Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatie Pod DN 13 km 53+508


Anunt de participare numarul 123617/08.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA - DRDP BRASOV
Adresa postala:  Str. Mihail Kogalniceanu nr.13, bloc C2, scara 1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Departamentul Achizitii Publice, Tel. 0268/547688, In atentia:  Ing. Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268/547695, Adresa internet (URL):  www.drdpbv.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA - DRDP BRASOV
Adresa postala:  Str. Mihail Kogalniceanu nr.13, bloc C2, scara 1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Departamentul Achizitii Publice, Tel. 0268/547688, In atentia:  Ing. Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268/547695, Adresa internet (URL):  www.drdpbv.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA - DRDP BRASOV
Adresa postala:  Str. Mihail Kogalniceanu nr.13, bloc C2, scara 1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Punct(e) de contact:  Departamentul Achizitii Publice, Tel. 0268/547688, In atentia:  Ing. Odeta Moldovanu, Email:  [email protected], Fax:  0268/547695, Adresa internet (URL):  www.drdpbv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatie Pod DN 13 km 53+508
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DN 13 km 53+508
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii Pod DN 13 km 53+508
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii pentru poduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparatie Pod DN 13 km 53+508
Valoarea estimata fara TVA: 1, 908, 320RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a aplica prevederile art. 122 lit.j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 35000.00 RON; Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BEI II si Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii ofertei comune.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv eligib;Decl priv neincad in prev art. 181 din OUG 34/2006;Decl priv calit de particip la procedura;Certif constatat priv indepl oblig de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local.Se vor prez in orig sau copii conf cu orig;Certif constatat priv indepl oblig de plata a impozitelor, taxelor si contrib de asig sociale la bugetul general consolidat.Se vor prez in orig sau copii conf cu orig;Of dep de op ec care fig cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local cat si neprez sub forma solicitata a acestor doc duce la respingerea of;Pers jur straine vor prez doc edific ptr dov eligib?eliberate de autoritati ale tarii de origine (certif, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit oblig de plata a impoz, taxelor si contrib catre bugetul de stat si bugetul local in conf cu cerintele solicit de aut contr;CERTIF de particip la licit cu of independenta;Certif constatat emis de ORC cu maxim 30 de zile inainte de data desc of.Se va prez in orig sau copie conf cu orig.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil;Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2008; 2009; 2010), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si insotite de Raportul de Audit aferent fiecarui an;Se vor prezenta informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor executii (in ultimii 5 ani);Fisa experienta similara (in ultimii 5 ani);Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii;Informatii privind personalul;Informatii privind Standarde de asigurare a calitatii si Standarde de protectie a mediului;Informatii privind subcontractanti/asociatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prec sub forma tab princip lucr, val, per de exec cat si benef.Se va prez sit contr aflate in derulare;Of trebuie sa faca dovada prin prez de contr ca a exec lucr sim cu cele cuprinse in doc tehnica.Plaf val af exp sim prez va fi indepl din cel mult 2 contr cu o val cel putin egala cu 1900000, 00 lei fara TVA.Contr prez ca exp sim vor fi insotite de proc verbale la term lucr si de doc constatat din partea benef;Of are oblig de a face dovada ca detine, in vederea exec luc supuse achiz urmatoarele: -utilaje si auto specifice necesare exec lucr, -lab gradul II;
-presa de ridicare cu capacit teh de minim 2000 to conf doc teh;
-instal de control a depl asist de calc(cu o preciz de 0, 2 mm) conf doc teh.Toate echip teh, utilaje, instal, prese si auto prez in vederea exec lucr vor fi insotite de acte priv dovada detinerii( propr/inchir), rap de insp, certif si alte atestate specif, in termen de valab la deschi of.Of va prez o "Decl pe proprie rasp ptr toate echip teh, utilaje, instal, prese si auto prez, ca fiind dispo ptr lucr supusa achiz";Decl care sa contina inf priv nr mediu al pers in ultimi 3 ani, inf ref la nr si preg cadrelor de cond si pers teh si de speci resp ptr exec lucr.Of va prez o "Decl de disponibilitate ptr lucr supusa achiz" prin care sa dovedeasca ca are: -1 resp teh cu exec-categ pod cu exp prof de minim 5 ani;
-1 resp cu calit lucr cu exp prof de minim 5 ani;
- 1 ing CFDP angajat cu exp prof de minim 5 ani;
- 1 resp SSM.Se va prez atest resp teh cu exec, cu calit lucr si dipl ing CFDP si CV-urile aferente; Se va prez copie dupa certif ISO 9001:2008(ISO 9001:2001) si ISO 14001:2004(ISO 14001:2001) in termen de valabil mentionat de emitent;Decl priv resp legis de sec si sanat in munca;Of va prez certif OHSAS 18001:2007 priv manag san si sec ocupationale.Inf priv subcontrac/asociatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2011 11:00
Locul: CNADNR SA - DRDP BRASOV-str. Mihail Kogalniceanu nr.13, bloc C2, sc 1, etaj 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentatii imputerniciti ai ofertantilor - maxim 2, observatori MFP daca este cazul.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Sursa de finantare: BEI II si Bugetul Statului
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Nationald e Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNADNR SA - DRDP BRASOV - Departamentul Juridic
Adresa postala:  ST. Mihail Kogalniceanu nr.13, bloc C2, scara 1, Brasov, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500090, Romania, Tel. 0268/547688, Email:  [email protected], Fax:  0268/547695, Adresa internet (URL):  www.drdpbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2011 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer