Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATII TURBOSUFLANTE VTR 250


Anunt de participare (utilitati) numarul 133008/10.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: str.Salcimilor, nr.23, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540202, Romania, Punct(e) de contact: florica jacota, Tel. +40 265402171, Email: [email protected], Fax: +40 265306340, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REPARATII TURBOSUFLANTE VTR 250
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: SEDIUL PRESTATORULUI
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Verificari, reparatii, reglaje, probe la echipamentele( turbosuflante) din cadrul statiilor de comprimare gaze.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531300-9 - Servicii de reparare si de intretinere a compresoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
7 bucati turbosuflante
Valoarea estimata fara TVA: 98, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar de part=980 lei cf art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; contul aut.contr.RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX Banca Transilvania;RO 14056826;Perioada de valabilitate a GP este de 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor;Documentul care atesta constituirea garantiei de participare( in copie), va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi inregistrat la secretariat odata cu aceasta. In interiorul plicului mare netransparent va fi pusa dovada in original, daca este scrisoare de garantie bancara.In cazul in care garantia de participare este platita jumatate se face dovadaca operatorul economic este IMM ( se pune deasemenea copie la vedere).Lipsa acestora(unde este cazul) de pe plicul exterior la deschiderea sedintei duce la respingerea ofertelor in conformitate cu art.33 alin3 din HG 925/2006.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conformitate cu art.278ยน alin(1) din OUG 34/20006 actualizata. Cuantumul acestei retineri este de 980 lei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii va fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractului de servicii.b) Garantia de buna executie a contractuluise constituie conform art.90 alin. (1, 2 si 3)din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii; plata se va face in maximum 30 zile de la primirea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind: eligibilitatea;neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/2010;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006- persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste procedura de achizitie- Marcel Budan- director; Victor Banu- director tehnic-presedinte de comisie Persoane fizice /juridice romane-a) Certificat constator emis de ONRC valabil la data deschiderii ofertelor(copie cu specificatia ?conform cu originalul?)din care sa reiasa obiectele de activitate.
Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata
b)Persoane juridice /fizice straine- echivalentul Certificatului Constator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale
-Bilant contabil la 31.12.2010( forma prescurtata) vizat si inregistrat la MinisterulFinantelor Publice.
-Cifra medie anuala de afaceri globala pe ultimii 3 ani-2008, 2009, 2010.Pentru calculul Cifrei medii de afaceri in euro se va folosi cursul mediu euro publicat de BNR:
-2008- 3, 6827 lei pentru 1 euro
-2009- 4, 2373 lei pentru 1 euro
- 2010 ? 4, 1285 lei pentru 1 euroOfertantul trebuie sa aiba o cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 anide minim: 196.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa/fise de informatii privind experienta similara -
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani pentru verificarea capacitatii tehnice si/sau profesionale
-Declaratie referitoare la echipamentele tehnice necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.
- Un document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant
- informatii privind subcontractantii
-Certificat ISO 9001-2008
- gestiunea necorespunzatoarea deseurilor generate;
respectarea Legii 107/1999, Legea nr. 426/2001, Legea nr. 265/ 2006 toate cu modificarile si completarile ulterioare.-Aspecte de mediu potentiale: poluarea solului sau apelor cu deseuri, la incarcare, transport si descarcarea turbosuflantelor ce urmeaza a fi reparate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.02.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.03.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.03.2012 11:30
Locul: str. Salcimilor, nr.23, Tirgu Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care doi sau mai multi ofertanti au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locul, data si ora la care se vor deschide noile propuneri financiare, precum si persoanele autorizate sa asiste la deschidere.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita de depunere a contestatiilor este de 5 zile incepand cu ziua urmatoareluarii la cunostinta de catre contestator a actului autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul contracte
Adresa postala: str. Salcimilor, nr.23, Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540202, Romania, Tel. +40 265402171, Email: [email protected], Fax: +40 265306340, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.02.2012 14:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer