Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea si dezvoltarea infrastructurii generale si de turism in arealul turistic Marginimea Sibiului Valea Sebesului (Judetele Sibiu si Alba) Modernizarea drumului de interes turistic DJ 106E pe tronsonul Jina Sugag/Valea Sebesului/DN 67C


Anunt de participare numarul 81246/30.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SIBIU
Adresa postala: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Punct(e) de contact: Radu Ganea, Tel.0269-217733, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0269-218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea si dezvoltarea infrastructurii generale si de turism in arealul turistic Marginimea Sibiului Valea Sebesului (Judetele Sibiu si Alba) Modernizarea drumului de interes turistic DJ 106E pe tronsonul Jina Sugag/Valea Sebesului/DN 67C
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 106E pe tronsonul Jina Sugag/Valea Sebesului/DN 67C
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea si dezvoltarea infrastructurii generale si de turism in arealul turistic Marginimea Sibiului Valea Sebesului (Judetele Sibiu si Alba) Modernizarea drumului de interes turistic DJ 106E pe tronsonul Jina Sugag/Valea Sebesului/DN 67C
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea si dezvoltarea infrastructurii generale si de turism in arealul turistic Marginimea Sibiului Valea Sebesului (Judetele Sibiu si Alba) Modernizarea drumului de interes turistic DJ 106E pe tronsonul Jina Sugag/Valea Sebesului/DN 67C
Valoarea estimata fara TVA: 16, 256, 944RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 24.08.2009 pana la 14.04.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 300.000 lei prin scrisoare de garantie bancara, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul proiectului - Modernizarea drumului de interes turistic DJ 106E pe tronsonul Jina Sugag/Valea Sebesului/DN 67C
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ofertant/asociere/subcontractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG34/2006Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (stat si locale)in termen de valabilitate si fara datoriiCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil2. Informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. bilanturile din ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) vizate si inregistrate de organele competente2. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie de minim 20.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani situatia contractelor aflate in derulare
2. experienta similara3. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii4. Informatii privind personalul5. Informatii privind subcontractanti /asociatii6. ISo 9001 sau echivalent7. ISO 140001 sau echivalent8. ISO 18001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- maxim 3 contracte a caror valoare sa fie 8.000.000lei- autobasculante pentru transport mixturi asfaltice. Acestea trebuie sa fie acoperite cu prelate speciale conform SR 7970 si SR 174-2 si sa aica Inspectia tehnica periodica la zi si licente de transport- autospeciala pentru aplicarea emulsiei bituminoase, repartizor de asfalt, vibrocompactoare, autogreder, buldozer, excavator, buldoexcavator - fiecare utilaj trebuie sa aiba raportul de inspectie tehnica valabil, realizat de catre un organims acreditat;
-ofertantul va demonstra faptul ca dispune de o solutie tehnica fiabila (precum si de utilaje necesare pentru implementarea acestei solutii) prin care sa asigure temperatura mixturii asfaltice de minim 150 grade Celsius in momentul asternerii.-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine o statie/statii de preparat mixtura asfaltica, sau, dupa caz, un contract de inchiriere/furnizare mixturi asfaltice-Statia care va furniza mixtura asfaltica trebuie sa aiba inspectia tehnica valabila si sa detina autorizatie de mediu valabil de la autoritatea de mediu competenta in materie, pe raza careia se afla amplasata Statia in momentul deschiderii ofertelor.Ofertantul va face dovada ca detine un laborator de incercari de gradul II - cu autorizatie valabila- Coordonator proiect inginer de drumuri si poduri cu o vechime in domeniu de minim 10 ani. Se va prezenta CV.- Responsabil tehnic cu executia Se va prezenta CV si atestatul RTE valabil la data deschiderii ofertei.- Responsabil cu asigurarea (AQ) si responsabil cu controlul calitatii lucrarilor (CQ) Se va prezenta CV si atestatul AQ si CQ - emis de un organ competent in domeniu, valabil la data deschiderii ofertei.SR EN ISO 9001 :2001 (ISO 9001 :2000) in domeniul drumuri si poduri - in termenul de valabilitate mentionat de emitent sau altele echivalenteSR EN ISO 14001 :2005 (ISO 14001 :2004) in termenul de valabilitate mentionat de emitent sau altele echivalenteOHSAS ISO 18001 :2004 sau echivalent, in termenul de valabilitate mentionat de emitent sau altele echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
licitatia electronica se va organiza intr-o singura runda in perioada 6-7 august 2009
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2009 10:00
Locul: la sediul Consiliului judetean Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentanti/imputerniciti ai ofertantului, observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul operational regional Axa prioritara 2 - Domeniul de interventie 2.1 reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021.310.46.42, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Sibiu
Adresa postala: B-dul Victoriei nr.11, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel.0269- 217104, Fax: 0269- 217702, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu legislatia in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN SIBIU - COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala: str. G-ral Magheru 14, Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Tel.+40269217733, Email: [email protected], Fax: 40269218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2009 16:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer