Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii capitale, proiectare si executie instalatii termice la Spitalul Judetean de Urgenta "Sfantul Ioan cel Nou" Suceava


Anunt de participare numarul 85091/24.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"SFANTUL IOAN CEL NOU"SUCEAVA
Adresa postala: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.21 SUCEAVA, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720237, Romania, Punct(e) de contact: ADRIANA GHEORGHITA, Tel.0230222098 INT.242, Email: [email protected], Fax: 0230520412, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii capitale, proiectare si executie instalatii termice la Spitalul Judetean de Urgenta "Sfantul Ioan cel Nou" Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Spitalul Judetean de Urgenta "Sfantul Ioan cel Nou" Suceava, B-dul. 1Decembrie 1918, nr.21, Suceava, cod postal 720237.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract privind proiectare si executie lucrari de reparatii capitale instalatii termice la Spitalul Judetean de Urgenta "Sfantul Ioan cel Nou" Suceava.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
45232141-2-Instalatii de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul va asigura: 1.elaborarea proiectului de executie a lucrarilor de reparatii capitale instalatii termice laSpitalul Judetean de Urgenta Sfantul Ioan cel Nou Suceava2.asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului pe toata durata executiei lucrarilor3.realizarea lucrarilor de reparatii capitale instalatii termice laSpitalul Judetean de Urgenta Sfantul Ioan cel Nou Suceava
Valoarea estimata fara TVA: 3, 960, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.09.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in suma fixa de 75.000 lei, garantia de buan executie 10% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare - Buget de Stat cu Ordin de Plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea, printr-un contractscris, semnat de partile asociate, care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului de achizitie.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea -Formular nr.12A, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 Formular nr.12B, , Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr.12C, Certificat de atestare fiscala emis de organul fiscal de stat competent, Certificat de atestare fiscala emis de organul fiscal al autoritatii administratiei publice locale- in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor, conform prevederilor Codului de Procedura Fiscala al Romaniei, Certificat constatator emis de Oficiul Teritorial al Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor, din care trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii original sau copie legalizata, Certificat de inregistrare fiscala copie simpla.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008 vizate si inregistrate de organele competente (copie simpla), 2.Declaratie privind cifra medie de afaceri globala din anii 2006, 2007 si 2008.
Cerinte minime obligatorii: - cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani in domeniul constructiilor montajsa fiede cel putin 7.000.000lei, fara TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Experienta similara Formular nr.14, Cerinta minima obligatorie-ofertantii vor face dovada finalizarii in ultimii 5 ani a unui contract de executie pentru lucrari similare deaceeasi natura si complexitate cu lucrarea licitata in valoare de minim3.800.000 lei, fara TVA-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Formular nr.12F.
B.Personal de specialitate-Declaratie privind personalul de specialitate care va raspunde de indeplinirea contractului Formular nr.12, -Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere Formular 12I.Cerinte minime obligatorii-Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are ca personal angajat (inginer specialitatea instalatii, mecanic sau similar), cu vechime in proiectare mai mare de 3ani.
C.Capacitate tehnicaSe va completa si depune FORMULARUL NR.12 HSI ANEXA .D.Cerinte minime privind calitatea
-a. Pentru activitatea de proiectare ofertantii vor completa o copie a certificatului ISO 9001:2008 sau alt certificat echivalent.-b. Pentru executia lucrarilor ofertantii vor prezentao copie a certificatului ISO 9001 sau alt certificat echivalent.E.Cerinte minime privindprotectia mediului
Operatorii economici vor prezenta o copie a unei certificari a sistemului de management al mediului privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul constructiilor (certificat ISO 14001 sau echivalent)
F.Standarde de sanatate si securitate a muncii
Operatorii economici care raspund de executia lucrarilor si au calitatea de ofertanti vor preyenta o copie a unei certificari privind asigurarea sanatatii si securitatii in munca(certificat ISO 18001 sau echivalent).
G.Informatii privind subcontractantii:
Pentru toti subcontractantii sunt solicitate acorduri de subcontractare-FORMULARULUI 12GSI ANEXA
H.Informatii privind asocierea
-in cazul unei asocieri, pe langa documentele de calificare vor fi prezentate si acordurile de asociere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2009 10:00
Locul: Sala de sedinte a Spitalului Judetean de Urgenta "Sfantul Ioan cel Nou" Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Au dreptul de a participa la sedinta de deschidere, pe baza de imputernicire, reprezentanti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Bucuresti., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, sectia de contencios administrativ si fiscal pe raza careia se afla sediul autoritatii contractante.
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230/215.383, Fax: 0230/215.383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta "Sfantul Ioan cel Nou" Suceava, Biroul Licitatii
Adresa postala: B-dul. 1Decembrie 1918, nr.21., Localitatea: Suceava, Cod postal: 720237, Romania, Tel.0230.510.659, Fax: 0230.520.412
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2009 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer