Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatie capitala a franei de cale FC 74-G (din componenta instalatiei de franare din Statia Triaj Golesti)


Anunt de participare (utilitati) numarul 26686/06.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: b-dul Decebal nr. 5-7, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200646, Romania, Punct(e) de contact: Steluta iuliana Mitrache, Tel.0251/419.414, Email: [email protected], Fax: 0251/419.414, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNCF "CFR" SA, Sucursala Regionala CFR Craiova
Adresa postala: B-dul Decebal nr. 5-7, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200646, Romania, Punct(e) de contact: Manuela Croitoru, Steluta Iuliana Mitrache, Tel.0251/419.414, Email: [email protected], Fax: 0251/419.414
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNCF "CFR" SA, Sucursala Regionala CFR Craiova
Adresa postala: B-dul Decebal nr. 5-7, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200646, Romania, Punct(e) de contact: Manuela Croitoru, Steluta Iuliana Mitrache, Tel.0251/419.414, Email: [email protected], Fax: 0251/419.414
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNCF "CFR" SA, Sucursala Regionala CFR Craiova
Adresa postala: B-dul Decebal nr. 5-7, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200646, Romania, Punct(e) de contact: Manuela Croitoru, Steluta Iuliana Mitrache, Tel.0251/419.414, Email: [email protected], Fax: 0251/419.414
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatie capitala a franei de cale FC 74-G (din componenta instalatiei de franare din Statia Triaj Golesti)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Statia Triaj Golesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul consta in RK frana de cale prin: demontarea generala a franei, demontarea pe subansamble, reconditionat ansamblul levier FC 74-01.0, reconditionat ansamblul cadru FC 74-02.0, reconditionat ansamblul mecanism actionare FC 74-03, reconditionat ansamblul sina contrasina FC 74-04, reconditionat pedala intrare, pedala iesire, pedala intermediara FC 74-05.0-06.0, inlocuit caile de rulare si elementele de ansamblare, reconditionat dispozitiv de mentinere a pedalei FC 74-08.0, reconditionat ansamblul sasiu mobil, reconditionat toate grinzile mobile intrare, iesire, intermediare FC 74-16, FC 74-26, FC 74-30, inlocuit benzile de uzura FC 74-0, FC 74-11, FC 74-26, inlocuit toate bridele de prindere si elementele de ansamblare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50220000-3 - Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru transportul feroviar si pentru alte echipamente (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
reparatie 1 buc. frana de cale FC 74-G, Statia Triaj Golesti
Valoarea estimata fara TVA: 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in valoare de 2.500 lei, iar garantia de buna executie este de 5% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri publice (subventie de la bugetul de stat pentru sustinerea infrastructurii de transport feroviar in anul 2007)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea2.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si sanatate3.Fisa de informatii generale4.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului5.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial6.Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M.7.Autorizatie de furnizor feroviar insotita de Agrementul tehnic, eliberate de AFER
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil2.Informatii privind cifra de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor servicii prestate2.Lista de experienta similara3.Declaratie privind echipamentele tehnice4.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat5.Informatii privind personalul tehnic de specialitate6.Informatii privind subcontractanti7.Informatii privind asociatii8.ISO 9001, OH SAS 180019.ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloarea documentatiei de atribuire se va achita cu numerar la casierie Sucursalei Regionale CFR Craiova
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2007 12:00
Locul: Sucursala Regionala CFR Craiova, B-dul Decebal nr. 5-7, Craiova, Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si observatorii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu nr. 14, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200134, Romania, Tel.0251/415601, Fax: 0251/415601
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile dupa luarea la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Regionalei CFR Craiova
Adresa postala: B-dul Decebal nr. 5-7, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200646, Romania, Tel.0251/419.414, Fax: 0251/419.414
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2007 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer