Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare sistem rutier in Municipiul Sighisoara - Pachet II


Anunt de participare numarul 43329/12.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sighisoara
Adresa postala: Muzeului nr.7, Localitatea: Sighisoara, Cod postal: 545400, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Voina, Tel.0265771280, Email: [email protected], Fax: 0265771278, Adresa internet (URL): www.sighisoara.org.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare sistem rutier in Municipiul Sighisoara - Pachet II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Sighisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare sistem rutier in Municipiul Sighisoara - Pachet II : Proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini si executia lucrarii pentru strazile N. Filipescu, St. cel Mare, Primaverii, M.Voda, Sibiului, V. Alecsandri, Podei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare sistem rutier in Municipiul Sighisoara - Pachet II: Proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini si executia lucrarii pentru strazile N. Filipescu, St. cel Mare, Primaverii, M.Voda, Sibiului, V. Alecsandri, Podei
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 000, 000 si 3, 380, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
105 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 20000 lei, Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Imprumut intern si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu formularul B din documentatia de atribuire.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul C din documentatia de atribuire insotita de: Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiile de plata catre bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertei (formulare tip eliberate de organele competente). Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale valabil la data deschiderii ofertei (formulare tip eliberate de organele competente). In cazul unei asocieri documentele solicitate privind Situatia Personala a Ofertantuluivor fi prezentate de catre fiecare asociat in parte.Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor (original).Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Aceste documente se vor prezenta in original si obligatoriu insotite de o traducere autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri documentele solicitate privind Capacitatea de Exercitare a Activitatii Profesionale vor fi prezentate de catre fiecare asociat in parte
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii : Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 7.000.000 lei.Mod de dovedire : Bilanturile contabile pe anii 2004, 2005 si 2006 vizate de organele competente care sa certifice incadrarea in limita specificata mai sus. Operatorii economici infiintati in anul 2006 sau 2007 vor prezenta o estimare justificata a cifrei de afaceri pe anul 2006, respectiv 2007 din care sa rezulte ca se incadreaza in cerintele solicitate.Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontr. si specializarea acestora- Formularul D. Subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% din contractul de achizitie publica trebuie sa completeze cu propriile date formularul E si G ( daca este cazul).Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si a realizat in ultimii 5 ani cel putin un contract de lucrari al carui obiect a fost executarea unor lucrari similare cu o valoare egala sau mai mare decat 1.000.000 lei fara T.V.A.-formularul F.In cazul intocmirii fazei de proiectare ofertantul va prezenta decl. privind lista principalelor prestari de servicii de proiectare in ultimii 3 ani-formularul G.Decl. care contine inf. privind nr. personalului angajat la data depunerii ofertei, asigurarea cu personal de specialitate ( se mentioneaza nr. salariatilor si functia acestora ), numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indepl. contr. Se va prezenta atestatul responsabilului tehnic cu executia in domeniul Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele. Declaratie care contine inf. privind utilajele, instalatiile, echip. tehnice de care dispune op. economic pentru indepl. coresp. a contractului de lucrari- formularul H. Se vor prezenta copii ale certificatelor de atestare tehnica impreuna cu anexele pentru echipamentele tehnice declarate.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatoarele echipamente : instalatii pentru producerea asfaltului cu oproductivitatedemin.150 t/ora, situate la o distanta de maxim 60 km., masina de taiat cu disc diamantat, freza, matura mecanica, autogudronator, 2 repartizatoare-finisoare de asfalt, 2 compactori cu rulouri netede de 120 kN, excavator, autogreder, cilindrucompresor cu rulourinetede de 6 to, cilindru cu pneuri de 10-14 to, autobasculante, laborator propriuutilizat in vederea atestarii calitatiilucrarilor, laborator care trebuie sa aiba grad corespunzator executiei lucrarii sau contract de inchiriere/colaborare incheiat cu un asemenea laborator. Nu se admit statii mobile.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria institutiei sau prin OP in contul RO36TREZ47821360250XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2008 10:00
Locul: La sediul institutiei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori din partea UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: str. Stavropoleosnr. 6 sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3114642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Tg. Mures
Adresa postala: str. Justitiei nr. 1, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265/269364, Fax: 0265/269364
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Sighisoara, Oficiul Juridic
Adresa postala: P-ta Muzeului nr. 7, Localitatea: Sighisoara, Cod postal: 545400, Romania, Tel.0265/771280, Fax: 0265/771264
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2008 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer