Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITAREA INFRASTRUCTURII PUBLICE URBANE IN ORASUL SINAIA-"VIA SINAIA DESIGN -VERDE -DESCHIS"


Anunt de participare numarul 132402/28.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL SINAIA (Primaria Orasului Sinaia)
Adresa postala: SINAIA, Localitatea: Sinaia, Cod postal: 106100, Romania, Punct(e) de contact: DANA TIU, Tel. +40 244310650, Email: [email protected], Fax: +40 244314509, Adresa internet (URL): www.primariasinaia.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITAREA INFRASTRUCTURII PUBLICE URBANE IN ORASUL SINAIA-"VIA SINAIA DESIGN -VERDE -DESCHIS"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Sinaia, calea principala de acces in localitate, cale ce strabate localitatea de la Nord la Sud, inclusiv strazile adiacente
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul ?REABILITAREA INFRASTRUCTURII PUBLICE URBANE ORAS SINAIA ?VIA SINAIA DESIGN-VERDE-DESCHIS? are ca obiectiv general: cresterea calitatii vietii cetatenilor si imbunatatirea imaginii orasului Sinaia prin reabilitarea infrastructurii urbane; Obiective specifie in cadrul acestui proiect sunt: - reabilitarea sistemului rutier si a trotuarelor pe zona centrala a orasului (B-dul Republicii, B-dul Carol I si B-dul Ferdinand) precum si reabilitarea strazilor laterale care debuseaza in aceste bulevarde; - marirea sigurantei circulatiei (prin crearea de sensuri giratorii si montarea de indicatoare rutiere); - imbunatatirea serviciilor publice; - imbunatatirea imaginii orasului prin eliminarea stalpilor de beton si mutarea retelelor de pe stalpi in infrastructura strazilor, refacerea platformelor pietonale, reabilitare/crearea spatiilor verzi, crearea de piatete si esplanade ; - imbunatatirea mediului de afaceri, tinand cont ca pe aceste Bulevarde se regasesc: sedii de firme, unitati de alimentatie publica, unitati de cazare, sedii de banci etc; - imbunatatirea accesului persoanelor cu handicap catre : sediul Primariei Sinaia, Posta, magazine, Circa Financiara, Scoli etc;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45112710-5-Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
45231000-5-Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233260-9-Lucrari de constructii de cai de acces pentru pietoni (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Reabilitarea infrastructurii caii principale de acces in localitate, cale ce strabate localitatea de la Nord la Sud, inclusiv strazile adiacente.2.Arhitectura-Mobilare urbana.3.Amenajari dendrologice si peisagere.4.Reabilitarea retelelor de apa si canalizare.5.Iluminat public si canivouri retele electrice ce trec in subteran
Valoarea estimata fara TVA: 61, 650, 235.62RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare -1.233.000 lei, din care cuantumul sumei coresp.preved. art.278 indice 1 este de 11.956, 50 lei;garantia de buna executie- 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin POR 2007-2013 -Axa prioritara 1-Domeniul major de interventie 1.1, subdomeniul "Centre urbane", cod SMIS 7888.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare cu oferta independenta, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prev. art.69 indice 1 din OUG 34/2006, Declaratie de participant la procedura, Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pt toate punctele de lucru ce apar in certificatul constatator, care sa ateste indeplinirea obligatiilor la data scadenta din luna anterioara lunii in care se depun ofertele, certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, certificat de cazier fiscal-in original sau copie certificata"conform cu originalul", Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cazier judiciar al societatii, Certificat constatator emis de ORC, decl priv IMM-dupa caz, Imputernicire semnare oferta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale aferente anilor 2008, 2009 si 2010.Se va completa Formular 6-Fisa de informatii generale.2.Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente. 3. Capacitatea financiara de sustinere a lucrarii, respectiv ofertantul va face dovada ca la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datoriipentru a asigura cash-flow de executie a lucrarilor pe perioada executarii contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani (2008, 2009 si 2010 trebuie sa fie de cel putin 123.300.470 lei.2 Valoarea acestei finantari va fi de minim 20% din valoarea estimata a contractului, respectiv suma de 12.300.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani 2. Experienta similara-formular 8a 3. Recomandari/certificate constatatoare din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate in scopul demnonstrarii experientei similare, insotite de procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor.4. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului 5. Declaratie pe proprie raspundere ca totarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic mijloace de transport si alte mijloace fixe trebuie sa fie disponibile in raport cu lucrarile pentru a caror realizare sunt destinate conf graficului de lucrari.6.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat pe ultimii 3 ani si al cadrelor de conducere si personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.Se va prezenta in copie "conform cu originalul" diplome privind specializarea personalului, autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatii, CV-urile persoanalului, declaratia de disponibilitate la data depunerii ofertelor.7.Ofertantul va face dovada ca este atestat ANRE tip B.8.Certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, certificat din seria ISO 14001 sau certificate echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.un/mai multe contr. finalizate similare pt urmatoarele: experienta similara in Lucrari de drumuri a caror val. insumata sa fie cel putin egala cu 40.235.930 lei; experienta similara in Arhitectura-Mobilare urbana a caror val. insumata sa fie cel putin egala cu 3.455.049 lei; experienta similara in Amenajari peisag. a caror val. insumata sa fie cel putin egala cu 1.555.268 lei; experienta similara in Lucrari de modernizare apa-canalizare a caror val. insumata sa fie cel putin egala cu 3.275.290 lei; experienta similara in Lucrari de iluminat a caror val. insumata sa fie cel putin egala cu 12.465.698, 62 lei.2.Utilaje: excav. dotatcu sistem de dirij.GCS-3D ;AG dotatcu sistem de dirijareGCS-3D, buldozer dotatcu sistem de dirijareGCS-3D;cilindri compact. terasieri;cilindri compact.pneu ? pneu;cilindri compact. lis- lis;echipament pentru rep. si intret. drumurilor;finisor de beton;finisoare de asfalt;pompa de beton;masina pt marcaje rutiere;autobetoniere, Statie de asfalt dotata cu inst. autom. de producere mixturi asf. sau statie mobila, Statie de betoaneAutoriz.de mediu pt locatia unde sunt amplasate statia asfalt si betoane, mai putin pt statia mobila. Macara pe pneuri, camioane cu prelate, lab. de gr. II pt. bet. si asfalt (sau contr. cu lab. autoriz), Statie totala GPS -3D, pt exec. rid. topografice.3.Personal: Asistent manager de proiecte, Manager de proiect, Sef punct de lucru , Responsabil tehnic cu executia -drumuri, Responsabil cu asigurarea calitatii in constructii de drumuri, Ing. mecanic , Responsabil tehnic cu supravegherea lucrarilor de realizare a spatiilor verzi si de agrement, Responsabil tehnic cu sudura, Arhitect peisagist , Responsabil coordonare executie apa/canal, Responsabil controlul calitatii apa/canal, Responsabil Tehnic cu Executia (RTE)apa/canal, Ing. instalatii electrice, Responsabil tehnic cu executia retele electrice, Responsabil cu controlul tehnic decalitate ? pentruretele electrice, Expert in retele de comunicatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
Garantia acordata lucrarilor
20%
Descriere:
3.
Durata de executie a lucrarilor
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.02.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.02.2012 11:00
Locul: Primaria Sinaia, Bd Carol I, nr.47
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentanti UCVAP, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, alte pers. autorizate de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantare prin POR 2007-2013, Axa prioritara 1, Domeniul major de interventie 1.1 Planuri integrate de dezvoltare urbana, subdomeniul "Centre urbane".
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEUS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul contencios-juridic Primaria Sinaia
Adresa postala: Bd Carol I, nr.47, Localitatea: Sinaia, Cod postal: 106100, Romania, Tel. +40 244311788, Fax: +40 244314509
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2011 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer