Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare teren Complex 1 Mai ? etapa I, municipiul Slatina


Anunt de participare numarul 102861/24.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Slatina
Adresa postala:  Slatina, strada mihail Kogalnicenu nr.1, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230080, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA MOANTA, Tel. 0249/439377;407002, Email:  [email protected], Fax:  0249/431708;439336, Adresa internet (URL):  www.primariaslatina.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare teren Complex 1 Mai ? etapa I, municipiul Slatina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: municipiul Slatina
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul acestui contract il reprezinta elaborarea proiectului tehnic si executia lucrarii Reabilitare teren Complex 1 Mai ? etapa I, municipiul Slatina. Contractul va asigura reabilitarea stadionului central cu o suprafata totala de 18.800 mp prin urmatoarele lucrari:
- reabilitarea gazonului;
- realizarea unei cabine din PVC izolata termic;
- reabilitarea sistemului de drenaj;
- reabilitarea pistei de atletism;
- reabilitarea sistemului de canalizare din incinta complexului ? care deserveste sistemul de drenaj;
- infiintarea unui sistem de irigatii
- echiparea statiei de pompare cu o pompa submersibila;Obiectul contractului se regaseste in caietul de sarcini si studiul de fezabilitate care fac parte integranta din documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212290-5 - Lucrari de reparatie si de intretinere a complexelor sportive (Rev.2)
45232121-6-Lucrari de constructii de conducte de irigatii (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45421150-0-Lucrari de instalare de tamplarie nemetalica (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul va asigura reabilitarea stadionului central cu o suprafata totala de 18.800 mp prin urmatoarele lucrari:
- reabilitarea gazonului;
- realizarea unei cabine din PVC izolata termic;
- reabilitarea sistemului de drenaj;
- reabilitarea pistei de atletism;
- reabilitarea sistemului de canalizare din incinta complexului ? care deserveste sistemul de drenaj;
- infiintarea unui sistem de irigatii
- echiparea statiei de pompare cu o pompa submersibila;
Valoarea estimata fara TVA: 2, 077, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 21.000 lei. Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului se face din bugetul local al municipiului Slatina. Achizitorul poate efectua plata catre executant in termen de 120 zile de la emiterea facturilor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se cere legalizarea asocierii grupului de ofertanti, ci numai acceptul scris al lor.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor inclusiv cele locale, certificat de inregistrare, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cazier judiciar si cazier fiscal eliberat de DGFP.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani si bilantul contabil la 31.12.2009.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri sa fie de 4.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista a principalelor servicii efectuate in ultimii 3 ani, experienta similara privind serviciile de elaborare a proiectelor tehnice, lista principalelor contracte incepute si finalizate in ultimii 5 ani, experienta similara privind executia de lucrari, recomandari din partea beneficiarilor, obligatii contractuale in desfasurare, declaratie privind utilajele, declaratie privind efectivele medii ale personalului angajat, lista persoanelor care se vor ocupa de executia lucrarii(arhitect, doi arhitecti peisagisti, doi ingineri horticoli, inginer constructii civile, manager de proiect, inginer constructor, constructor specialist in instalatii, responsabil tehnic pentru domeniul ?constructii edilitare si gospodarie comunala?, controlor de calitate, sef punct de lucru minim maistru in domeniul instalatii, 4 conducatori auto din care 2 cu permis categoria B, auditor de mediu, 30 de muncitori, certificate de calitate ISO 9001, ISO 14001, SA 8000, OHSAS 18001 sau echivalent, informatii privind subcontractantii, informatii privind asocierea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- minim 1 contract de elaborare proiecte tehnice pentru reabilitare complexe sportive a carui valoare este de minim 47.000 lei fara TVA.- finalizarea cu succes ca principal contractor, in ultimii 5 ani a unui contract de valoare egala cu valoarea estimata a contractului supus licitatiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2010 11:00
Locul: municipiul Slatina, strada Mihail Kogalniceanu, nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta oferte alternative. Documentatia de atribuire se obtine gratuit accesand SEAP www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare Contestatii
Adresa postala:  strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  str. NICOLAE TITULESCU, nr. 4, localitatea CRAIOVA, judetul DOLJ, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200136, Romania, Tel. 0251/418.568, Email:  [email protected], Fax:  0251/415.600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala:  Str. Mihail Kogalniceanu nr.1, Slatina, jud. OLT, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230080, Romania, Tel. 0249/407004, Fax:  0249 439336
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2010 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer