Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Revizuire Studiu de Fezabilitate existent, Elaborarea Proiectului Tehnic la nivel de Detalii de Executie, a Documentatiei de Atribuire pentru Realizarea Centrului de Intretinere Gura Vaii si Supervizarea Lucrarilor


Anunt de participare numarul 75565/16.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: Bd Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Agentia ISPA CNADNR SA, Tel.021.318.66.64, In atentia: Alin Cimpeanu, Email: [email protected], Fax: 021.318.66.64, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Revizuire Studiu de Fezabilitate existent, Elaborarea Proiectului Tehnic la nivel de Detalii de Executie, a Documentatiei de Atribuire pentru Realizarea Centrului de Intretinere Gura Vaii si Supervizarea Lucrarilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Romania, Jud. Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile solicitate de autoritatea contractanta sunt descrise in Caietul de sarcini (Capitolul II din Documentatia de Atribuire).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
79415200-8-Servicii de consultanta in proiectare (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vezi informatii cuprinse in Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 45, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 900, 00 Euro sau 3.809, 43 Lei.Garantia de buna executie 10% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat din: - Fonduri nerambursabile de la Comunitatea Europeana.- Buget de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa nu fi fost condamnat in ultimii 5 ani printr-o hotarare judecatoreasca definitiva pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, coruptie, frauda, spalare de bani.Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele juridice / fizice romane si straine trebuie sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media rezultatelor financiare nete ale ofertantului trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007).
Media cifrelor de afaceri anuale ale ofertantului trebuie sa fie mai mare de 20.000 Euro pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul a finalizat cu succes in ultimi 5 ani cel putin un Studiu de Fezabilitate pentru lucrari de constructie noua si/sau extindere si/sau reabilitare pentru o cladire cu 1 sau mai multe etaje;Ofertantul a finalizat cu succes in ultimi 5 ani cel putin 2 Proiecte Tehnice pentru lucrari de constructie noua si/sau extindere si/sau reabilitare pentru o cladire cu 1 sau mai multe etaje;
Ofertantul a finalizat cu succes cel putin 2 proiecte similare de constructii civile care au avut ca obiect Supervizarea lucrarilor aferente finalizate in ultimii 5 ani, proiecte in care au fost aplicate conditiile de contract FIDIC.
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul personal cheie:
- inginer rezident atestat ca Inspector de santier in constructii civile cu o experienta minima generala in lucrari de constructii civile de 5 ani, din care experienta minima pe pozitii similare 3 ani;
-inginer constructor absolvent al unei facultati de constructii-specializarea constructii civile cu o experienta minima de 3 ani pe pozitie de inginer constructor;
-arhitect absolvent al unei facultati de arhitectura cu o experienta minima de 3 ani pe pozitie de arhitect.
Nota: Ultimii 5 anireprezinta perioada1 ianuarie 2004 termenul limita de depunere a ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2000/RO/16/P/PT/004/06
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2009 15:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.05.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2009 10:00
Locul: Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania SA, B-dul Dinicu Golescu, Nr. 38
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor reprezentantii imputerniciti de catreoperatorilor economici care au depus oferte pentru proiectul respectiv.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat de Uniunea Europeana in conformitate cu Memorandumul de Finantare nr. ISPA 2000/RO/16/P/PT/004/06 incheiat intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana.
VI.3) Alte informatii
a)Moneda in care trebuie intocmita oferta: Euro .b) Data limita pentru solicitarea clarificarilor: 27.04.2009, ora 16:00.c)Eventualele contestatii se formuleaza in conditiile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, si pot fi depuse la Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a de Contencios Administrativ si Fiscal;d) Documentatia de atribuire va fi disponibila pe site-ul www.e-licitatie.ro, precum si pe site-ul www.cnadnr.ro, sectiunea Achizitii Publice.e)Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str. Splaiul Independenteinr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+40 (021) 319.51.80, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 319.51.76, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspxidInstitutie=2
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2009 14:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer