Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REVIZUIREA PROIECTULUI TEHNIC DE EXECUTIE A LUCRARILOR DE INCHIDERE SI ECOLOGIZARE A OBIECTIVULUI MINIER AVRAM IANCU, JUD. BIHOR


Anunt de participare numarul 21381/29.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Str. Dionisie Lupu, nr. 68, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Mihai BRAGADIREANU, Tel.021.318.52.58, Email: [email protected], Fax: 021.312.91.46, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala a Uraniului S.A. Sucursala Bihor
Adresa postala: Str. Cuza-Voda, nr. 9, jud. Bihor, Localitatea: Stei, Cod postal: 415600, Romania, Punct(e) de contact: Aurelian RENGLE, Tel.0259.332.401, Email: [email protected], Fax: 0259.332.401, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro/bihor.html
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala autoritate contractanta in sensul prevederilor art. 8 d) din O.U.G. 34/2006.
Activitate (activitati)
Altele: Exploatare a zacamintelor de uraniu, prepararea minereului si rafinarea concentratelor, transportul si valorificarea acestora.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REVIZUIREA PROIECTULUI TEHNIC DE EXECUTIE A LUCRARILOR DE INCHIDERE SI ECOLOGIZARE A OBIECTIVULUI MINIER AVRAM IANCU, JUD. BIHOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Compania Nationala a Uraniului S.A. Sucursala Bihor, str. Cuza-Voda, nr. 9, localitatea Stei, jud. Bihor, Tel./Fax: 0259.332.401
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de servicii pentru: Revizuirea proiectului tehnic de executie a lucrarilor de inchidere si ecologizare a obiectivului minier Avram Iancu, jud. Bihor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmirea a 10 buc. documentatii tehnice si programe de monitorizare si asigurarea serviciilor de asistenta ce fac obiectul contractului de prestari servicii mentionat la punctul II.1.1.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 200, 000 si 1, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Pentru etapa I-a nu se solicita garantie de participare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri provenite din activitatea de inchideri de mine.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Declaratie privind eligibilitatea (formularul 12A); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta (formularul 12B); Certificat de atestare fiscala din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetul de stat; Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetele locale; Certificat de inregistrare; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 / autorizatie de functionare / altele echivalente; Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Sit. financ. la 31.12.2006, viz. si inregistr. de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scris. de bonitate din partea bancilor sau a unor societ. recunoscute de audit financ. si contab., orice alte docum. legale edificat. prin care ofertant. isi poate dovedi capacit. ec.-financ.; Declaratie priv. cifra de afaceri medie anuala din ultimii 3 ani (formularul B2).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1.000.000 lei fara T.V.A.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Informatiile generale despre ofertant (formularul B2); Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (formularul 12E); Si celelalte documente solicitate, astfel cum acestea sunt specificate in Documentia de atribuire atasata prezentului anunt.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autoritatea contractanta impune ca cerinta minima ca din declaratia privind lista principalelor prestari de servicii, sa rezulte indeplinirea de catre candidat, in ultimii trei ani, cel putin a unui contract, al carui obiect il reprezinta prestarea unor servicii similare celor solicitate de catre autoritatea contractanta in cadrul Sectiunii II din prezenta documentatie, in valoare de cel putin 200.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Dialog competitiv
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 15
Selectarea candidatiilor se va efectua numai pe baza inventarierii si analizarii documentelor de calificare astfel cum sunt acestea solicitate in Documentatia de atribuire atasata prezentului anunt.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2007 08:29
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2007 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2007 09:00
Locul: C.N.U. - S.A. Sucursala Bihor, str. Cuza-Voda, nr. 9, localitatea Stei, jud. Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai candidatiilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti sectia a VIII-a: Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului S.A. Bucuresti - Oficiul Juridic
Adresa postala: Str. Dionisie Lupu, nr. 68, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel.021.318.52.58, Email: [email protected], Fax: 021.312.91.46, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2007 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer