Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Revizia periodica, intretinerea curenta si asigurarea pieselor de schimb necesare repararii autovehiculelor de tip PEUGEOT din dotarea D.R.D.P. TIMISOARA


Anunt de participare numarul 113400/23.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
C.N.A.D.N.R. S.A. BUCURESTI - D.R.D.P. TIMISOARA
Adresa postala:  Str. Coriolan Baran nr. 18, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300238, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL LICITATII, Tel. 0256246631, In atentia:  Mihaela BALOI, Email:  [email protected], Fax:  0256246601, Adresa internet (URL):  http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/servicii.htm
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
C.N.A.D.N.R. S.A. BUCURESTI - D.R.D.P. TIMISOARA
Adresa postala:  Str. Coriolan Baran nr. 18, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300238, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL LICITATII, Tel. 0256246631, In atentia:  MIhaela BALOI, Email:  [email protected], Fax:  0256246601, Adresa internet (URL):  http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/servicii.htm
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
C.N.A.D.N.R. S.A. BUCURESTI - D.R.D.P. TIMISOARA
Adresa postala:  Str. Coriolan Baran nr. 18, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300238, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL LICITATII, Tel. 0256246631, In atentia:  MIhaela BALOI, Email:  [email protected], Fax:  0256246601, Adresa internet (URL):  http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/servicii.htm
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Revizia periodica, intretinerea curenta si asigurarea pieselor de schimb necesare repararii autovehiculelor de tip PEUGEOT din dotarea D.R.D.P. TIMISOARA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Parcul de autovehicule din dotarea D.R.D.P. Timisoara
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Revizia periodica, intretinerea curenta si asigurarea pieselor de schimb necesare repararii autovehiculelor de tip PEUGEOT din dotarea D.R.D.P. TIMISOARA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Revizia periodica, intretinerea curenta si asigurarea pieselor de schimb necesare repararii a 6 (sase) autovehicule de tip Peugeot din dotarea D.R.D.P. Timisoara
Valoarea estimata fara TVA: 56, 451.61RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul intra sub incidenta art. 122, lit. j, din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare de 1.129 lei si garantia de buna executie reprez 5% din val. contr. constituit in una din formele prez in Doc. de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. de eligibilitate conf. cu Formularul B1, decl. completata in conformitate cu Formularul B1 bis, certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, incl. cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat la data de 30.11.2010, certificat constatator de la ORC sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata, cu drept de participare la toate licitatiile organizate in acest interval, certificat de inregistrare fiscala sau echivalent, in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul 2009, vizat si inregistrat de organele competente, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, completata conform cu Formularul B2. Fisa de informatii privind experienta similara, completata conf. cu Formularul B3. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 3 ani cel putin un contract de servicii similar cu cel supus licitatiei. Orice fisa referitoare la un contract incheiat trebuie sa fie insotita de copii de contract, eventuale acte aditionale de modificare a valorii contractului daca exista, si recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract similar cu cel supus licitatiei cu o valoare mai mare sau egala cu 16.935, 48 lei, excl.TVA, echivalent a 3.947, 94 euro, calculata la un curs BNR de 4, 2897 lei/euro din data de 20.12.2010.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.01.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.01.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.01.2011 10:00
Locul: sala de sedinte din cadrul DRDP Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali imputerniciti ai ofertantului, max. 1 pers
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Recomandari pt. serv prestate - Form B4.Decl care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si orice alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului ?Form. B5.Ofertantul va face dovada ca are in dotare mijloacele tehnice necesare efectuarii tuturor operatiilor necesare pentru efectuarea reviziilor, intretinerii curente si a reparatiilor in vederea functionarii la parametri optimi a autovehiculelor. Ofertantul va face dovada ca este autorizat RAR pentru autovehiculele de tip Peugeot, cf R.N.T.R.-9.Ofertantul va prezenta copie dupa Autorizatia RAR din care rezulta tipurile de activitati autorizate si tipurile de autovehicule pentru care sunt autorizate activitatile. Pentru autorizatia RAR prezentata se va face dovada valabilitatii mentionate de emitent.Decl. care contine inf privind nr. mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asig cu personal de specialitate, nr. si pregatirea cadrelor de conducere, persoanele resp. direct de indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa dispuna de personal de conducere pt. indeplinirea contractului, compatibil cu prevederile Legii nr. 11/1991, cu modificarile ulterioare, cu pregatire si vechime in domeniu, Se vor prezenta cele solicitate in Fisa de date si se va completa Form B6.Decl privind lista principalelor serv prestate in ultimii 3 ani-Form B7.Documentatia de atribuire se poate descarca de la ?Documentatie si clarificari? din prezentul anunt, sau de pe site-ul autoritatii contractante http: //www.drdptm.ro/achizitii/atribuire/servicii.htm
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala:  Piata Tepes Voda, nr. 2A, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256494650, Email:  [email protected], Fax:  0256498092, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul D.R.D.P. Timisoara
Adresa postala:  Str. Coriolan Baran nr. 18, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300238, Romania, Tel. 0256246617, Email:  [email protected], Fax:  0256246632, Adresa internet (URL):  www.drdptm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2010 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer