Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii generale si modernizari interioare la Teatrul de Stat pentru Copii si Tineret Arcadia, Oradea, judetul Bihor


Anunt de participare numarul 68048/04.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TEATRUL DE STAT ARCADIA
Adresa postala: str. Vasile Alecsandri nr.8, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410072, Romania, Punct(e) de contact: DAN BELTECHI, Tel.0259 433398, Email: [email protected], Fax: 0259 433398, Adresa internet (URL): www.teatrularcadia.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de cultura
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii generale si modernizari interioare la Teatrul de Stat pentru Copii si Tineret Arcadia, Oradea, judetul Bihor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Oradea, str. Vasile Alecsandri, nr.8, jud. Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii generale si modernizari interioare la Teatrul de Stat pentru Copii si Tineret Arcadia, Oradea, judetul Bihorconform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 449, 326RON
II.2.2) Optiuni
Da
DA, in conditiile prevazute de art.122 alin.1, lit. i) si/sau lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
150 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de15.000.Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare asigurate de la bugetul judetean.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare conform art. 44 si 45 din OUG nr. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de O.R.C. din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de lucrari supus ofertarii si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente, condamnari, amenzi, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, abateri.Certificat emis de catre D.G.F. P. privindachitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat; Certificatemis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local; pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii la data de 31.08.2008, sau o data ulterioara acesteia.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani(2005, 2006, 2007). Pentru a fi calificat ofertantul va trebui sa demonstreze ca a inregistrat profit in ultimii 3 ani.Se va prezenta o declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007). Ofertantul va prezenta o sustinere financiara in proportie de 25% din valoarea ofertei, prezentandu-se in acest sensun document financiar eliberat de o banca agreata de ofertant.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 7.000.000 RON .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a contractelor (relevante) prestate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie.
Se va prezenta o declaratie cu personalul calificat si autorizat de care dispune pentru executarea contractului.
Se va prezenta o declaratie cu instalatiile si utilajele de care dispune pentru executarea contractului de lucrari.
Se va prezenta: CertificatISO9001, CertificatISO14001 si Certificat OHSAS 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba executata, cel putin o lucrare similara ( cod CPV CPV 45453000-7 Lucrari de reparatii generale si de renovare, 45210000-2 Lucrari de constructii de cladiri) in valoare de700.000 Ron.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
335/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu numerar la casieria autoritatii contractante din Oradea, str. Vasile Aclecsandri, nr.8, judetul Bihor.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2008 14:00
Locul: la sediul autoritatii contractante Oradea, str. Vasile Aclecsandri, nr.8, judetul Bihor.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicite de ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contertatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro.
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art. 67 si 68 din OUG 94/2007.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Teatrul de Stat pentru Copii si Tineret Arcadia
Adresa postala: str. Vasile Alecsandri, nr.8, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410072, Romania, Tel.0259.433398, Email: [email protected], Fax: 0259.433098, Adresa internet (URL): www.teatrularcadia.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.11.2008 16:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer