Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reevaluarea imobilizarilor corporale din patrimoniul privat al SC Hidroelectrica SA


Anunt de participare (utilitati) numarul 140181/05.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 213032584, In atentia: Laurean Cetatean, Email: [email protected], Fax: +40 213032545, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reevaluarea imobilizarilor corporale din patrimoniul privat al SC Hidroelectrica SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediile Sucursalelor SC Hidroelectrica SA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obtinerea unui raport de reevaluare a imobilizarilor corporale aflate in patrimoniul privat al societatii la 30.06.2012
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Evaluarea impobilizarilor corporale din patrimoniul SC Hidroelectrica SA conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
42 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.1.a)Cuantumul garantiei de participare: 4.800 lei ;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv, 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor: conform anunt de participareModul de constituire a garantiei pentru participare: a)scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, care se va prezenta in originalSe va utiliza drept model Formularul 17 din sectiunea B a documentatiei de atribuire.Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate de o banca din Romania sau de o banca din strainatate cu corespondent in Romania.b)OP in favoarea autoritatii contractante, vizat de banca;c)Sunt acceptate si alte modalitati de constituire a garantiei de participare prevazute in HG nr. 925/2006, art 86, cu modificarile si completarile in vigoare(instrumente de garantare emise de o banca ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada mentionate mai sus, prezentate in ORIGINAL).Instrumentele de garantare vor fi irevocabile iar plata garantiei de participarese va executa conform art. 86, alin.3 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile in vigoare, In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat. Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de5 %din valoarea contractului, fara TVA.Castigatorul OBLIGATIA de a constitui Garantia de buna executie in termen de 15 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti. Garantia de buna executie se poate constitui: a)scrisoare de garantie bancara emisa in favoarea autorit.contr.(devine anexa la contract).Utiliz.Form. nr.21 din sectiunea FORMULARE .b)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, prezentat in original si va deveni anexa la contr. Instrumentele de garantare vor fi irevocabile iar plata garantiei de buna executie se va executa conform art.86, alin.3 din HG nr.925/2006, In cazul ofertantilor din categoria IMM(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor cf. Legea nr. 346/2004) GBE se constit. in procent de 50% din cuantumul sus precizat.Constituirea garantiei de buna executie este conditie de incepere a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Plata facturilor se va face prin OP, in lei, la 60 zile de la acceptare la plata a facturilor in baza documentelor prevazute in contract.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG. Nr. 34/2006, cu modificarile si completarile in vigoare: a)prezentare Formular nr.2 din Sectiunea FORMULARE , DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic (original)
b)se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, trebuie sa fie prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prin prezentarea formularului tip, eliberat, de Agentia Nationalade Administrare Fiscala din Ministerul Finantelor Publice, autoritatea competenta din Romania saudocumentul echivalent emis de autoritati competente din tara de origine sau din tara in care ofertantul este stabilit (original sau copie xerox cu mentiunea ?conform cu originalul?).
c) se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor catre bugetele locale, trebuie safie prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , prin prezentarea de documente emise de autoritatea administrativa locala(original sau copie xerox cu mentiunea ?conform cu originalul?).
In cazul in care este inregistrat cu datorii privind plata taxelor si impozitelor operatorul economic va fi exclus din procedura.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: formularul nr.3pentru ofertant, subcontractant sau tert sustinator, Declaratia privind calitatea de participant la procedura Formularul nr.4, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul nr.5, Persoane juridice/fizice romane: a)Certificat constatator, emis de ONRC (copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul)Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.b) Documente care dovedesca calitatea de membru asociat al ANEVARpentru societatea comerciala ofertanta (copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul)
Persoane juridice /fizice straine: a)Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa faptul ca operatorul economic are inscris obiectul de activitate in concordanta cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.b) Documente care dovedesc calitatea de membru asociat al ANEVARpentru societatea comerciala ofertanta sau alt organsim de certificare a evaluatorilor similar din tara sa de provenienta membru al The European Group of Valuers Asociation (copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Fisa de informatii generale ?
b) Bilantul contabil din anul precedent(2011), vizat si inregistrat de organele competente. Bilantul contabil se va prezenta in copie stampilata si semnata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul ofertantului.
c)Informatii privind situatia financiara: -Cifra mediede afaceri globala pe ultimii 3 ani, in lei siin euro (la cursuldin data bilantului anual).-Cerinta minima de calificare - realizarea unei cifre medii de afaceri globale , pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de2.000.000lei? Nota 1- Pentru Conversia cifrei globale de afaceri din Lei in Euro, pentru candidatii romani, se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv: pentru anul 2011 1euro=4, 2379 lei ; pentru anul 2010 1euro=4, 2099 lei ; pentru anul 2009 1euro=4, 2373 lei .
In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra de afaceri este in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii de evaluare a activelor in domeniul industrial, efectuate in ultimii 3 ani, pana la data depunerii ofertelor.Suma valorilor contractului/contractelor sus mentionate trebuie sa aiba o valoare de minim 1.000.000 Lei.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea a cel putin unui certificat/ document emis sau contrasemnat de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar.
b)Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat, al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani .
Prezentarea echipei de proiect: Se vor prezenta CV-urile persoanelor mentionate ca facand parte din echipa care se va ocupa cu derularea proiectului. Este obligatorie prezenta a: - minim 8 evaluatori acreditati ANEVAR, prezentandu-se in acest sens copie dupa certificatele de acreditare, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul. Aceste certificate trebuie sa fie in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor - minim 10 specialisti in domeniul energetic , cu o experienta minima in domeniu, de 3 ani.
c) Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, aplicabil numai pentru contractede prestari servicii similare finalizate.
Se va prezenta minim o recomandare emisa in ultimii 3 ani, pana la data depunerii ofertelor, din partea unui operator economic dintre cei amintiti la punctul III.2.3) lit. a), care sa ateste seriozitatea ofertantului in indeplinirea obligatiilor contractuale. Recomandarea trebuie sa fie semnata si inregistrata, si sa contina datele de contact ale operatorului economica care a emis recomandarea. Se vor prezenta originale sau copii semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul.
d)Se va prezenta copie (stampilata si semnata pentru conformitate cu originalul) dupa polita de asigurare, individuala sau colectiva, de raspundere profesionala pentru evaluatori, conform prevederilor art. 16, alin. 2, din Ordonanta Guvernului nr. 24 din 2011.
e)Se va prezenta o lista cu subcontractantii care vor participa la indeplinirea contractului, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lor si procentul pe care acestia il vor indeplini din contract. ?La semnarea contractului se vorprezenta obligatoriu si acordurile de subcontractare, care vor deveni anexa la contract.
Documente emise de organisme acreditate, pe care sa fie mentionat termenul de valabilitate si care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, conformISO 9001/2008, sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, Documentele trebuie sa fie in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Pretul Total (PE )punctaj maxim60 puncte Oferta cu pretul cel mai mic (PRmin) primeste60 puncte.
2.
Termenul de Finalizare, (in zile lucratoare) (PT )
40%
Descriere: Termenul de Finalizare, (in zile lucratoare) (PT )punctaj maxim 40 de puncte
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2012 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.11.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2012 11:00
Locul: Sediul SC Hidroelectrica SA, intrarea din Bulevardul Carol nr.29
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Cf.art.11, alin.4 HG 925/2006, pt indeplinirea criteriilor de calif. de la cap. III.2) din cadrul FDA, of. are dreptul de a prezenta initial o decl. pe propria rasp. semnata de reprezentantul sau legal, care confirma ca indeplineste cerintele de calif. solicitate. Decl. va fi insotita de o anexa in care of. trebuie sa mentioneze succint modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte.Sit. econ-fin.(cap III.2.2) si/sau Cap. tehnica si prof.(cap. III.2.3) a of. poate fi sustinuta de o alta pers.atunci are obligatia de a dovedi aceasta sustinere prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica prin care se confirma punerea la dispozitia ofertantului a resusrelor invocate.Form.15A sau 15B.Pers. care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit. care det. excluderea din proc.cf. art. 180 si 181 si 69^1 din OUG 34/2006. In cazul clasarii pe locul I a unor of. cu punctaj egal, se va solicita o noua of financiara in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: Eventualele contestatii se pot depune conform prevederilor art. 256^1 ? 256^2si art. 270-271 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC Hidroelectrica SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu, nr. 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: ., Romania, Tel. +40 213032500, Email: [email protected], Fax: +40 213032564, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2012 09:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer