Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Revizuire Studiu de Fezabilitate existent, Elaborarea Proiectului Tehnic la nivel de Detalii de Executie, a Documentatiei de Atribuire pentru Realizarea Centrului de Intretinere Gura Vaii si Supervizarea Lucrarilor


Anunt de participare numarul 66704/18.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU, NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Agentia ISPA-CNADNR SA, Tel.021.318.66.64, In atentia: Sorin George Stoicescu-Director Proiecte 8, CNADNR SA Agentia ISPA, Email: [email protected], Fax: 021.318.66.64, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Revizuire Studiu de Fezabilitate existent, Elaborarea Proiectului Tehnic la nivel de Detalii de Executie, a Documentatiei de Atribuire pentru Realizarea Centrului de Intretinere Gura Vaii si Supervizarea Lucrarilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Romania, Judetul Mehedinti, pe traseul drumului E70 (DN6 km347+400)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile solicitate de autoritatea contractanta sunt descrise in Caietul de sarcini (Capitolul II din documentatia de atribuire).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79415200-8 - Servicii de consultanta in proiectare (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vezi informatii cuprinse in Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 45, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Prelungirea contractului cu respectarea art.122 din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 900, 00 Euro sau 3.270 LeiGarantia de buna executie 10% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile de la CE, Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere ce va fi legalizat in cazul atribuirii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe proprie raspundere, ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - a se vedea punctul 5.1 din Fisa de date a achizitiei(Capitolul I din documentatia de atribuire).In ceea ce priveste capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), se solicita operatorilor economici certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / autorizatie functionare / altele echivalente in cazul persoanelor juridice/fizice romane sau documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in cazul persoanelor juridice/fizice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criteriile de evaluare a capacitatii economice si financiare si documentele care trebuie prezentate pentru sustinerea indeplinirii acestor criterii sunt urmatoarele:
a. Media rezultatelor financiare (profit/pierdere) ale ofertantului trebuie sa fie pozitive pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007)
b. Media cifrelor de afaceri anuale ale ofertantului trebuie sa fie mai mare de 20.000 Euro pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007).
1. Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007)folosind Formularul nr.5.
2. Bilantul contabil pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) vizat si inregistrat la organele competente.
Nota:
1. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si supralegalizata/apostilata.
2. Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.
Pentru transformarea in Euro se va folosi cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro.Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Lg. Nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completat prin OG nr. 27/2006) beneficiaza de reducere de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri (pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documentele prin care dovedesc ca sunt I.M.M.).
Nota: Daca un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul a finalizat cu succes in ultimi 5 ani cel putin un Studiu de Fezabilitate pentru lucrari de constructie noua si/sau extindere si/sau reabilitare pentru o cladire cu 1 sau mai multe etaje ;Ofertantul a finalizat cu succes in ultimi 5 ani cel putin 2 Proiecte Tehnice pentru lucrari de constructie noua si/sau extindere si/sau reabilitare pentru o cladire cu 1 sau mai multe etaje ;
Ofertantul a finalizat cu succes cel putin 2 proiecte similare de constructii civile care au avut ca obiect Supervizarea lucrarilor aferente finalizate in ultimii 5 ani, proiecte in care au fost aplicate conditiile de contract FIDIC.
Nota: Ultimii 5 anireprezinta perioada1 august 2003 termenul limita de depunere a ofertelor
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul personal cheie: -inginer rezident cu o experienta minima generala in lucrari de constructii civile de 5 ani, din care experienta minima pe pozitii similare 3 ani;
- inginer constructor cu o experienta minima de 3 ani pe pozitie de inginer constructor
- arhitect cu o experienta minima de 3 ani pe pozitie de arhitect
Se vor prezenta urmatoarele documente:
1. CV-ul (conform Formularului nr.13) este de preferat sa cuprinda doar experienta relevanta in raport cu cerintele enuntate mai sus. Trebuie oferit un singur CV pentru fiecare pozitie mentionata.
2. Pentru fiecare expert propus ofertantul va depune copii ale diplomelor obtinute si mentionate in CV.
Declaratii de exclusivitate si disponibilitate semnate in original de fiecare expert cheie ce este propus in oferta (Formularul nr.14).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
ISPA 2000/RO/16/P/PT/004/06
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2008 15:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2008 10:00
Locul: Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania SA, B-dul Dinicu Golescu, Nr. 38
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor reprezentantii imputerniciti de catreoperatorilor economici care au depus oferte pentru proiectul respectiv.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este finantat de Uniunea Europeana in conformitate cu Memorandumul de Finantare nr. ISPA 2000/RO/16/P/PT/004/06 incheiat intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana
VI.3) Alte informatii
a)Moneda in care trebuie intocmita oferta: Euro .b) Data limita pentru solicitarea clarificarilor: 21.11.2008, ora 16:00.c)Eventualele contestatii: pot fi depuse la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Cod Postal 030084, Bucuresti, Romania, Certificat de Inregistrare Fiscala (CIF): 20329980, Telefon +40 (021) 310.46.41, Fax: +40 (021) 310.46.42, E-mail: [email protected]) Documentatia de atribuire va fi disponibila pe site-ul www.e-licitatie.ro, precum si pe site-ul www.andnet.ro, sectiunea Achizitii Publice.e)Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2008 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer