Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Revitalizare, uscare si regenerare la locul de montaj a izolatiei complexe hartie ulei a transformatorului bloc nr. 2 CHE Retezat


Anunt de participare (utilitati) numarul 87083/24.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Localitatea: Hateg, Cod postal: 335500, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala Hidrocentrale Hateg, Tel.0254207407, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0254777761, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Revitalizare, uscare si regenerare la locul de montaj a izolatiei complexe hartie ulei a transformatorului bloc nr. 2 CHE Retezat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Centrala Hidroelectrica Retezat jud Hunedoara - in Boxa Transformatorului (la locul de montaj)
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Revitalizare, uscare si regenerare la locul de montaj a izolatiei complexe hartie ulei a transformatorului bloc nr. 2 CHE Retezat, la locul de montaj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a transformatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Revitalizare, uscare si regenerare la locul de montaj a izolatiei complexe hartie ulei a transformatorului bloc nr. 2 CHE Retezat, la locul de montaj
Valoarea estimata fara TVA: 1, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul: 28.000, 00 Lei, pentru IMM cuantumul va fi 14.000 Lei plus declaratie pe proprie raspundere prevazuta de legislatia in vigoare, valabil pana la 25.01.2010
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Forma legala de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePrezentare de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat ( bugetul general consolidat), inclusiv cele locale (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Documentele solicitate trebuie sa fie emise cu cel mult 30 zile in urma, sa se specifice perioada de valabilitate si sa se refere explicit pentru ce au fost emise (solicitant si data licitatiei). Original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Copie legalizata bilant contabil din anul precedent vizat de organele in drept. (31.12.2008)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentare Formular 12I, completat, de unde sa rezulte ca operatorul economic are personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii necesar pentru buna desfasurare a contractului, in conformitate cu cerintelor din caietul de sarcini.
2.Tehnolog, (se va prezenta copie dupa contractul individual de munca sau contract de prestari de servicii in forma autentica)
3.Responsabil tehnic cu executia (se va prezenta copie dupa contractul individual de munca sau contract de prestari de servicii in forma autentica)
3.Lista principalelor servicii de revitalizare, uscare si regenerare a izolatiei complexe hartie-ulei a transformatoarelor derulate in ultimii 3ani cu completarea formularului C1, din care sa reiasa ca a derulat cel putin un contract de prestari de servicii pentru un transformator similar. Prin transformator similar se intelege transformator de putere, ridicator de tensiune, in ulei, montat in interior, de minim 190 MVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2009 13:00
Locul: Hateg, str. Progresului, nr. 38 bis., jud. Hunedoara, Sucursala Hidrocentrale Hateg-Sala de Sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de analiza si evaluare a ofertelor numiti prin decizie din partea autoritatii contractante si reprezentantii imputerniciti din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Alba Iulia
Adresa postala: Str. I.C. Bratianu, nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510110, Romania, Tel.0258810289, Fax: 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Hidroelectrica S.A. - Sucursala Hidrocentrale Hateg - Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Progresului, nr. 38 bis, Localitatea: Hateg, Cod postal: 335500, Romania, Tel.0254207407, Fax: 0254777761
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2009 10:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer