Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare unitate de invatamant, Scoala de Arte si Meserii Sig, judetul Salaj


Anunt de participare numarul 40620/15.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SIG
Adresa postala: Loc. Sig, nr. 1, com. Sig, jud. Salaj, Romania, Localitatea: Sag, Cod postal: 457300, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE PESTEAN, Tel.0260/673100, Email: [email protected], Fax: 0260/673063
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare unitate de invatamant, Scoala de Arte si Meserii Sig, judetul Salaj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Scoala de Arte si Meserii Sig, comuna Sig, judetul Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul cuprinde lucrari de constructii si instalatii pentru realizarea urmatoarelor obiective: -Scoala cu 10 sali de clasa, Sala de sport, Cantina Club, Camin internat, Garsoniere cadre didactice, Centrala termica si cabina poarta, ateliere, modernizare cladiri existente, sistematizare verticala si imprejmuire, bazin de incendiu, instalatii exterioare electrice, instalatii exterioare sanitare, racord canalizare la retea publica, racord medie tensiune, utilaje si echipamente tehnologice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala a lucrariloreste cuprinsa in documentatia de atribuire, respectiv in proiectul tehnic, caietele de sarci si listele de cantitati.
Valoarea estimata fara TVA: 20, 095, 210RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a aplica art. 122 lit. i si j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie 50.000RON, Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local in functie de sumele alocate prin HG de la bugetul de stat prin hotarare de guvern.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere pentru depunerea unei oferte comune (art. 44/OGU 34/2006). Daca subcontracteaza vor arata partile subcontractate si potentiali subcontractori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitate; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, impozitele si taxele locale sia asigurarilor sociale de stat; Certificatul de inregistrare (legalizat); Certificatul constator emis de Oficiul Registrului Comertului, original sau copie legalizata (forma completa, emis cu cel putin 30 de zile inaite de data dechideri ofertelor) , statut si acte aditionale la statut
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile vizate pe ultimii 3ani(3004, 2005, 2006); Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani; Scrisoare de bonitate bancara; Dovada sustinerii financiare a proiectului din surse proprii sau acces la linie de credit confirmata de banca; Dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3ani (3004, 2005, 2006) de cel putin 20.000.000 lei; Profit net pozitiv pe ultimul an contabil; Dovada sustinerii financiare din surse proprii sau atrase de minim 20% din valoarea ofertei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu lucrari similare executate in ultimi 5 ani; Copii ale contractelor de lucrari similare si recomandari din partea beneficiarilor vizate de ISC sau de structuri similare din strainatate pentru ofertantii straini; Nominalizarea dotarilor tehnice; Informatii cu privire personalul de specialitate necesar indeplinirii contractului; Sistemede management al calitatiide, management de mediu si protectia muncii; Planul calitatii particularizat la lucrare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim trei lucrari similare in ultimi 5 ani cu o valoare cumulata de cel putin 1000000 lei;Personal suficient ca numar si structura sa acopere intreaga gama de specialitati specifice proiectului (RTE, CQ, sef de santier si sef punct de lucru, sefi formatii specializate pe fiecare categorie de lucrari care urmeaza a fi executata, personal atestat pentru lucrarile care necesita aceasta categorie de personal); Sistemede managemental calitati, de mediu si protectia muncii eliberat de un organism de acreditare; Planul calitati vizat de specialisti sau de organisme abilitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.01.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria CL Sig a contravalorii in numerarsau prin OP in contul RO63TREZ635010XXX00096, deschis la Trez. Simleul Silvaniei, cod fiscal 4495123
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.02.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2008 10:00
Locul: Consiliul Local al Comunei SIG
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, Observatoruldesemnat de UCVAP. Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor in baza art. 33 alin (a) din HGR 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata pe data de 25.01.2008, incepand cu orele 10:00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Curtea de apel Cluj, Sectia Contencios Administrativ si FiscalAdresa: Localitatea/Tara: Cluj Napoca/Romania, str. Stefan cel Mare. Nr. 1Telefon: 0264/431063; Fax: 0264/593866
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Sig
Adresa postala: loc. Sig, str. Principala, nr.1, comuna Sig, judetul Salaj, Localitatea: Sig, Cod postal: 457300, Romania, Tel.0260-673100, Email: [email protected], Fax: 0260-673063
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2007 15:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer