Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATII TAMPLARIE CU GEAM TERMOPAN


Anunt de intentie numarul 6030/29.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SCOALA CU CLASELE I - VIII "SFANTUL ANDREI" BRAILA
Adresa postala: STR. DUDULUI, NR.2, Localitatea: Braila, Cod postal: 810356, Romania, Punct(e) de contact: CATALINA ROTARU, Tel.0239617932, In atentia: CLITA MIOARA, Email: [email protected], Fax: 0239617932
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
REPARATII TAMPLARIE CU GEAM TERMOPAN
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: SCOALA CU CLASE I - VIII "SFANTUL ANDREI", BRAILA
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Da
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
proiectare si executie ferestre din aluminiu cu geam termopan, desfaceri ferestre din lemn, inlocuire cu tamplarie din aluminiu cu geam termopan, reparatii in jurul ferestrelor din aluminiu, glafuri din elemnte de gresie.
Valoarea estimata fara TVA: 40, 500RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
28121200-8 - Ferestre din aluminiu si articole conexe (Rev.1)
45421112-2-Instalare de rame de ferestre metalice (Rev.1)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 23.07.2007
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 24.07.2007
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 22.10.2007
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Caietul de sarcini si documnetatia se gaseste la sediul autoritatii contractante sau poate fi cerut la e-mail: [email protected]
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Decontarea lucrarilor executate se va face pe baza situatiilor de lucrari, proces-verbal de receptie la terminarea lucrarii de catre reprezentantii beneficiarului. Se vor deconta situatiile de lucrari numai pentru lucrari corespunzatoare calitativ.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.protectiamuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2007 19:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer