Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?REPARATII STRAND MUNICIPAL ONESTI?


Anunt de participare numarul 104838/27.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala:  B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea:  Onesti, Cod postal:  601032, Romania, Punct(e) de contact:  BIROU ACHIZITII PUBLICE, Tel. 0234.317132, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0234.312502, Adresa internet (URL):  www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii generale ale administratiei locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?REPARATII STRAND MUNICIPAL ONESTI?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: STRAND MUNICIPAL ONESTI
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?REPARATII STRAND MUNICIPAL ONESTI?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?REPARATII STRAND MUNICIPAL ONESTI?
Valoarea estimata fara TVA: 2, 592, 120RON
II.2.2) Optiuni
Da
A.C. poate suplim.val.cu pana la 20% sau pana la 50% conf. art. 122 lit. i sau j din OUG. 34/2006 .
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului; garantia de participare de 35000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local - cu OP din contul achizitorului in contul ofertantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular 4 semnat si stampilat;
2. Formular 5 semnat si stampilat;3. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat de la ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor, fara datorii ? in original sau copie vizata cu stampila societatii si semnata de reprezentantul legal al ofertantului;4. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, fara datorii5. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ? copie vizata cu stampila societatii si semnata de reprezentantul legal al ofertantului;6. Formular 6 - privind calitatea de participant la procedura
7. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8. Formular 7 - Informatii generale privind situatia economico-financiara, ce va cuprinde cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009);9. Bilantul contabil pe anii 2007, 2008 si 2009, inregistrat si vizat de organele competente, in copie ?conform cu originalul? pe fiecare pagina
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
10. Formular 8 ? Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;11. Formular 9 - Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;
12. Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea asigurarii de catre ofertant a unui responsabil tehnic cu executia pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata - Lucrari de constructii tehnico-edilitare si de alimentare cu apa si canalizare;
13. Existenta unui responsabil CQ, pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini: Lucrari de constructii tehnico-edilitare si de alimentare cu apa si canalizare;14. Formular 10 ?Lista principalelor lucrari similare cu cerintele caietului de sarcini executate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari.
15. Formular 11 - Experienta similara
16. Formular 12 - Declaratie privind respectarea legislatiei referitoare la conditiile de munca si protectia muncii - completat;
17.SR-EN-ISO 900118.18. Se solicita: Planul de urmarire a calitatii adica dosarul de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor specific pentru lucrarea ofertata.
19.SR-EN-ISO 1400120.Formularul 13 - privind subcontractantii
21.Formular 17 ? Acord de asociere.22.Formularul 18 - Angajament de sustinere din partea unui tert,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform fisei de date a achizitiei , conf. Cap. III. punct 3)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
110zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2010 11:00
Locul: Sala de sedinte a Municipiului Onesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoane din partea ofertantilor cu imputerniciri scrise si copie C.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va publica in cadrul anuntului de participare pe site-ulwww.e-licitatie.ro.Procedura se va finaliza cu etapa finala de licitatie electronica.Atentie: Corespondenta dintre autoritatea contractanta si operatorii economici, pe parcursul derularii procedurii de atribuire a contractului se va face pe SEAP.Obligatoriu: Ofertantii vor urmari permanent informatiile publicate in cadrul anuntului de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STRAVOPOLEOS NR.6 , SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030041, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala:  STR. CUZA VODA NR.1, Localitatea:  BACAU, Cod postal:  607204, Romania, Tel. 0234/514750, Fax:  0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL MUNICIPIULUI ONESTI
Adresa postala:  B-DUL OITUZ NR.17, Localitatea:  ONESTI, Cod postal:  601032, Romania, Tel. 0234/313911, Fax:  0234/324243
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2010 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer