Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Retea canalizare menajera si statie de epurare a apelor uzate, Comuna Gherta Mica, judetul Satu Mare.


Anunt de participare numarul 80425/19.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GHERTA MICA (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI GHERTA MICAJUD.SATU MARE)
Adresa postala: COM. GHERTA MICA, STR. PRINCIPALA, NR. 234, JUD. SATU MARE, Localitatea: Gherta Mica, Cod postal: 447140, Romania, Punct(e) de contact: IOAN CIUTA, Tel.0261/838229, 0261838108, Email: [email protected], Fax: 0261/838010, Adresa internet (URL): www.primariaghertamica.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Retea canalizare menajera si statie de epurare a apelor uzate, Comuna Gherta Mica, judetul Satu Mare.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Gherta Mica.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarii de canalizare menajera si statiei de epurare apelor uzate in localitatea Gherta Mica, judetul Satu Mare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232423-3-Lucrari de constructii de statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform proiectului tehnic si a caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 910, 942.3RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
39.000 lei - reprezinta garantia de participare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Ordonanta 7/2007 privind instituirea Programului de dezvoltare a infrastructurii si a unor baze sportive din spatiul rural, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratii privind eligibilitatea, neancadrarea in prevedrile art.181;
-formularul 12A declaratie pe proprie raspundere;
-formularul 12B si 12 C fara datorii la bugetele locale si de stat;
-certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata, cutermen de valabilitate la data depunerii ofertei;
-certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului, in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-dovada ca cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani este de cel putin 2.800.000 euro;
-situatia lichiditati generale;
-solvabilitate patrimoniala;
-bilantul contabil pe anul 2006, 2007, 2008;
1 euro = 4, 1963 din data de 15.06.2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- se solicita lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, conform Formularului nr. 12F , cel putin doua contracte care au avut ca obiect prestarea unor lucrari similare si care au avut o valoare minima cumulata 438.458 Euro;
- responsabilul tehnic de proiect, insotit de CV;
- certificate ISO 9001 , ISO 14001 si OHSAS 18001 sau echivalent, aflat in perioada de valabilitate;
- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
- declaratie privind instalatiile, utilajele, echipamentele tehnice de care dispune.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Solutii tehnologice
15%
Descriere:
3.
Durata garantiei de buna executie
5%
Descriere:
4.
Durata de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2009 10:00
Locul: Sediul Autoritati Contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin reprezentat imputernicit, care va face dovada imputernicirii, reprezentant UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire fiind foarte vasta, continand si multe planse de format A0, depaseste posibilitatile tehnice de a posta electronic, documentatia fiind disponibila pe suportde hartie la Sediul institutiei noastre.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala: Str. Parcul Traian, nr.10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259-426881, Fax: 0259-415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Gherta Mica
Adresa postala: Str. Principala, nr.234, Localitatea: Gherta Mica, Cod postal: 447140, Romania, Tel.0261838229, 0261838108, Email: [email protected], Fax: 0261838010
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2009 16:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer