Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea retelei de distributie a apei din Ramnicu Valcea, Romania.


Anunt de participare (utilitati) numarul 110030/21.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Acvarim S.A. Rm. Valcea
Adresa postala:  Str. Carol I, nr. 3-5, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240591, Romania, Punct(e) de contact:  Jidoveanu Anca, Tel. 0250739580, Email:  [email protected], Fax:  0250738903, Adresa internet (URL):  www.acvarim.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitarea retelei de distributie a apei din Ramnicu Valcea, Romania.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Ramnicu Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea retelei de distributie a apei din Ramnicu Valcea, Romania.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231113-0 - Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului consta din achizitionarea, receptionarea, depozitarea tuturor materialelor necesare pentru lucrari, pozarea conductelor, construirea, testarea, cartea constructiei (cu desenele finale) si predarea spre exploatare a acelor lucrari si remedierea defectelor pana la sfarsitul perioadei de remediere a defectelor.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 240, 907.02EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 20000 Eur. Garantia de buna executie a contractului de 10% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
71, 38% de Uniunea Europeana prinfonduri ISPA si28, 62% prin imprumut BEI.Cota TVA se va plati de catreSC ACVARIM SA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006.
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
- Declaratie privind calitatea de participant
- Cazier judiciar
- Certificat de atestare fiscala eliberatMF (dovada platilor la zi catre bugetul consolidat)
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
- Certificat pentru plata CAS ( daca autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS)
- Persoane juridice/fizice romane : Certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertei (original sau copie semnata si stampilata cu mentiunea ? conform cu originalul?)care confirma:
inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului. Nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.- Persoane juridice/fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil pentru exercitiile financiare 2007, 2008, 2009, vizat si inregistrat de organele in drept- Declaratie privind cifra de afaceri realizata in ultimii 3 ani ( 2007, 2008, 2009)- Informatii privindaccesul la o linie de credit
Se va prezenta o scrisoare bancara de confirmare a accesului la o linie de credit dedicata exclusiv pentru proiectul pentru care se depune oferta, pentru o suma de minim 250.000 EUR aferenta unei perioade de 2 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Resurse umane si structura managementului
- Informatii privind dotarile specifice
- Informatii privind programarea lucrarilor
- Informatii privind asociatii/subcontractorii
- Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani
- Experienta similara
- Certificat ISO 9001 sau echivalent
- Certificat ISO 14001 sau echivalent
- Certificat OHSAS 18001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementele ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare : pretul
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2010 11:00
Locul: SC ACVARIM SA , Ramnicu Valcea, Jud. Valcea, Romania, Str. Carol I, Nr. 3-5, Etaj. 3 , Birou UIP.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are drept de participare la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ISPA 2004 RO 16 P PE 002
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
71.38% Uniunea Europeana prin fonduri ISPA28.62% imprumut BEICota TVA se va plati de catre SC AVCARIM SA
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatilor
Adresa postala:  str. Stavropoleus, Nr. 6, Sector 3., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  0300084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti - Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala:  Str. Victoriei, Nr. 22, Localitatea:  Pitesti, Cod postal:  300055, Romania, Email:  [email protected], Fax:  0248/219374
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractatante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala:  SC ACVARIM SA sTR. Carol I, Nr. 3-5, Localitatea:  Rm. Valcea, Cod postal:  241078, Romania, Tel. 0250/739580, Email:  [email protected], Fax:  0250/738903, Adresa internet (URL):  www.acvarim.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2010 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer