Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea termica a unor cladiri de locuit din orasul Busteni


Anunt de participare numarul 110064/22.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA BUSTENI
Adresa postala:  BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Localitatea:  Busteni, Cod postal:  105500, Romania, Punct(e) de contact:  Nicoleta Popescu, Tel. 0244-322005, Email:  [email protected], Fax:  0244-320752, Adresa internet (URL):  http: //www.orasul-busteni.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea termica a unor cladiri de locuit din orasul Busteni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: orasul Busteni
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 5, 900, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent va fi atribuit in max 30 de zile de la data atribuiri acordului-cadru; urmatoarele contracte subsecvente vor fi atribuite la intervale de maxim 30 de zile.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Zonele propuse pentru reabilitare termica sunt: peretii exterior; tamplaria; plaseul peste subsol neincalzit; placa pe sol in subsolurile incalzite; planseul terasa; peretii adiacenti rosturilor inchise; soclul cladirii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de: 1.000.000 lei fara TVA;
Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent este de: 100.000 lei fara TVA;
Lista cu cantitatile de lucrari aferente acordului cadru - cantitatea maximala si cantitatea maximala aferenta contractului subsecvent este prezentata in fisierul "Acord cadru_Reabilitare termica Busteni.pdf" si atasata prezentei documentatii
Numarul contractelor subsecvente estimat a se incheia: max. 25.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 16300 lei; Garantia de buna executie - 5% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local si bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, operatorii economici sunt obligati sa isi legalizeze asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic
- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca ofertantul este abilitat in desfasurarea activitatilor care domeniul obiectului contractului - valabil numai in original sau copie legalizata, emis cu maxim 1 (una) luna inainte de data organizarii procedurii
- forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica a societatii din care ca reiasa ca este abilitat in in desfasurarea activitatilor care domeniul obiectului contractului ("Constructia de cladiri si lucrari de geniu" si/sau "Lucrari de izolatii si protectii anticorozive")
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant contabil pe ultimii 3 ani - 2007, 2008, 2009 - vizate si inregistrate de organele competente
- Informatii generale, care sa cuprinda cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 2.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Completare formular - "Experienta similara". Se va prezenta cel putin o recomandare din partea unui beneficiar/client.
- formular- "Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani"
- formular "Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari"
- informatii ref. la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru derularea contractului + CV-uri
- autorizare pentru livrarea produselor - formular nr.8 si Certificat de conformitate produs
- ISO 9001 sau echivalent (pentru executia de lucrari de constructii civile)
- ISO 14001 sau echivalent (pentru executia de lucrari de constructii civile)
- OHSAS 18001 sau echvialent (pentru executia de lucrari de constructii civile)
- SA 8000 sau echivalent (pentru executia de lucrari de constructii civile)
- ISO 27001 sau echivalent (pentru executia de lucrari de constructii civile)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- suma valorilor lucrarilor executate, incluse in contractul/contractele prezentat/prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie de minim 1.000.000 lei- obligativitatea asigurarii (proprietate sau inchiriere) a cel putin 1.000 mp schela metalica (nu se accepta folosirea alpinismului utilitar), 2 containere pentru deseuri si 2 toalete ecologiceOfertantul sa faca dovada asigurarii cu personal RTE si CQ, personal calificat pentru executia lucrarilor (se va prezenta autorizarea pentru responsabilul CQ sau copie dupa decizia interna de numire aresponsabiluluiCQ.)- asigurarea a unui numar minim de 15 muncitori calificati pentru izolatii termice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- Nr. runde: 1 (una).- LE va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.- Durata unei runde: 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11036
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 16.12.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2010 12:00
Locul: PRIMARIA BUSTENI, b-dul Libertatii nr. 91, jud Prahova - Registratura
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertanti sau imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova
Adresa postala:  str. Gheorghe Lazar nr.6, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100031, Romania, Tel. 0244.544781
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta. In cazul in care contestatia priveste continutul documentatiei de atribuire, publicata in SEAP, data luarii la cunostinta este data publicarii documentatiei de atribuire.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2010 16:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer