Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Refacere corp drum DN 13 km 98+795-98+960-Saschiz


Anunt de participare numarul 101248/31.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0268/547688, In atentia:  ing. Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268/547695
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0268/547688, In atentia:  ing. Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268/547695
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA -Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0268/547688, In atentia:  ing. Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268/547695
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Refacere corp drum DN 13 km 98+795-98+960-Saschiz
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DRDP Brasov-SDN Targu Mures-DN 13 km 98+795-98+960-Saschiz
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Refacere corp drum DN 13 km 98+795-98+960-Saschiz
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Refacere corp drum DN 13 km 98+795-98+960-Saschiz
Valoarea estimata fara TVA: 4, 449, 806.72RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a aplca prev.art.122, lit.j, din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie: 66.000 lei. Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii ofertei comune. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG34/2006;3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri ale bugetului local valabile la data deschiderii ofertelor;5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat valabile la data deschiderii ofertelor-Observatii: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local cat si neprezentarea sub forma solicitata a acestor documente duce la respingerea ofertei;6.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor;7.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoarepentru dovedirea eligibilitati – eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de statsi bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturi contabile ;2.Dovada existentei unui fond de rulment pentru sustinerea contractului;3.Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2007; 2008; 2009), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si insotite de Raportul de Audit aferent fiecarui an;2.Se vor prezenta documente(linii de credit sau disponibilitatea unor alte resurse financiare necesare inceperii executiei acestui contract) care sa ateste accesul la resurse financiare in procent de minim minim 40 % din valoarea estimata a contractului fara TVA, valabila pentru cel putin pentru o perioada de minim6 luni de zile;3.Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor executii (in ultimii 5 ani);2.Fisa experienta similara (in ultimii 5 ani);3.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii;4.Informatii privind personalul;Certificatele ISO 9001:2001, ISO 14001:2001; OHSAS 18001:2007;5. Informatii privind subcontractantii/asociatii.Oparatorul economic are obligatia de a declara subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Se vor preciza sub forma tabelara principalele lucrari, valoare, perioadele de executie cat si beneficiarii; Se va prezenta situatia contractelor aflate in derulare;2.Ofertantul va prezenta un contract care sa aiba ca obiectexecutia unor lucrari similare cu cele supuse licitatiei si anume: lucrari de consolidare terasamente cu piloti si lucrari cu tiranti acorati in teren.Plafonul valoric aferent experienteisimilare trebuie sa fie cel putin egal cu 3.800.000 lei. Plafonul valoric vafi indeplinit prin prezentarea unui singur contract privindlucrari similare.Contractul prezentat caexperienta similara va fi insotit de actele aditionale daca exista, recomandari si de proces verbal de receptiela terminarea lucrarilor, aferente contractului prezentat;3.Ofertantul are obilgatia de a face dovada ca detine, in vederea executiei lucrarilor supuse achizitiei, minim: 1 intalatie de forat coloane;1 statie de betoane;utilaje si auto specifice necesare executiei lucrarilor;laborator gradul II.Toate echipamentele tehnice, utilaje, instalatii si autovehiculele prezentate in vederea executiei lucrarilor vor fi insotite de acte privind dovada detinerii( proprietate/inchiriere), rapoarte de inspectie, certificate si alte atestate specifice, in termen de valabilitate la deschiderea ofertelor.4.Se va nominaliza seful de lucrare.Ofertantul are obligatiade a face dovada ca detine :1 responsabil tehnic cu executia;1 responsabil cu calitatea lucrarilor;minim 2 ingineri CFDP angajati.Se va prezenta atestatul responsabilului tehnic cu executia , cu calitatea lucrarilor si diplomele inginerilor CFDP;5.Certificatele ISO 9001:2001, ISO 14001:2001; OHSAS 18001:2007.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Programul calitatii pt lucrare
25%
Descriere: Programul calit. conf fisa de date
3.
Durata de executie
15%
Descriere: Durata de executie a lucrarii cf fisa de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2010 11:00
Locul: DRDP Brasov, Str. M. Kogalniceanu nr. 13, bl. C2, sc.1, cam 13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor-cel mult 2
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021-3195183, Email:  [email protected], Fax:  021-3191688
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DRDP Brasov-Serviciul Juridic
Adresa postala:  B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, bl.C2, sc.1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Tel. 0268/547688, Email:  [email protected], Fax:  0268/547695
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2010 14:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer