel de apa) operatorul economic va prezenta si alte contracte din care sa rezulte experienta similara pentru statie de epurare si experienta similara constructii obiective civile sau industriale cu inaltime de peste 25 metri) Aceste contracte nu se vor insuma pentru indeplinirea cerintei valorice de calificare.b) declaratie privind resursele tehnice angajate pentru ducerea la indeplinire a contractului de lucrari in originalOfertantul va prezenta resursele tehnice disponibilizate pentru indeplinirea acestui contract de lucrari.c)declaratie pe propria raspundere referitoare personalul tehnic de specialitate cu atributii majore in realizarea contractului in original;Ofertantii vor depune CV-uri in original, diplome / atestari profesionale emise de institutii abilitate, pentru personalul propriu sau cooptat (in conf cu prev. Art. 190 din OUG 34/2006) in copie , precum si Contracte de munca in copied) declaratie privind subcontractantii si specializarea acestora in original;e) Declaratie privind conditiile de munca si protectia munciif) Declaratie privind insusirea conditiilor contractualeg) Certificari specifice- Atestat ANRE pentru operatoriieconomici privind executia de Lucrari instalatii electrice.- Certificare a statiei de betoane- Certificare laborator grad IIh)Se vor prezenta, in copie, documente care atesta cerificarea sistemelor de calitate tip ISO 9001, ISO 14001 si ISO 18001 sau similar
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) minim 1 contract de lucrari Executie/Reabilitare/Extindere sisteme de alimentare cu apa potabila si castel de apa; minim 1 contract de lucrari canalizare cu statie de epurare in localitati, Cele doua contracte insumate vor avea o valoare de minim 6.449.000 Lei, echivalentul a 1.507.128 Euro conform Curs BCE din 09.10.2009, 1 Euro = 4, 2790 Lei b)Resurse tehnice minime - instalatie de foraj cu D = 1080 mm minim sau echipament similar , Excavator, Buldoexcavator / Buldozer - autogreder, Cilindru compactor, autobasculante - autopompa beton cu inaltime turnare minim 25 m - autobetoniere - laborator specializat minim grad 2 - statie de betoane certificata ISC C)-Sef santier personal propriu al ofertantului -RTE si CQ lucrari constructii corespunzator cu obiectul investitiei -CQ in domeniul 1 produse si materiale pentru constructii cu atestare ISC sau Decizie interna de numire -personal specializat in domeniile Drumuri si poduri ( inginer CFDP), -personal specializat constructii hidrotehnice -personal specializat si atestat pentru instruire si verificare in domeniul securitatii si sanatatii ocupationale h)Nu se accepta societati in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se vor introduce in Licitatia electronica doar ofertele admisibile. Singurul element supus reofertarii este "Pretul ofertei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.11.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.11.2009 10:00
Locul: Suceava, Str. Universitatii Nr. 15-17, Cod postal 720229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea operatorilor economici Persoane imputernicite din partea autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National de Dezvoltare Rurala Axa 3, Masura 3.2.2 Proiect integrat : Reabilitare si extindere sistem de alimentare cu apa, canalizare si statie de epurare, centru de transfer deseuri Contract de finantare Nr : C322030813500034/28.01.2009
VI.3) Alte informatii
Ofertele ce contin documente scrise in alta limba decat limba romana, vor prezenta obligatoriu si traducerea legalizata a acestora in limba romana.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan Cel Mare Nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230 215383, Email: [email protected], Fax: 0230 215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta despre documentul pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Bilca - Serviciul Juridic
Adresa postala: Comuna BilcaStr. Principala Nr. 923, Localitatea: Bilca, Cod postal: 727030, Romania, Tel.0230 411143, Email: [email protected], Fax: 0230 411143
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2009 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer