Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - reactivi imunologie si microbiologie


Anunt de participare numarul 145549/06.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" Iasi
Adresa postala: Str. Vasile Lupu nr 62, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Romania, Punct(e) de contact: birou achizitii publice, Tel. +40 0232264266, In atentia: Nicoleta Dogaru, Email: [email protected], Fax: +40 0232477309, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
reactivi imunologie si microbiologie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante-magazie materiale
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 40, 473.85 si 868, 464.6RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: trimestrial
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi pentru analize de sangeReactivi de laborator; Reactivi chimici;Antiseruri; Medii de cultura
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
24931250-6-Medii de cultura (Rev.2)
33651510-6-Antiseruri (Rev.2)
33696200-7-Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
33696300-8-Reactivi chimici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CLED min2.00 max 45
MUELLER HINTON min2.00 max 55
GELOZA NUTRITIVAmin2.00 max 45
MAC CONKEY (LACTOZA- AGAR- CRISTAL VIOLET) min2.00 max 45
PACHET selenit cystine- broth + supliment biselenit de sodiu min1.00 max 15
MEDIU B.E.A min1.00 max 8
Test rapid al ureazei pentru Helicobacter pylori(50 buc/cutie) min3.00 max 90
Pachet compusTrusa de latexmin 1max 2
PACHET HAEMOPHILUS TEST MEDIUM + HTM SUPLIMENTmin 1 max2
Ser de aglutinare polivalent ?O?-Salmonella min1.00 max 6
Pachet compus din: min1.00 max 2Alfa-naftolrosu metil solNaOHMediul Clark-Lubs Trusa coloratie Gram min2.00 max 40
Ser pentru identificarea serologica a tulpinilor de Yersinia enterocolitica (O3) prin metoda aglutinarii pe lama min1.00 max 3
MEDIUL CARY BLAIR min1.00 max 25
Reactiv Kovac?s 100ml min1.00 max 30
Simmons Citrat Agar (mediul Simmons) min1.00 max 10
Mediu T.S.I. (Triple Sugar Iron Agar) min1.00 max 20
BRAIN- HEART-BROTH (BULION CORD-CREIER) min1.00 max 20
Schadler broth-bulion Schadler min1.00 max 15
bulion Nutritiv min41.00 max 1000
Bulion uree-indol min208.00 max 5000
BULION MALONAT min62.00 max 1500
Pachet compus din: min1 max 4BULION MOLLER CU LIZINA BULION MOLLER CU ORNITINA BULION MOLLER BAZA(MARTOR)MEDIUL HEKTOEN min2.00 max 55
MEDIUL CHAPMAN min1.00 max 20
BLOOD AGAR BAZA (GELOZA BAZA SANGE) min1.00 max 25
MEDIU DIFAZIC PENTRU HEMOCULTURA min41.00 max 1000
MEDIU O. F. min1.00 max 5
MEDIU CU FENILALANINA min1.00 max 4
Ser polivalent Shigella flexneri min1.00 max 4
Ser polivalent Shigella Sonnei min1.00 max 4
SABOURAUD DEXTROSE AGAR + CLORAMFENICOL min1.00 max 10
BIODISC AMIKACIN min5.00 max 120
BIODISC OPTOCHIN min8.00 max 200
BIODISC BACITRACINA min12.00 max 300
BIODISC OXIDAZA min12.00 max 300
BIODISC AMPICILIN min9.00 max 220
BIODISC AMOXICILIN + ACID CLAVULANIC min14.00 max 350
BIODISCCEFOXITIN min12.00 max 300
BIODISC CEFTAZIDIM min12.00 max 360
BIODISC CEFTRIAXONA min2.00 max 50BIODISC CEFUROXIME min8.00 max 200
BIODISC CEPHALOTINE min10.00 max 250
BIODISC CHLORAMPHENICOL min8.00 max 200
BIODISC CIPROFLOXACIN min15.00 max 360
BIODISC CLINDAMICIN min14.00 max 350
BIODISC ERYTROMICIN min12.00 max 300BIODISC GENTAMICINA min12.00 max 300
BIODISC KANAMICINA min6.00 max 150
BIODISC NITROFURANTOIN (FURAN) min12.00 max 300
BIODISCNORFLOXACIN min10.00 max 250
BIODISCOXACILIN min14.00 max 350
BIODISC PENICILINA min13.00 max 320
. BIODISC RIFAMPICINA min6.00 max 150
BIODISC TRIMETROPRIM- SULFAMETOXAZOL(COTRIMOXAZOL/ BISEPTOL) min2.00 max 500
BIODISCTETRACICLINA min8.00 max 200
BIODISC TOBRAMICINA min1.00 max 250
BIODISCVANCOMICIN min6.00 max 150
BIODISC POLIMIXIN B min25.00 max 600
BIODISC STREPTOMICINA min1.00 max 30
BIODISC ? AMPICILIN / SULBACTAM min3.00 max 80
BIODISC ? AZTREONAM min1.00 max 40
. BIODISC CEFAMANDOL min10.00 max 250
BIODISC- CEFOTAXIM min15.00 max 360
BIODISC ? LEVOFLOXACIN min5.00 max 130
BIODISC - LINEZOLID min3.00 max 80
BIODISC - MEROPENEM min6.00 max 150
BIODISC - IMIPENEM min6.00 max 150
BIODISC - OFLOXACIN min2.00 max 50
BIODISC ? PIPERACILIN / TAZOBACTAM min6.00 max 150
BIODISC ? TEICOPLANIN min6.00 max 150
BIODISC ? NOVOBIOCIN min1.00 max 15
BIODISC ? GENTAMICIN min1.00 max 30
BIODISC-ERTAPENEMmin6.00 max 150
BIODISC-CEFACLOR min1.00 max 30
BIODISC-CEFEPIMA min6.00 max 150
BIODISC-DOXICICLIN min1.00 max 10
TEST E MEROPENEM min1.00 max 2
Mediul AABTL min1.00 max 20
Bulion uree min50.00 max 1200
Motility agar min50.00 max 1200
Urini control valori normale min9.00 max 220
URINI PTR. CONTROL VALORI PATOLOGICE min9.00 max 220
stripuri urini min50.00 max 1200
ANTIGEN HBs (metoda calitativa) ELISAmin6.00 max 144
Ag/Ac HBemetoda calitativa min4.00 max 96
ANTICORPI ANTIHELICOBACTER PYLORI IgG (metoda cantitativa) ELISAmin7.00 max 168
ANTICORPI ANTI HCV (metoda calitativa )ELISAmin6.00 max 144
ANTICORPI HDV(metoda calitativa)ELISAmin2.00 max 48
Ac.anti CMV IgM (metoda calitativa) ELISAmin6.00 max 144
Ac.anti CMV IgG (metoda cantitativa) ELISAmin6.00 max 144
ANTICORPI ANTITOXOPLASMA GONDII IgG (metoda cantitativa)ELISA min6.00 max 144
ANTICORPI ANTITOXOPLASMA GONDII IgM (metoda calitativa) ELIS min6.00 max 144
ANTICORPI ANTI VEB IGM (VIRUS EPS TEIN BARR)- METODA CALITATIVA ELISA min8.00 max 192
ANTICORPI ANTI VEB IGG (VIRUS EPS TEIN BARR)- METODA CANTITATIVA ELISAmin6.00 max 144
TSH- metoda cantitativa ELISA min8.00 max 192
ANTICORPI ANTINUCLEARI metoda latex aglutinare min300.00 max 7200
Factor reumatoid metoda latex aglutinare min500.00 max 12000
RPR carbon metoda aglutinare min300.00 max 7200
FREE T4(metoda cantitativa) ELISAmin8.00 max 192
Valoarea estimata fara TVA: intre 40, 473.85 si 868, 464.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in cuantum de max 2% din valoarea totala estimata a acordului cadru , valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si este detaliata pentru fiecare lot in parte in anexa B. Garantia de participare se poate constitui conform prevederilor art.86 alin.1 din HG 925/2006 in contul RO 43 TREZ 406 5006 XXX 015 628 TREZORERIA IASI sau prin depunere numerar la casieria unitatii noastre. Dovada constituirii garantiei de participare, se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertei. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Instrumentul de garantare trebuie sa contina in mod explicit prevederile art. 278 aliniat 1 din OUG 34/2006. Avand in vedere scopul declarat al Legii nr.346/2004, acela de a stimula infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, consideram ca reducerea de 50% pentru criteriile de calificare legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitii publice de produse, servicii si lucrari se aplica in cazul grupurilor de operatori economici care depun oferta comuna in cazul in care aceste grupuri sunt alcatuite exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Servicii spitalicesti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea art. 180 din OUG 34/2006- Completarea si prezentarea Formularului din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire ? in original2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Completarea si prezentarea Formularului din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire?in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj)Eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- Eliberat de Primaria locala? din care sa reiasa ca ofertantul /candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original /copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea III ? ?Formulare?.in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1Completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea III ? ?Formulare?. Mentionampersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Dr. Nicolai Nistor ? Manager interimar, ec. Alina Maria Vrabie ? Dir. financiar contabil, Dr. Murgu Alina Mariela - Dir. Medical, As. princip. Cosmolesei Maria? Dir. Ingrijiri; Tocan Lelioara - Sef laborator analize medicale, Maxim Irina - Medicprimar laborator, Velea Mihaela- Chimist pincipal, Petraru Elena
Biolog principal, Sandu Carmen - Asistent medical sef, si respectiv conform deciziei 131/11.02.2013: Ref. Nicoleta Dogaru, ing. Pinzaru Lacramioara, ec. Alina Irod, ref. Nistor Cristina, cs. jr. Mihaela Sandu. 1. Certificat constatator sau orice alt document care dovedeste personalitatea juridica a operatoruluiCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte: - obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, (se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul? cu obligatia ca in etapa evaluarii ofertelorofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii , sa prezinte pentru conformitate documentulCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau/copie legalizata)2. Autorizatie de functionare-Eliberata de Ministerul Sanatatii ? copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- legea 266/2008 cu completarile si modificarile ulterioare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani in conformitate cu formularul Informatii Generale corespunzator din Sectiunea III ??Formulare?
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si depune, in original, in conformitate cu formularul Informatii Generale corespunzator din Sectiunea III ? ?Formulare? originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani ? din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire
se vor prezenta mostre pentru toate produsele solicitate avand caracteristicile solicitate in caietul de sarcini, urmand ca mostrele prezentate de catre ofertantul castigator sa se pastreze ca etalon, iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori sa se restituie in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului
Informatii privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2008 sau echivalent copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau orice alt documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In acest sens se va completa formularul din Sectiunea III ? ?Formulare?.mostrele se vor depune cu adresa de inaintare la sediul autoritatii, pana la data limita de depunere a ofertelorCertificat ISO 9001 (copie conform cu originalul, semnata si stampilata) sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate. In onformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Operatorii economici: vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si autentificate acolo unde este cazul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14352/11.07.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare al ofertelor : avand in vedere ca se incheie un acord cadru cu un numar maxim de 5 operatori economici, criteriul de atribuire fiind pretul cel mai scazut, modalitatea de departajare a eventualelor oferte cu preturi egale clasate pe unul dintre primele 4 locuri ale clasamentului va fi reofertarea. Pretul reofertat nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2013 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer