Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITAREA CENTRULUI ISTORIC ALBA IULIA FORTIFICATIA DE TIP VAUBAN - CAI DE ACCES , ILUMINAT EXTERIOR SI MOBILIER URBAM.ZONA INTERIOARA


Anunt de participare numarul 112085/27.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ALBA IULIA
Adresa postala:  Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510134, Romania, Punct(e) de contact:  COSMIN BUZGURE, Tel. 0258811993, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0258811993, Adresa internet (URL):  www.apulum.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITAREA CENTRULUI ISTORIC ALBA IULIA FORTIFICATIA DE TIP VAUBAN - CAI DE ACCES , ILUMINAT EXTERIOR SI MOBILIER URBAM.ZONA INTERIOARA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Zona istorica a municipiului Alba Iulia
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITAREA CENTRULUI ISTORIC ALBA IULIA FORTIFICATIA DE TIP VAUBAN - CAI DE ACCES , ILUMINAT EXTERIOR SI MOBILIER URBAM.ZONA INTERIOARA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Circulatii auto si pietonale, iluminat public si arhitectural , mobilier urban, lucrari de amenajare a terenului pentru protectia mediului
Valoarea estimata fara TVA: 58, 763, 199.21RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 600000lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat din Fondul European de Dezvoltare, Bugetul de Stat siBugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181 din OUG nr.34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Cerificat constatator emis de oficiul registrului Comertului ; Certificat de inmatriculare; certificat privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul statului sibugetul local.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare (profit net/pierdere) pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009);Bilanturile contabile pe anii 2007, 2008 si 2009, vizate de Administratia Financiara;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 22.000.000 lei, respectiv 5.134.428, 69Euro ( 1 Euro = 4, 2848 lei, curs oficial BNR la data de 02.11.2010);lichiditate generala = (active circulante / datorii curente) x 100>100;Capacitatea financiara de sustinere a lucrarii pe o perioada de minim 3 luni mai mare decat plafonul impus de 3.200.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea listei principalelor lucrari de restaurare, conservarea monumentelor istoriceexecutate in ultimii 5 ani; Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii;Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii;Informatii privind Subcontractantii;Informatii privind asociatii;Standarde de asigurarea calitatii- ISO9001;Informatii privind protectia mediului - ISO 14001 ;Informatii privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca - ISO18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Finalizarea in ultimii 5 ani a maxim 5 contracte de lucrari de restaurare ? conservare monumente istorice cu o valoare insumata care sa fie egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 15.000.000 RON (fara TVA) respectiv 3.500.746, 83EURO (1EURO = 4, 2848 lei, valabil in 02.11.2010).Finalizarea sau derularea in ultimii 5 ania cel putin un contract de lucrari de natura celor cuprinse in prezenta documentatie (reabilitare cai de acces prin pavare cu pavaje din piatra naturala) intr-un ansamblu sau sit arheologic de categoria A cu o valoare care sa fie egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 2.000.000 lei, fara TVA, respectiv 466.766, 24Euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
79751/17.11.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.01.2011 11:00
Locul: Primaria municipiului Alba Iulia, strada calea Motilor nr.5A, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare , reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor siobservatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere? - Domeniul de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?-Sub-domeniul: Centre urbane
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Avand in vedere dimensiunea mare a documentatiei tehnice, aceasta poate fi procurata de la sediul PrimarieimunicipiuluiAlba Iulia, pe suport DVD , pe baza uneisolicitariscrise adresata autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  strada Stavropoleos , nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala:  strada I.I.C Bratianu, nr.1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258-810289, Fax:  0258-810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Administratie Publica Juridic Contencios
Adresa postala:  strada calea Motilor, nr.5A, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510134, Romania, Tel. 0258-811993, Fax:  0258-811993, Adresa internet (URL):  www.apulum.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.11.2010 09:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer