Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATII CAPITALE SI CONSTRUCTIE ADAPOST NOU


Anunt de participare numarul 89706/29.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA PENTRU SUPRAVEGHEREA SI PROTECTIA ANIMALELOR
Adresa postala: Bulevardul Theodor Pallady, nr. 262, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032267, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Ogrinjea, Tel.021/3129555, Email: [email protected], Fax: 021/3129555, Adresa internet (URL): www.aspa.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ADMINISTRATIA PENTRU SUPRAVEGHEREA CAINILOR FARA STAPAN
Adresa postala: STR. SELARI, NR. 2-4, SECTOR 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030069, Romania, Tel.021/3129555, Email: [email protected], Fax: 021/3129555
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie subordonata Consiliului General al Municipiului Bucuresti
Activitate (activitati)
Altele: MONITORIZAREA CAINILOR FARA STAPAN
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REPARATII CAPITALE SI CONSTRUCTIE ADAPOST NOU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: BAZA ASCSB DIN ORASUL MIHAILESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSRUCTIE ADAPOST NOU SI REPARATII HALE EXISTRENTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45330000-9-Lucrari de instalatii de apa (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONSRUCTIE ADAPOST NOU SI REPARATII HALE EXISTRENTE
Valoarea estimata fara TVA: 3, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 60000 LEIGARANTIE DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DE LA BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE DE ELIGIBILITATE
INFORMATII GENERALE
DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT
CERTIFICATELE FISCALE ELIBERAT DE DGFPT SI DITL VALABILE LA DATA DESCHIDERII(ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA)
DECLARATIE PRIVIND NEICADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181
CERTIFICAT CONSTATATOR ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA EMIS DE REGISTRUL COMERTULUI CU CEL MULT 30 ZILE CALENDARISTICE INAINTE DE DATA DESCHIDERII
CERTIFICAT DE INREGISTRARE FISCALA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-BILANTUL CONTABIL VIZAT SI INREGISTRAT DE ORGANELE COMPETENTE PENTRU ANUL 2006, 2007 SI 2008
-DECLARATIE PRIVIND CIFRA MEDIE DE AFACERI GLOBALA DIN ANII 2006, 2007 SI 2008
-CIFRA DE AFACERI MEDIE PE ULTIMII 3 ANI SA FIE CEL PUTIN 4.000.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-LISTA PRINCIPALELOR CONTRACTE INCEPUTE SI FINALIZATE IN ULTIMII 5 ANI
-PREZENTAREA UNUI CONTRACT PENTRU EXECUTIA UNEI CONSTRUCTII CU SUPRAFATA DESFASURATA 1000 MP
-ISO 9001
-ISO 14001
-OHSAS 180001
-TREI RECONANDARI CU DATE DE CONTACT VALABILE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.11.2009 00:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.11.2009 12:00
Locul: STRADA SELARI, NR. 2-4, SECTOR 3, BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PE BAZA IMPUTERNICIRII SEMNATA DE CATRE CONDUCATORUL UNITATII PARTICIPANTE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104642, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR. 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 Zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC, CONTENCIOS SI RESURSE UMANE
Adresa postala: STR. SELARI, NR. 2-4, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030069, Romania, Tel.0213129555, Fax: 0213129555
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2009 08:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer