Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Revizii, verificari, service si achizitie piese de schimb necesare functionarii centralelor termice din D.R.D.P. Iasi


Anunt de participare numarul 86266/10.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: D.R.D.P. Iasi - Str. Gh. Asachi nr. 19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: D.R.D.P. Iasi, Tel.0232.21.44.30, In atentia: Lemnaru Alex-Viorel, Email: [email protected], Fax: 0232.21.44.32, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR - SA - DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI IASI
Adresa postala: str. Gh. Asachi, nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: DRDP Iasi, Tel.0232.21.44.30, In atentia: Biroului Mecanizare, Email: [email protected], Fax: 0232.21.44.32, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR - SA - DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI IASI
Adresa postala: str. Gh. Asachi, nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: DRDP Iasi, Tel.0232.21.44.30, In atentia: Serviciului Licitatii, Email: [email protected], Fax: 0232.21.44.32, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR - SA - DIRECTIA REGIONALA DRUMURI SI PODURI IASI
Adresa postala: str. Gh. Asachi, nr.19, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700481, Romania, Punct(e) de contact: DRDP Iasi, Tel.0232.21.44.30, In atentia: Registraturii, Email: [email protected], Fax: 0232.21.44.32, Adresa internet (URL): www.drdpiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Revizii, verificari, service si achizitie piese de schimb necesare functionarii centralelor termice din D.R.D.P. Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediile administrative ale subunitatilor din cadrul DRDP Iasi.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Verificari tehnice periodice centrale termice, inclusiv verificarea/inlocuirea supapelor de siguranta, achizitie piese de schimb necesare functionarii, precum si obtinerea de autorizatii de functionare ISCIR a centralelor termice ajunse la scadenta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
38 centrale termice;
Valoarea estimata fara TVA: 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
D.R.D.P. Iasi isi rezerva dreptul de a achizitiona suplimentar servicii similare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare=2500 lei-prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare;ordin de plata sau fila cec;suma in numerar la casieria DRDP Iasi.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si alte surse legal constituite.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conf.art.44 din OUG 34/2006 (A) - contract de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea; 2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; 4.Copie dupa certificatele constatatoare de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat si bugetele locale valabile la data deschiderii ofertelor; 5.Certificatul de inregistrare emis de ORC-copie; 6.Actul constitutiv (contractul de societate sau statutul) - copie; 7.Certificatul de inregistrare in scopuri de TVA eliberat de MFP ANAF, copie; 8.Certificat constatator emis de catre ORC de pe langa tribunalul teritorial, care sa ateste obiectul de activitate al ofertantului, valabil la data deschiderii ofertelor, original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturi contabile la 31.12.2008 si 30.06.2009, semnate si vizate de DGFP; 2.Balanta contabila la 31.07.2009; 3.Fisa de informatii generale. 4.Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala totala pe ultimii 3(trei) ani trebuie sa fie de cel putin 500.000 lei (valoare fara TVA). Ofertantul trebuie sa prezinte declaratie pe propria raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 90 de zile.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani insotite de certificari de buna executie, conform Formularului.
2. Declaratie privind dotarea cu echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoarea contractului de servicii conform Formularului. Se va prezenta lista cu sediul punctelor de lucru din teritoriu conform caietului de sarcini. 3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, conform Formularului + CV ale personalului de conducere si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va face dovada (copie dupa contractele de servicii si recomandari) prestarii in ultimii 3 ani de servicii similare in valoare de cel putin 90.000 lei fara TVA din cel mult 3 contracte. Ofertantul va face dovada autorizarii ISCIR si ANRGN dupa cum urmeaza: - Autorizatie ISCIR pentru Verificarea Tehnica Periodica (VTP) si pentru Autorizarea Functionarii(AF) pentru minim 95% din centralele din lot; - Autorizatie ISCIR pentru punerea in functiune (PIF); - Autorizatie ISCIR pentru service si reparare (PT A1-2002); -Autorizatie ISCIR pentru montare si instalare; - Autorizatie ISCIR pentru efectuarea de examinari, verificari si investigatii in vederea evaluarii starii tehnice si intocmire a studiilor privind stabilirea conditiilor de functionare (C9); - Autorizatie ISCIR pentru reglare si verificare la deschidere inchidere a supapelor de siguranta si intocmire proiecte de reparare recipienti sub presiune ( C7); -Autorizatie ISCIR pentru proiectare si verificare proiecte (PT C9); - Autorizatie ANRGN pentru executie instalatie de utilizare;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conf. art. 73, alin(2) din OUG nr. 34/2006 (A), autoritatea contractanta decide organizarea unei etape suplimentare de licitatie electronica ca etapa finala a licitatiei deschise. Detalii in FDA.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2009 10:00
Locul: Sediul D.R.D.P. Iasi din Iasi, str. Gh. Asachi, nr.19.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de licitatie, observatori, imputerniciti ai ofertantilor - max 2 persoane din partea fiecarui ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt si este disponibila fara restrictii pe site-ul D.R.D.P. Iasi, www.drdpiasi.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2009 10:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer