Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Revizuire Studiu de Fezabilitate existent, Elaborarea Proiectului Tehnic la nivel de Detalii de Executie, a Documentatiei de Atribuire pentru Realizarea Centrului de Intretinere Gura Vaii si Supervizarea Lucrarilor


Anunt de participare numarul 85734/03.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: SORIN FUSEA, Director Directia Licitatii, Contractare si Servicii Suport, Tel.021.318.66.62, Email: [email protected], Fax: 021.318.66.62, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Revizuire Studiu de Fezabilitate existent, Elaborarea Proiectului Tehnic la nivel de Detalii de Executie, a Documentatiei de Atribuire pentru Realizarea Centrului de Intretinere Gura Vaii si Supervizarea Lucrarilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Romania, Judetul Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile solicitate de autoritatea contractanta sunt decsrise in Caietul de sarcini (Capitolul II din documentatia de atribuire)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
79415200-8-Servicii de consultanta in proiectare (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vezi informatiile cuprinse in Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 53, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 1.070 Euro sau in LEI, in cuantum de 4.525, 351; Garantie de buna executie: in cuantum de 10% din valoarea de contract acceptata, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri nerambursabile de la Comunitatea Europeana- Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. pe proprie raspundere-Form 1-Declaratie privind eligibiliatea;Decl pe proprie raspundere-Form 2-Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181/oug 34/2006.Doc/certif.edificatoare: Certificate de atestare Fiscala si Certificate constatoare privind indeplinirea oblig exigibile de plata pct 5.1.1 si 5.1.2 din Fisa de Date (Cap I din DA); Decl. pe proprie raspundere- Form A Declaratie privind Cap.de exercitare a activ. Prof. Doc/certif.edificatoare: Certificat de inregistrare (C.U.I. emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal teritorial, in copie legalizata) si certificat constatator in original emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, in original, valabil la data prezentarii/completarii ofertei sau in copie legalizata; in cazul pers. juridice/fizice strainedocumente in conf.cu prev leg din tara in care ofertantul este stabilit care dovedesc forma de inreg/atestare ori apartenenta din pct. ved. profes valabile la data prezentarii/completarii lor- pct.5.2 din Fisa de Date (Cap I din DA).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.pe proprie raspundere-Form 3 si anexa-pct.5.3 din Fisa de Date (Cap I din DA)Media rezultatului exercitiului financiar net (profit net/pierdere) ale ofertantului trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008). Media cifrelor de afaceri globale ale ofertantului trebuie sa fie mai mare de 32.000 Euro pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008). Doc/certif.edificatoare : Bilanturile contabile pe ultimii trei ani(2006;2007;2008) inreg. la org. competente conf.prev.legale in vigoare insotite de Raportul de Audit
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul a finalizat cu succes in ultimii 5 ani cel putin 1 Studiu de Fezabilitate si 1 Proiect Tehnic pentru lucrari de constructie noua si/sau extindere si/sau reabilitare pentru o cladire cu 1 sau mai multe etaje. Ofertantul a finalizat cu succes cel putin 1 proiect similar de constructii civile care a avut ca obiect Supervizarea lucrarilor aferente finalizate in ultimii 5 ani, proiecte in care au fost aplicate conditii de contract FIDIC sau similare. Doc/certif. edificatoare: Form 5 Certificat privind experienta prestatorului semnat de catre beneficiar. Prin ultimii 5 ani se intelege perioada cuprinsa intre 31.07.2004 si termenul limita de depunere a ofertelor.
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul personal cheie: 1. Inginer rezident (Coordonator de Proiect); 2. Inginer constructor; 3. Arhitect.Cerintele min. de calif. privind personalul cheiesi doc/certif..edificatoare sunt mentionate la pct.5.4.2.b) din Fisa de Date (Cap I din DA)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2000/RO/16/P/PT/004/06
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2009 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2009 12:00
Locul: Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania SA, B-dul Dinicu Golescu, Nr. 38
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor reprezentantii imputerniciti de catre operatorii economici care au depus oferte pentru proiectul respectiv.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat de Uniunea Europeana in conformitate cu Memorandumul de Finantare nr. ISPA 2000/RO/16/P/PT/004/06 incheiat intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana.
VI.3) Alte informatii
a) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la punctul 5 din Fisa de date a Achizitiei, ofertantul are dreptul de a prezenta initial declaratie pe propria raspundere (exceptie subpct. 5.3 si 5.4.4) semnata de reprezentantul sau legal, prin care sa confirme ca indeplineste criteriul de calificare asa cum a fost solicitat in Documentatia de Atribuire.b) Moneda in care trebuie intocmita oferta: Euro. c) Data limita pentru solicitarea clarificarilor: data: 17.09.2009, ora 12:00. d) Eventualele contestatii: pot fi depuse la Curtea de apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal, e) Documentatia de atribuire va fi disponibila pe site-ul www.e-licitatie.ro, precum si pe site-ul www.cnadnr.ro, sectiunea Achizitii Publice. f) Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr.5, Sector 4 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40 (021) 319.51.80, +40(021)319.51.81;+40(021)319.51.83, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 319.51.76, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspxidInstitutie=2
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2009 12:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer