Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - reparatie reabilitare camin pentru persoane varstnice sacu


Anunt de participare numarul 55182/10.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CAMIN PENTRU PERSOANE VARSTNICE SACU
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, NR. 202, ,Localitatea: Sacu, Cod postal: 327325, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTA CARABAS, Tel.0255.510.366, Email: [email protected], Fax: 0255.510.366, Adresa internet (URL): www.cpvsacu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
reparatie reabilitare camin pentru persoane varstnice sacu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sacu str.principala nr.202
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reparatie camin existent si construire corp camin nou
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
reparatie cladire existenta si construire corp cladire nou
Valoarea estimata fara TVA: intre 666, 667 si 750, 000USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 13500 ron, garantie de buna executie 10% -se constituie prin retineri succesive din valoarea facturilor pana la instituirea sumei totale de 10%din
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat prin H.G. nr.1338/8.11.2007 prin trezoreria Caransebes
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conf.art.44 din OUG 34/2006, subcontractanti conf.art.45 din OUG nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat constatator emis de registrul comertului, autorizatie de functionare, declaratii privind eligibilitatea, prezentare formular cazier, /certificat echivalent, adeverinte eliberate de organele de specialitate privind plata impozitelor si taxelor la bugetul generalconsolidat, declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se solicita
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 5 anideclararea cifrei de afaceri pe ultimii 5 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoarea lucrarilor totale pe ultimii 5 ani cumulat in domeniuin suma minima 2500000 ron
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 EUR
Conditii si modalitate de plata: de la caseria caminului pentru persoane varstnice comuna sacu str. principala nr. 202
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2008 11:00
Locul: caminul pentru persoane varstnice comuna sacu str.principala nr.202
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL CARAS SEVERIN
Adresa postala: str.HOREA nr.2/4, Localitatea: RESITA, Cod postal: 320061, Romania, Tel.0255212162
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTUIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.Stavropoleus nr.6 sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.02131404641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTOR CAMIN PENTRU PERSOANE VARSTNICE COMUNA SACU
Adresa postala: STR.PRINCIPALA NR.202, Localitatea: sacu, Cod postal: 327325, Romania, Tel.0255510366, Email: [email protected], Fax: 0255510366
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2008 09:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer