Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REALIZARE A UNEI PARCARI SUBTERANE PE STRADA INDEPENDENTEI DIN MUNICIPIUL ORADEA


Anunt de participare numarul 142021/19.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SA Oradea
Adresa postala: Piata independentei nr.21 ORADEA, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410520, Romania, Punct(e) de contact: biroul achizitii publice, Tel. +40 259479148, In atentia: florin alexandru, Email: [email protected], Fax: +40 259440438, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REALIZAREA UNEI PARCARI SUBTERANE PE STRADA INDEPENDENTEI DIN MUNICIPIUL ORADEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: MUNICIPIUL ORADEA
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?REALIZARE A UNEI PARCARI SUBTERANE PE STRADA INDEPENDENTEI DIN MUNICIPIUL ORADEA?UIREA OBIECTULUI 1.: ?PARKING SUBTERAN? CUPRINZAND TOATE LUCRARILE SUBTERANE + ANEXELE SUPRATERANE ALE CLADIRII DE PARKING, FARA TOATE SISTEMELE DE AMENAJARE A SPA?IULUI AFERENT SUPRATERAN. ASTFEL SE CUPRIND:
- STRATUL DE HIDROIZOLA?IE ?I ?APA DE PROTEC?IE AL ACESTUIA + TERMOIZOLA?IA PESTE EXTRADOSUL PLACII SUPERIOARE
- SISTEMUL DE DIRIJARE A APELOR METEORICE DE PESTE CLADIREA PARKINGULUI FARA SISTEMELE DE RIGOLA DIN PAVAJUL PLATFORMEI
- TOATE GRADENELE SPRE SUPRASTRUCTURA ANEXELOR
SUPRATERANE
- GRADENELE DE COBORARE SPRE PROMENADA DE MAL FARA
BALUSTRADA
- INTREG ZIDUL DE SPRIJIN DINSPRE CRI? ?NUMAI PE TRONSONUL
PARKINGULUI
- LUCRARILE DE RACORDARE A CLADIRII LA SISTEMUL RUTIER
EXISTENT (REFACERI DE CAROSABIL ?I STRICT BORDURA
TROTUARULUI)
ASCENSOR PERSOANE, bariera acces intrare principala, aparat de taxare, aparat curatat pardoseli.etc, conform prevederilor caietului de sarcini
Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute cf art 29(2)indice1din OUG 34/2006 este de 903625 lei fara tva.Propunerea financiara se va face luand in considerare valoarea fara cheltuielile diverse si neprevazute, respectiv se va oferta pana la valoarea de 25738009 lei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45223310-2 - Lucrari de constructii de parcari subterane (Rev.2)
34927000-1-Aparate de taxare (Rev.2)
34928100-9-Bariere de protectie (Rev.2)
39713410-0-Masini de curatare a podelelor (Rev.2)
42416100-6-Ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?REALIZARE A UNEI PARCARI SUBTERANE PE STRADA INDEPENDENTEI DIN MUNICIPIUL ORADEA?- CONFORM PREVEDERILOR CAIETULUI DE SARCINI SI ALE PROIECTULUI ATASAT
Valoarea estimata fara TVA: 26, 641, 634RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare :514.000 leiGarantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: b) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform formularului anexat.b) ordin de plata , in contulRO21 RNCB 0032 0464 8348 0001 Banca Comerciala filiala Oradea .c)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - asigurare de garantii- Perioada de valabilitate a garantiei- 100 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul respingerii unor contestatii ca nefondate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, sume stabilite conform prevederilor ART. 278^1 lit c din OUG 34/2006. Ofertele care nu respecta cuantumul, perioada si forma impusa pentru constituirea garantiei de participare vor fi respinse ca inacceptabile in baza art 36 alin 1 lit a din Hg 925/2006.Pentru ca o asociere sa se poata prevala de prevederile art.16 din Legea 346/2004 cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, care stabileste dreptulintreprinderilor mici si mijlocii de a beneficia de reducerea cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si pentrugarantiile (de participare si de buna executie) cerute in cadrul procedurilor de achizitii publice, fiecare membru al asocierii va face dovada incadrarii in categoria IMM prin prezentarea documentelor stabilite de Legea346/2004 .data la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi data publicarii anuntului de participare Va reprezenta 10% din valoarea fara tva a contractului si se va putea constitui prin scrisoare de garantie bancara sau printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, devenind anexa la contractul incheiat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL SC ADP SA Plata se va realiza conf. PREV HCL 545/2012 ale HCL 89/2012
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea unui certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- in baza O 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se solicita prezentarea unei declaratiicompletata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform ? Formularului din documentatie- decl.privind calitatea de participant la procedura?Se solicita prezentarea unei declaratiicompletata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform ? Formularului- decl.privind situatia personala a ofertantului?- prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza la prevederile art 180 , 181 siart 69?1 din OUG 34/2006.
Persoanele (numele acestora si funtia) ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica (inclusiv consilierii locali) sunt urmatoarele: NEGRUTIU Sorin-Vasile, FENESI Tibor, GHIUCA Liana Mia, TIMARU Nicolae, LUPSEA Angela, SABAU Gheoghe-Viorel, ANDRICA Liviu, MOCAN Ioana-Teodora, PETRITA Silviu-Ioan, ALEXANDRU Florin, FARKAS Adriana, SZABO Alexandru, MERCEA Emil-Adrian-Paul.Prezentare Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva). Certificatele de atestare fiscala/certificatele privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibilein luna anterioara celei in care se depun ofertele, in sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu aredatorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele denumita luna de referinta .Vor fi acceptate si certificatele care atesta lipsa datoriilor in luna anterioara lunii de referinta (art 112 OUG 92/2003- privind codul de procedura fiscala)
Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) la data de 25 a lunii anterioare termenului limita de depunere a ofertei.
Aplicabilitatea in cadrul procedurii (1):
? In situatia in care din documentele solicitate la capitolul III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 art.181 sau de art. 69?1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractractului de achizitie publica. Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la ANRMAP, care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art 181 din OUG 34/2006 respectiv ale art.97^1 din HG nr.925/2006.
? In situatia in care cele declarate in cadrul certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta ofertantul in cauza va fi descalificat in baza punctului II.2 din certificatul in cauza.
Nota:
In cazul persoanelor juridice straine, autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata- din care sa rezulte ca: ? obiectul de activitate al ofertantului permite executarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei
? la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindicForma de prezentare- certificatul se va prezenta in copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea"conform cu originalul".
Aplicabilitatea in cadrul procedurii (2):
? In situatia in care din documentele solicitate in acest sens nu reiese ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea de activitati ce fac biectul achizitiei conditia referitoare la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) va fi considerata neindeplinita iar oferta inacceptabila in bza art 36 alin 1 lit b din HG 925/2006.
Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima impusa pentru cifra de afaceri neta globala, medie anuala pe ultimii 3 anieste ca aceasta sa fie mai mare sau egala cu 51.400.000 lei.f fisa informatii generale;copii certificate pentru conformitate cu originalul dupa bilantul contabil sau extrase de bilant pe anii2010, 2011, 2012 inregistrate la administratia financiara, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, conform prevederilor art 185 lit b din OUG 34/2006. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator la data depunerii ofertei, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului si atesta respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri globale medie anuala.-art 185 alin 2 din OUG 34/2006. cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anulrespectiv:
An Curs de schimb RON/EUR
2010 4.3197
2011 4.2848
2012 4.4287
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
formular fisa informatii generale; copii certificate pentru conformitate cu originalul dupa bilantul contabil sau extrase de bilant pe anii2010, 2011, 2012 inregistrate la administratia financiara, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, conform prevederilor art 185 lit b din OUG 34/2006. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator la data depunerii ofertei, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului si atesta respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri globale medie anuala.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinta 1-declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei)- prin care sa se facadovada ca, in ultimii 5 ani a executat: unul sau mai multe contracte de lucrari avand ca si obiect lucrari publice sau civile in domeniul lucrarilor imobilelor, cu o valoare totala cumulata mai mare sau egala cu 25.000.000 lei fara T.V.A.Dintre acestea, minim un contract al carui obiect trebuie sa includa executarea de lucrari de adancimi de fundare de minim 10 m pe sistem de perete mulat ancorat cu minim 2 nivele subterane.Pentru contractele exprimate in alte monede decat lei se va folosi pentru conversie cursulde schimb comunicat de catre BNR pentru anul in care contractul pentru respectivul proiect a fost semnat. pt 2013 cursul de schimb comunicat de BNR la data publicarii in SEAP a anuntului de participare.
cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anulrespectiv:
An Curs de schimb RON/EUR
20083, 9852
20094.2282
2010 4.3197
2011 4.2848
2012 4.4287
FormularExperienta similara; documentecare sa ateste/reprezinte certificari de buna executie. Respectivele certificari vor indica in mod obligatoriubeneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor .documente (recomandari) care sa precizeze daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu cerintele beneficiarului si daca au fost duse la bun sfarsit. pentru contractul al carui obiect trebuie sa includa executarea de lucrari de adancimi de fundare de minim 10 m pe sistem de perete mulat ancorat cu minim 2 nivele subterane, se vor prezenta orice documente care dovedesc ca obiectul contractului a inclus tipul de lucrari impuse ca cerinta minima de calificare.NOTA: Autoritatea contractanta accepta orice documente dovezi, considerate relevante in acest sens de catre ofertanti, rezervandu-si dreptul de a solicita completari ale acestora in cazul in care acestea sunt insuficiente si nu contin toate elementele solicitate mai sus.
un sef santier ? absolvent de studii superioare in domeniul constructii civile/industriale
? un responsabil tehnic cu executia de lucrari atestat in conditiile legii in domeniul de constructii civile/industriale si specialitatea rezistenta si stabilitate;
? persoana responsabila cu controlul de calitate a lucrarilor ? absolvent de studii superioare in domeniul constructii civile/industriale
? o persoana responsabila cu protectia si securitatea muncii;Pentru intreg personalul se vor anexa copii certificate pentru conformitate ale atestatelor/autorizarilor /diplomelor specifice;declaratia de disponibilitate/ angajamentul de participare -original pentru fiecare perosana desemnata(in baza art 188 din OUG 34/2006- conform formularului anexat).
dovadaca are capacitatea tehnica de a indeplini contractul, respectiv detine utilaje si echipamente tehnice constand in minim urmatoarele: 1. utilaje aferente executiei peretilor mulati conform dimensionarilor si tehnologiei prevazute in proiect precum si2. utilaje aferente tehnologiei de ancoraj.Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, inclusiv dotarile de care dispune -propietate, inchiriere, angajament- pentru indeplinirea contractului.ofertantul va prezenta documente relevante pentru a face dovada ca utilajele, echipamnetele si mijloacele de transport solicitate/mentionate in declaratie sunt in proprietatea sau la dispozitia sa
continuare cerinta 1- Se vor prezenta: documente (copii contracte/ procese verbale de receptie/ etc) care sa ateste/reprezinte certificari de buna executie. Respectivele certificari vor indica in mod obligatoriubeneficiarii, indiferent, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor.documente (recomandari) care sa precizeze daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu cerintele beneficiarului si daca au fost duse la bun sfarsit.pentru contractul al carui obiect trebuie sa includa executarea de lucrari de adancimi de fundare de minim 10 m pe sistem de perete mulat ancorat cu minim 2 nivele subterane, se vor prezenta orice documente care dovedesc ca obiectul contractului a inclus tipul de lucrari impuse ca cerinta minima de calificare.
declaratia privind respectarea conditiilor de protectie a mediului
certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data limita stabilita pt depunerea ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul executie lucrari de constructii cladiri. Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.
certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de mediu in conformitate cu ISO 14.001:2004/2005 sau echivalent, valabil la data limita stabilita pt depunerea ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul executie lucrari de constructii cladiri. Nu sunt acceptati ofertantii in curs de certificare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
FormularExperienta similara; declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a oferteidocumentecare sa ateste/reprezinte certificari de buna executie. Respectivele certificari vor indica in mod obligatoriubeneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor .documente (recomandari) care sa precizeze daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu cerintele beneficiarului si daca au fost duse la bun sfarsit.pentru contractul al carui obiect trebuie sa includa executarea de lucrari de adancimi de fundare de minim 10 m pe sistem de perete mulat ancorat cu minim 2 nivele subterane, se vor prezenta orice documente care dovedesc ca obiectul contractului a inclus tipul de lucrari impuse ca cerinta minima de calificare.NOTA: Autoritatea contractanta accepta orice documente dovezi, considerate relevante in acest sens de catre ofertanti, rezervandu-si dreptul de a solicita completari ale acestora in cazul in care acestea sunt insuficiente si nu contin toate elementele solicitate mai sus.FormularPersonalul cheie angajat in contract;Pentru intreg personalul se vor anexa copii certificate pentru conformitate ale atestatelor/autorizarilor/diplomelor specifice.declaratia de disponibilitate/ angajamentul de participare -original pentru fiecare perosana desemnata(in baza art 188 din OUG 34/2006- conform formularului anexat).Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, inclusiv dotarile de care dispune -propietate, inchiriere, angajament- pentru indeplinirea contractului.ofertantul va prezenta documente relevante pentru a face dovada ca utilajele, echipamnetele si mijloacele de transport solicitate/mentionate in declaratie sunt in proprietatea sau la dispozitia sa.copii contracte/ procese verbale de receptiedocumente (recomandari), declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de protectie a mediuluicertificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalentcertificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de mediu in conformitate cu ISO 14.001:2004/2005 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara- conform prevederilor caietului de sarcini. pretul cel mai mic -punctaj maxim- 80p; alte preturi conform formulei din CS
2.
2.Termenul de executie al lucrarii
20%
Descriere: CONFORM PREVEDERILOR CAIETULUI DE SARCINI; Pentru termenul de executie cel mai scurt se va aloca punctajul maxim- 20p.Pentrucelelalte termene ofertate se va aplica formula prevazuta in caietul de sarcini.
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2013 13:00
Locul: sc adp sa, piata independentei nr 21, oradea, jud bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista 2 sau mai multi ofertanti care au acumulat punctaje identice si care ar ocupa locul 1 intr-un clasament al ofertelor admisibile, va fi declarat castigator, ofertantul cu pretul cel mai scazut, pentru respectarea principiului utilizarii fondurilor. In cazul in care preturile ofertate sunt identice, clasamentul final se va face prin reofertare, autoritatea contractanta solicitand ofertantilor in cauza reofertarea propunerii financiare in plicuri inchise si sigilate, urmand a se incheia contractul cu ofertantul a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN BAZA ART 256 INDICE 2 DIN oug 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC S.A. ORADEA
Adresa postala: P-ta Independentei nr. 21, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410100, Romania, Tel. +04 259440438, Email: [email protected], Fax: +04 259440438
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2013 10:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer