Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii capitale imobil situat in Bd. Carol nr.64, Targoviste


Anunt de participare numarul 115445/15.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 0929 Bucuresti
Adresa postala:  str.Franceza nr.48-50 Bucuresti sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030105, Romania, Punct(e) de contact:  OANA MITAN, Tel. 0213144324, Email:  [email protected], Fax:  0213134388;4106117, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii capitale imobil situat in Bd. Carol nr.64, Targoviste
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bd. Carol nr.64, Targoviste
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii capitale imobil situat in Bd. Carol nr.64, Targoviste
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 858, 870.97RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare - 77000 lei, garantia de buna executie - 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, Declaratie privind calitatea de participant, Certificat de Atestare Fiascala elib. de Administratia Finantelor Publice, Certificat de Atestare Fiscala elib. de Directia Ipozite si Taxe Locale, Certificat de cazier fiscal, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69(1)din ordonanta 34/2006, Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, Certificat de Inregistrare, Extras din Registrul actionarilor/asociatilor, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil intocmit la 31.12.2009. Declaratia privind cifra medie de afaceri pentru 2007, 2008, 2009. Nu vor fi acceptati ofertantii din ale caror documente rezulta ca cifra medie de afaceri este mai mica de 6.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani. Lista trebuie sa contina si informatii privind indeplinirea si finalizarea a cel putin unui contract de executie similar (contract de executie complex-consolidare, arhitectura, instalatii termice, electrice curenti tari, electrice curenti slabi, gaze, sanitare), in valoare de minim 3.800.000 lei. Cel putin o recomandare sau un document constatator emis pt. lucrarile declarate in lista. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, insotita de acordurile de subcontractare. Autorizare ANRE-proiectare si executie lucrari mt. si jt.-executie racord electric.Autorizare ANRE-proiectare si executie lucrari jp.-instalatii interioare utilizare gaze naturale. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune op. ec. pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere impreuna cu CV-urile personalului de conducere precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului.Pentru responsabilul/responsabilii tehnic/tehnici cu executia si pt. personalul responsabil cu calitatea in constructii se va/vor prezenta documentul/documentele de atestare in termen de valabilitate. Lista cu personalul de conducere, personalul tehnic de specialitate - lista personal cheie. .Certificat de conformitate cu standardul SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent. Certificat de conformitate cu standardul SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent. Certificat de conformitate cu standardul SR EN ISO 18001/2008 sau echivalent.Autorizatie ISCIR pt. domeniul: Montare/Instalare - aparate consumatoare combustibili gazosi < 300KW.Pt demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta la data deschiderii ofertelor doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal. Declaratia va fi insotita obligatoriu de o anexa in care ofertantul tr. sa mentioneze succint modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda.Detalii privind organizarea etapei de licitatie electronica se regasesc in documentatia de atribuire atasata prezentului anunt.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.03.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
125zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2011 11:00
Locul: Bucuresti, str. Franceza nr.48-50, sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor ce vor participa la deschiderea ofertelor vor prezenta imputernicire scrisa in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/3195180, Email:  [email protected], Fax:  021/3321240, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 0929 Bucuresti
Adresa postala:  str. Franceza nr.48-50, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030105, Romania, Tel. 021/3144324, Fax:  021/3134388
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2011 17:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer