Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REACTUALIZAREA PLANULUI URBANISTIC GENERAL AL COMUNEI GILAU, JUDETUL CLUJ


Anunt de participare numarul 90538/09.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Gilau
Adresa postala: str.Principala nr.723, Localitatea: Gilau, Cod postal: 407310, Romania, Punct(e) de contact: Fodor Mihai, Tel.0264/371646, Email: [email protected], Fax: 0264/371646, Adresa internet (URL): www.primariagilau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Comunei Gilau
Adresa postala: str.Principala nr.723, Localitatea: Gilau, Cod postal: 407310, Romania, Punct(e) de contact: Fodor Mihai-Petru, Tel.0264/371646, Email: [email protected], Fax: 0264/371646, Adresa internet (URL): www.primariagilau.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REACTUALIZAREA PLANULUI URBANISTIC GENERAL AL COMUNEI GILAU, JUDETUL CLUJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Gilau, jud. Cluj, Romania.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este reactualizare planului urbanistic general al comunei Gilau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reactualizare planului urbanistic general al comunei Gilau.
Valoarea estimata fara TVA: 159, 663.86RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 2500 lei. Garantia de buna executie este de 10 % din pretul contractului, fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (original).Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OG 34/2006 (original).Certificat constatatoar emis de ORC, in copie conforma cu originalul semnata si parafata de reprezentantul ofertantului. Certificatul de inregistrare al societatii in copie.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si catre bugetul local.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formular B2 - fisa de informatii generale.
Bilantul contabil pe anul 2008 vizat de organele competente.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa aiba o valoare mai mare sau egala cu 100000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani - formular 12 E.
Lista cuprinzand dotarile specifice pe care ofertantul urmeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
Lista personalului calificat care va presta serviciul
Certificate emise de Registrul Urbanistilor din Romania (nivel minim C, D).
Ofertantul trebuie sa prezinte asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii: arhitect cu drept de semnatura cf. Legii 184/2001, Ofertantul trebuie sa faca dovada dreptului de semnatura pentru documentatiile de amenajare a teritoriului si urbanism conform Hotararii Guvernului Romaniei nr. 1519 din 16 Septembrie 2004 pentru aprobarea Regulamentului referitor la organizarea si functionare Registrului Urbanistilor din Romania.Cerinta obligatorie:
- Certificate emise de Registrul Urbanistilor din Romania (nivel minim C, D).
- Ofertantul va prezenta CV-urile tuturor persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului.
-Experienta Similara
Ofertantul trebuie sa prezinte, ca si cerinta obligatorie pentru experienta similara realizarea a 3 PUG-uri (comuna, oras).
Ofertantul trebuie sa indeplineasca cerinta de experienta similara, respectiv; sa existe 3 PUG-uri. Orice fisa referitoare la serviciile de proiectare mai sus mentionate incheiate cu un beneficiar/client din Romania trebuie sa fie insotite de: recomandare in original sau copie certificata de la beneficiarul lucrarii.Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte:
a) modul de indeplinire a obligatiilor contractual pe parcursul derularii contractului respectiv;
b) daca pe parcursul executiei serviciilor au fost inregistrate :
neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale a serviciilor;
Se solicita prezentarea a trei recomandari pentru contracte realizate.
Se va prezenta certificatul ISO 9001 sauechivalent (copie legalizata)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Conform fisei de date a achizitiei sectiune V.4.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2009 18:00
Locul: www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Primariei Gilau
Adresa postala: str. PRINCIPALA, nr. 723, Localitatea: Gilau, Cod postal: 407310, Romania, Tel.0264-371.646, Email: [email protected], Fax: 0264-371.646, Adresa internet (URL): www.primariagilau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2009 17:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer