Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATIE DEBUSARE CONTRACANAL DMS ? CHE SLATINA. FAZA DE PROIECTARE ? ELABORARE EXPERTIZA TEHNICA


Anunt de participare (utilitati) numarul 148892/16.01.2014
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Decebal, Nr.11, Jud. Valcea, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240265, Romania, Punct(e) de contact: S.H. Rm.Valcea, Tel. +40 25805130, In atentia: Mihai Stanica, Email: [email protected], Fax: +40 250735232, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REPARATIE DEBUSARE CONTRACANAL DMS ? CHE SLATINA. FAZA DE PROIECTARE ? ELABORARE EXPERTIZA TEHNICA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: CHE Slatina, Com. Slatioara, Jud. Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Expertiza tehnica ce va oferi informatii ce vor putea conduce la concluzii cu privire la stare constructiei existente si in baza carora se vor stabili solutii de remediere.Procentul de 10% aferent cheltuielilor diverse si neprevazute reprezinta suma de 905, 34 lei, fara TVA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Raportul de expertiza tehnica va cuprinde solutii si masuri care se impun pentru fundamentarea tehnica si economicaa interventiei.Raportul va cuprinde constatarile, concluziile si masurile de interventie rezultate ca urmare a expertizarii obiectivului si interpretarii datelor rezultate din studii, calcule si determinari, sub toate aspectele impuse de cerintele Legii 10/1995, HG 925/1995 si de celelalte reglementari tehnice si legislative ce stau la baza actului de expertizare.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 958.78RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a)Cuantumul garantiei de participare: 150 lei ;b)Termenul de valabilitate pentru care se constituie garantia de participare: 60 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor;c)Modul de constituire a garantiei de participare conform art. 86 alin.1 din HG nr. 925/2006 : -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru o perioada de valabilitate de 60 de zile de la data stabilita la punctele a) si b) -document prezentat in original - in conformitate cu Formular 13sau ? prin virament bancarin contul autoritatii contractante RO53RNCB0263028931760001, deschis la BCR Sucursala Valcea), document prezentat in original, cu viza bancii ofertantului ). Garantia de participare emisa in alta limba decat romana si in alta valuta va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana iar echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR la o data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile -Operatorii economici ce se incadreaza in categoria IMM conform OUG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantia de participare la procedura in cuantum redus cu 50%. In acest caz acestia au obligatia de a prezenta documentele solicitate conform modelului prevazut in anexele nr.1 si 2 din Legea 346/2004 .In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. NOTA: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatiile prevazute de art.87din HG 925/2006 . Garantia de participare se va returna ofertantului in conformitate cu art.88 din HGR nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii ? BugetS.H. Rm.Valcea2013 , Cap. Servicii executate de terti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1Declaratie privind situatia personala a ofertantului in conformitate cu art.180 si 181 din OUG Nr.34 / 2006(Formular 1)Nota: a) In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.b) In cazul in care oferta are sustinere tehnica/profesionala/financiara, persoana care asigura sustinerea ( tert sustinator ), va prezenta documentul susmentionat cu mentiunea ca declaratia tertului se refera numai la situatiile prevazute de art.180 si ale art.181, lit.a), c1 ) si d) din OUG Nr.34/2006 .Cerinta 2 : Declaratie privind calitatea de participant(Formular 2).In cazul ofertei depuse in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat siFormularul 2.1In cazul in care oferta are sustinere tehnica/profesionala/financiara, persoana care asigura sustinerea ( tert sustinator ), vor prezenta documentul susmentionatCerinta 3 : Declaratie privind neincadrarea in prevederile in prevederile art.69^1 din OUG Nr.34 /2006( Formular 3).NOTA : Pers.care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusive persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica: Mihail Viorelian STANCULESCU Presedinte Directorat, Aurel Lucian COCOS- membru Directorat , Mihai TELEANU - membru Directorat, Florin MARIN membru Directorat , Marian BRATU - membru Directorat, Constantin TIR?I-Director S.H. Rm.Valcea, Vergiliu SERBAN - Director Adj.Productie, Marian FETITA ? Director Adj. Economic, Mihai STANICA -Sef Serviciu Achizitii Logistica, Cornel TATUC- Inginer sef UHE Slatina, Ion ZANFIR-UHE Slatina, Cs. Jr. Radu SIMA- Compartiment Juridic , Narcisa FLORESCU -Compartiment Achizitii-Contracte .In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.In cazul in care oferta are sustinere tehnica/profesionala/financiara sau prezinta subcontractant , persoana care asigura sustinerea ( tert sustinator ) si/sau subcontractantul, vor prezenta documentul susmentionat.Cerinta 4: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ( Formular 4 )In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului , original sau copie legalizata sau certificata ? conform cu originalul ? . Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale / valabile la data limita de depunere a ofertei si din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat . Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati .Atentie: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, daca acest certificat a fost prezentat in copie conform cu originalul. Note: a) Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract;b).Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, medie cifrei de afeceri, in ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului. Pentru echivalenta cifrei de afaceri se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 5 .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Lista principalelor serviciilor prestate in ultimii 3 ani, Daca oferta se depune de o asociere de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pt asociere in ansamblu semnata de reprezentantul legal al asociatului desemnat lider si fise centralizatoare individuale pt fiecare asociat in parte semnate de reprezentantul legal al fiecarei asociat, inclusiv liderul.
Modalitatea de indeplinire
Formularul6. cu anexa aferenta
Cerinta nr. 2
Experienta similara . Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat si dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani cel putin 1 (unu) contract avand ca obiect serviciisimilare obiectului contractului, respectiv expetize tehnice la amenajari hidrotehnice , a carui valoare, fara TVA, sa fie cel putin egala cu 9.000 lei; la care se vor atasa : - certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerinteide calificare , de exemplu: a) Proces verbal de receptie la predarea documentatiei; b) Certificari de buna executie / recomandari din partea beneficiarilorsau c) Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de prestari servicii;Note :1) Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime se va lua in calcul numai cota de participare a ofertantului in contractul respectiv. Cota de participare a ofertantului reprezinta proportia din valoarea finala a contractului corespunzatoare participarii acestuia la contractul respectiv. 2) Ultimii 3 ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. 3) In cazul unei oferte depuse in asociere, cerinta privind experienta similara poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati. 4) Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei /valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte
Modalitatea de indeplinire
Formularul 6. cu anexa aferenta Formularul 6.1 pentru contractul invocat ca experienta similara
Cerinta nr. 3
Asigurarea cantitatiilor de utilaje, echipamente si dotari propuse pentru indeplinirea contractului In cazul in care oferta este depusa in asociere, oricare sau ambii dintre asociat (i) va/vor putea prezenta documentul mentionat
Modalitatea de indeplinire
Formularul7 cu anexa aferenta.
Cerinta nr. 4
Asigurarea resurselor umane.Prezentareapersonal de conducere si a personalului tehnic de specialiate inclusiv expertii cheie propusi pentru realizarea contractuluiin conditiile stabilite de legislatia incidentasi la termenele stabilite in componenta careia sa fie inclus cel putin un Expert Tehnic de Calitate atesta de MLPAT , conf. HG Nr.925/1995 privind regulamentul de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor. Pentru acest Expertse va prezenta Atestatul in domeniu/Legitimatia valabila( copii legalizate sau certificate ? conform cu originalul ? ) .Pentru restul personalului de conducere si tehnic de specilitate se vor prezenta CV-uri format EUROPASS, original, semnate de titular cu enuntarea studiilor, experientei generale si a experientei specifice in domeniu precum si atestarile tehnice .Pentru toti membrii echipei tehnice desemnate se va completa de catre titular, semna si se va prezenta in original Declaratia de disponibilitate. Se accepta documente echivalente celor solicitate pentru personalul tehnic si expertulpropus, emise de organisme stabilite in alte state
Modalitatea de indeplinire
Formularul 8 ? cu anexe documente suportDeclaratiilede disponibilitate - Formularul 8.1.
Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii ( daca este cazul )
Modalitatea de indeplinire
Formularul 9
Certificarea implementarii S.M.C conform ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul activitatilor convergente cu natura si obiectul contractului si in vigoare la data limita de depunere a ofertei
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea ? copie legalizata sau certificate ? conform cu originalul ? ? a Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2008 sau certificate echivalente, aflat in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.01.2014 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2014 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.02.2014 12:00
Locul: Sediu S.H. Rm.Valcea din Rm.Valcea, Str.Decebal, Nr.11, Jud. Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatii ofertantiilor, in baza unei imputerniciri scrise emise de reprezentantii legaliModel Formular 12 - sectiunea IV di Documentatia de Atribuire si Carte de Identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, doua /mai multe oferte admisibile aflate pe primul loc prezinta propunere financiara identica (acelasi pret) , Aut.Contr.va solicita acestora o noua propunere financiara in plic inchis. Datele de depunere a noilor propuneri financiare si a sedintei de deschidere a acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta, iar departajarea se va face avand la baza doar ?pretul cel mai mic? al ofertei financiare .Se recomanda operatorilor economici vizitarea amplasamentului pentru a evalua pe propria raspundere, cheltuiala si risc, datele necesare pentru elaborarea ofertei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC pt. anulare act si/sau recunoastere drept pretins/interes legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre actul considerat nelegal(art.256² alin.1, lit.b OUG 34/2006).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. HIDROELECTRICA S.A ? S.H. Rm.Valcea , Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Decebal, Nr.11, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240265, Romania, Tel. +40 250735231, Fax: +40 250735232
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.01.2014 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer