Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si modernizare drumuri forestiere in comuna Poienile de sub Munte, judetul Maramures


Anunt de intentie numarul 6226/12.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA POIENILE DE SUB MUNTE (PRIMARIA)
Adresa postala: Str. Primariei, nr. 382, jud. Maramures, Localitatea: Poienile de sub Munte, Cod postal: 437220, Romania, Punct(e) de contact: SERGHEI STULEANIC, Tel.0262-367075, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0262-367075;0262-367017, Adresa internet (URL): www.poieni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Reabilitare si modernizare drumuri forestiere in comuna Poienile de sub Munte, judetul Maramures
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Comuna Poienile de sub Munte
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Reabilitarea drumului forestier in lungime de 13700 m. In cadrul lucrarilor de reparatii sunt incluse reparatii ale podurilor si construirea unuia nou, curatirea lor si a camerelor de cadere, inlocuirea si plantarea parapetilor noi, construire de ziduri protectie
Valoarea estimata fara TVA: 3, 382, 356RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 13.08.2007
Durata: 2 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Lucrarile vor incepe in perioada mentionata in Documentatia de atribuire
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Principalele conditii financiare si modalitatile de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante se vor mentiona in atribuire
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): AGENTIA DE PLATI PENTRU DEZVOLTARE RURALA SI PESCUIT (SAPARD)
VI.2) Alte informatii
Se vor preciza in Documentatia de atribuire
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2007 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer