Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Realizare pasaj denivelat, subteran, pe sub intersectia strazii Aries cu str.A.I.Cuza si respectiv cu str. Imparatul Traian, in vederea preluarii traficului auto pe Bvd.Carol-str.Aries


Anunt de intentie numarul 20121/23.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Craiova
Adresa postala:  Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200585, Romania, Punct(e) de contact:  Cretu Cristina, Tel. 0251/415907, Email:  [email protected], Fax:  0251/411561, Adresa internet (URL):  www.primariacraiova.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Realizare pasaj denivelat, subteran, pe sub intersectia strazii Aries cu str.A.I.Cuza si respectiv cu str. Imparatul Traian, in vederea preluarii traficului auto pe Bvd.Carol-str.Aries
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Municipiul Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Realizare pasaj denivelat, subteran, pe sub intersectia strazii Aries cu str.A.I.Cuza si respectiv cu str. Imparatul Traian, in vederea preluarii traficului auto pe Bvd.Carol-str.Aries - executie
Valoarea estimata fara TVA: 44, 739, 855.71RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45221000-2 - Lucrari de constructii de poduri si tuneluri, puturi si pasaje subterane (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 22.08.2011
Durata: 18 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Cantitati: pasaj subteran L=405, 32m; parte carosabila moderniz.15780m; bretele 7810m; trotuare modernizate 3980mp; 1 sens giratoriu; 3 alveole mijl. transp; spatii verzi 1280mp; retele de alim. cu apa si canalizare L=1643ml; sistem de colectare, scurgere si evacuare a apei pluviale L=450ml.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene nerambursabile postaderare, bugetul de stat si bugetul local.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Pt.Proiectul "Realizare pasaj denivelat, subteran, pe sub intersectia strazii Aries cu str.A.I.Cuza si resp.cu str.Imparatul Traian" s-a depus cerere de finantare in cadrul POR 2007-2013 Axa prioritara 1, Domeniul de interventie 1.1.
VI.2) Alte informatii
Procedura aplicata: Licitatie deschisa; criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic(pretul ofertei 80%, propunerea tehnica 20%); Criterii calificare: situatia personala a operatorului economic(Anexa nr.10, Anexa Ordin 314/2010, certif.constatatoare privind obligatiile de plata la bugetul local si bugetul consolidat), capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(CUI si COR), situatia economico-financiara: ultimul bilant, cerinta minima pentru cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: 88.000.000 lei (excl. TVA)); capacitate tehnica si/sau profesionala(Declaratie privind listaprincipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, experienta similara: 44.000.000 lei (excl. TVA), Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, Declaratie privind personalul mediu angajat si a cadrelor de conducere), standarde de asigurare a calitatii(ISO 9001), standarde de protectia mediului (ISO 14001), standarde conditii de munca (OHSAS 18001). Proiectul se afla in etapa precontractuala.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2011 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer