Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii pod pe DN1 km375+769 peste raul Mures la Partos


Anunt de participare numarul 99957/12.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  DRDP Cluj, str. Decebal nr.128, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400205, Romania, Punct(e) de contact:  DIRECTIA ACHIZITII, Tel. 0264-432552;432434, In atentia:  Ing. FODOR AMBROZIE, Email:  [email protected], Fax:  0264-432446;432415, Adresa internet (URL):  www.drdpcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala:  str. Decebal nr.128, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400205, Romania, Punct(e) de contact:  DIRECTIA ACHIZITII, In atentia:  ing. FODOR AMBROZIE, Email:  [email protected], Fax:  0264-432446;432415, Adresa internet (URL):  www.drdpcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala:  str. Decebal nr.128, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400205, Romania, Punct(e) de contact:  DIRECTIA ACHIZITII, In atentia:  ing. FODOR AMBROZIE, Email:  [email protected], Fax:  0264-432446;432415, Adresa internet (URL):  www.drdpcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala:  str. Decebal nr.128, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400205, Romania, Punct(e) de contact:  SECRETARIATUL DRDP Cluj, In atentia:  ing. FODOR AMBROZIE, Email:  [email protected], Fax:  0264-432446, Adresa internet (URL):  www.drdpcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii pod pe DN1 km375+769 peste raul Mures la Partos
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Pod pe Drumul national DN1km 375+769 peste raul Mures la Partos (jud. Alba).
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii pod.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform proiectului tehnic.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 191, 120RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este 51900 lei. Garantia de buna executie este 7% din pretul contractului fara TVA. IMM-urile beneficiaza de 50% reducere.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat conform OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociat;Declaratie din care sa reiasa ca ofertantul nu se afla in situatiile prevazute de art. 181din OUG 34/2006 modificata.; Declaratie privind eligibilitatea art. 180 din OUG 34/2006 modificata; Se solicita sustinatorului situatiei economice si financiare/situatiei tehnice (daca exista) prezentarea unei declaratii de neincadrare in prevederile art.180/OUG34.Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit; ;Certificat privind plata impozitelor si taxele locale; Certificat de inregistrare in scopuri de TVA eliberat de MFP sau ANAF; Certificat de inmatriculare; ORC; Declaratie pe propria raspundere care sa cuprinda datele despre istoricul litigiilor;Caziere fiscale;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii Bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional, sau Scrisori de Bonitate din partea bancilor, valabile la data deschiderii; Bilantul contabil pe anul 2009, vizate si inregistrate la organele competente; Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 90 zile; Angajament ferm, incheiat in forma autentica, daca ofertantul este sustinut conf. art.186/OUG34.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani: 10382240 lei. IMM -urile beneficiaza de 50% reducere.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale; Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani;Experienta similara; Recomandare (Document constatator) din partea altor beneficiari care sa ateste desfasurarea de activitati similare.; Declaratie privind dotarile, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul; Declaratie privind informatii de personal ;Certificat APDP pentru lucrari de poduri pe drumurile nationale;Certificat ISO 9001 / 2000; (echivalent)Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 / 2001 sau sistemul comunitar de management ecologic si audit (EMAS); sau standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Certificat ISO 18001/2001, Normelor metodologice de aplicare aprobate prin H.G. nr. 1425/2006 si H.G. nr. 300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santiere temporare si mobile;Declaratie pe propria raspundere ca vor fi respectate cerintele Standardului SA8000 . Declaratie pe proprie raspundere ca se vor face asigurari pentru tehnica si personal;Angajament ferm , incheiat in forma autentica, daca ofertantul este sustinut conf. art.190/OUG34.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani cel putin a unui contract si a maxim 3(trei) contracte cu o valoare egala sau mai mare decat val. minima impusa de: 2595560 lei si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare (lucrari de poduri).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.06.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2010 10:00
Locul: sediul DRDP Cluj, Cluj-Napoca, str. Decebal nr.128
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentatii imputerniciti ai ofertantilor, observatori din partea Min. Finantelor (daca e cazul).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
CNADN SA organizeaza procedura de achizitie prin DRDP Cluj. Adresa si punctul de contact este cea de la pct.I.1).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  str. Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040011, Romania, Tel. 021-3191674, Email:  [email protected], Fax:  021-3191674
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare nr.1, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400133 , ,Romania, Email:  [email protected], Fax:  0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala:  str. Decebal nr.128, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400205, Romania, Tel. 0264-432552, Email:  [email protected], Fax:  0264-432446, Adresa internet (URL):  www.drdpcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2010 13:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer