Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea surselor de apa si statiei de tratare in Municipiul Targu Jiu


Anunt de participare (utilitati) numarul 88497/13.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala: B-dul Constantin Brancusi, nr.19, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Punct(e) de contact: Ion Popescu, Tel.0253 211308, Email: [email protected], Fax: 0253 211457, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC APAREGIO GORJ SA
Adresa postala: Str.Vasile alecsandri, nr.2, judetul Gorj, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel.0253-217653, Email: [email protected], Fax: 0253-211457
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC APAREGIO GORJ SA
Adresa postala: Str.Vasile alecsandri, nr.2, judetul Gorj, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel.0253-217653, Email: [email protected], Fax: 0253-211457
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC APAREGIO GORJ SA
Adresa postala: Str.Vasile alecsandri, nr.2, judetul Gorj, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel.0253-217653, Email: [email protected], Fax: 0253-211457
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitarea surselor de apa si statiei de tratare in Municipiul Targu Jiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Targu Jiu
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare fronturi de captare apa subterana, clorinarea apei brute, mentinerea statiilor in regim de exploatare conform Listelor de Garantii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232430-5 - Statii de tratare a apei (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45262600-7-Diverse lucrari specializate de constructii (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare, obtinere avize, pregatire personal de exploatare, reabilitare fronturi de captare apa subterana, clorinarea apei brute, mentinerea statiilor in regim de exploatare
Valoarea estimata fara TVA: 17, 201, 193RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
33 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare de 340000 Lei.Garantie de buna executie in valoare de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Finantare Europeana 83, 34%-Co-finantare nationala 16, 64%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere/subcontractare legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 30: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Formular 10: Informatii generale despre ofertant.Formular 11: Date despre asociati/subcontractanti.Formular 12: Imputernicirea notariala . Formularul 13: Trecutul Litigios(cazier judiciar). Formular 14: Declaratie privind eligibilitatea.Formular 15: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Formular 4 : Declaratie privind respectarea legalitatii.Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori.Certificatul de atestare fiscala.Certificat pentru plata CAS valabil la data deschiderii ofertelor.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.Persoane juridice romane: Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente valabile la data deschiderii ofertelor;Persoane juridice straine: Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 16: Identificare finaciara.Formular 34: Declaratie privind cifra de afaceri si profitul.Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008 din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.Formular 17 - Declaratie financiara recapitulativa. Cifra medie anuala de afaceri cumulata pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a8.044.331 Euro. Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare, peste echivalentul a 3.127.490 Lei, pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 18: Sistemul de Asigurare a Calitatii.Formular29: Planul de management al mediului (EMP).Formular 19: Experienta ca antreprenor/proiectant.Formular20: Experienta similara: minim 5ani dovedita prin realizarea a minim 1 contract statie tratare si minim 1 contract proiectare statie tratare pentru minim 96.900 locuitori.;Formular21: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Formular 27: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Formular 22: Personalul cheie angajat in contract. Formular 23: Experienta profesionala a personalului cheie: minim necesar: Manager de Proiect 10ani, Coordonator proiectare-constructie 7 ani, Inginer de proces 7ani, Inginer lucrari civile 10ani, Inginer de structuri 10ani, Inginer mecanic 7 ani, Inginer electric 7ani, Inginer automatizare SCADA 3ani, Manager de santier 7ani, Manager pentru asigurarea calitatii 3ani;Formular35: Declaratie de exclusivitate si disponibilitate.Formularul28: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului, acces nelimitat la: Macarale 2buc, Excavatoare 2buc, 5 tone < camioane < 20 tone 2buc, Camioane < 5 tone 2buc, Echipament de pozare a conductelor 1buc, Mini-excavator pentru spatii inguste 1buc, Pompe de turnare beton montate pe sasiu 1 buc, Camioane de transport pentru beton1 buc;Formular24: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora, completata de ofertant/liderul Asocierii.Formular25: Formularul principalilor furnizori: minim necesar: furnizorii echipamentelor si utilajelor sa fie inregistrati de cel putin 5 ani in tara de origine si echipamente noi instalate de ofertant sau altii de cel putin 3ani in cel putin 3 proiecte in Romania si strainatate;Declaratii de conformitate a produselor (model tip CE ).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2009 14:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2009 10:00
Locul: Sediul APAREGIO GORJ SA, Str.Vasile Alecsandri, nr.2, Targu Jiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantul UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 - Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu, nr.4, judetul Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251-418568, Email: [email protected], Fax: 0251-415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APAREGIO GORJ SA
Adresa postala: Str.Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel.0253-217653, Email: [email protected], Fax: 0253-211457
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2009 13:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer