Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - RO FSCH 19 Modernizarea si ajustarea / re-configurarea patrimoniului imobiliar pentru a corespunde noilor cerinte ale supravegherii si controlului la frontierele externe / 19.1.2 Lucrari de construire de noi locatii pentru Politia de Frontiera si moderniz


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
5.508.449 EUR

Castigatorul Licitatiei: S.C. CONFORT S.A.
Anunt de atribuire numarul 89109/01.04.2010
Informatii anunt de participare asociat 81122
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.00 40 21 326 55 55 int.533, In atentia: Adela Vasile, Email: [email protected], Fax: 00 40 21 326 87 09; 326 87 30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
RO FSCH 19 Modernizarea si ajustarea / re-configurarea patrimoniului imobiliar pentru a corespunde noilor cerinte ale supravegherii si controlului la frontierele externe / 19.1.2 Lucrari de construire de noi locatii pentru Politia de Frontiera si modernizarea anumitor locatii existente / 19.1.2.7
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Lot I Sediul IJPF Caras Severin
Lot II SPF Naidas
Lot III SPF Socol
Lot IV SPF Oravita
Lot V SPF Moldova Veche
Lot VISPF Berzeasca
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot I Sediul IJPF Caras Severin: Modernizare pavilion administrativ, punct control acces, padoc caini, magazii, garaj auto, statie pompe, statie alimentare carburanti, amenajari exterioareLot II SPF Naidas: Modernizare Pavilion administrativ nr. 1, 2 si 3, garaj autovehicule, statie alimentare carburanti, gospodarie de apa, amenajari exterioare.Lot III SPF Socol: Modernizare imobil SPF Socol: pavilion administrativ, garaj auto, statie pompe, statie alimentare carburanti, amenajari exterioareLot IV SPF Oravita: Modernizare imobil existent si construire corp nou SPF OravitaLot V SPF Moldova Veche: Modernizare pavilion administrativ, punct control parc auto, padoc caini, magazii metalice, garaj auto, statie pompe, amenajari exterioare.Lot VISPF Berzeasca: Modernizare pavilion administrativ, pavilion acces, garaj auto, gospodarie de combustibili, amenajare statie de combustibili, amenajari exterioare
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
5, 508, 449.2EUR
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S37-053827din24.02.2009
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2009/S204-293540din22.10.2009
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 174/12.02.2010 Denumirea: Lot I Sediul IJPF Caras Severin: Modernizare pavilion administrativ, punct control acces, padoc cain
V.1) Data atribuirii contractului 2/12/2010
V.2) Numarul de oferte primite 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. CONFORT S.A.
Adresa postala: Str. Enric Baader, nr. 11, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300072, Romania, Tel.+40256 434 575, Email: [email protected]; [email protected], Fax: +40256 434 060
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1755000.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1192846.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea: 4, 922, 875.44 Moneda: RON
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Da
Partea din contract care ar putea fi subcontractata
Nu se cunoaste
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 175/12.02.2010 Denumirea: Lot II SPF Naidas: Modernizare Pavilion administrativ nr. 1, 2 si 3, garaj autovehicule, statie alim
V.1) Data atribuirii contractului 2/12/2010
V.2) Numarul de oferte primite 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. CONFORT S.A.
Adresa postala: Str. Enric Baader, nr. 11, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300072, Romania, Tel.+40256 434 575, Email: [email protected]; [email protected], Fax: +40256 434 060
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 2000000.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1077513.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea: 4, 446, 896.15 Moneda: RON
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Da
Partea din contract care ar putea fi subcontractata
Nu se cunoaste
V.6) Lista de Loturi
2
Contract nr: 176/12.02.2010 Denumirea: Lot III SPF Socol: Modernizare imobil SPF Socol: pavilion administrativ, garaj auto, statie pompe, s
V.1) Data atribuirii contractului 2/12/2010
V.2) Numarul de oferte primite 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. HELP TRANS S.R.L.
Adresa postala: Str. Timisorii, nr. 1, Localitatea: Oravita, Cod postal: 325600, Romania, Tel.+40255 571 925, Email: [email protected], Fax: +40255 571 067
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 900000.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 679202.13 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea: 2, 803, 067.19 Moneda: RON
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Da
Partea din contract care ar putea fi subcontractata
Nu se cunoaste
V.6) Lista de Loturi
3
Contract nr: 177/12.02.2010 Denumirea: Lot IV SPF Oravita: Modernizare imobil existent si construire corp nou SPF Oravita
V.1) Data atribuirii contractului 2/12/2010
V.2) Numarul de oferte primite 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. HELP TRANS S.R.L.
Adresa postala: Str. Timisorii, nr. 1, Localitatea: Oravita, Cod postal: 325600, Romania, Tel.+40255 571 925, Email: [email protected], Fax: +40255 571 067
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 930000.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 740067.07 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea: 3, 054, 256.8 Moneda: RON
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Da
Partea din contract care ar putea fi subcontractata
Nu se cunoaste
V.6) Lista de Loturi
4
Contract nr: 178/12.02.2010 Denumirea: Lot V SPF Moldova Veche: Modernizare pavilion administrativ, punct control parc auto, padoc caini, m
V.1) Data atribuirii contractului 2/12/2010
V.2) Numarul de oferte primite 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. CONFORT S.A.
Adresa postala: Str. Enric Baader, nr. 11, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300072, Romania, Tel.+40256 434 575, Email: [email protected]; [email protected], Fax: +40256 434 060
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1000000.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 765464.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea: 3, 159, 069.93 Moneda: RON
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Da
Partea din contract care ar putea fi subcontractata
Nu se cunoaste
V.6) Lista de Loturi
5
Contract nr: 182/02.03.2010 Denumirea: Lot VISPF Berzeasca: Modernizare pavilion administrativ, pavilion acces, garaj auto, gospodarie de
V.1) Data atribuirii contractului 2/12/2010
V.2) Numarul de oferte primite 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. CONFORT S.A.
Adresa postala: Str. Enric Baader, nr. 11, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300072, Romania, Tel.+40256 434 575, Email: [email protected]; [email protected], Fax: +40256 434 060
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1850000.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1053357.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea: 4, 347, 204.34 Moneda: RON
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Da
Partea din contract care ar putea fi subcontractata
Nu se cunoaste
V.6) Lista de Loturi
6
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect RO FSCH 19 Modernizarea si ajustarea / re-configurarea patrimoniului imobiliar pentru a corespunde noilor cerinte ale supravegherii si controlului la frontierele externe / 19.1.2 Lucrari de construire de noi locatii pentru Politia de Frontiera si modernizarea anumitor locatii existente / 19.1.2.7
VI.2) Alte informatii
Procedura de achizitie nu a fost anulata, termenul de contractare pentru proiectele finantate din Facilitatea Schengen fiind extins pana la data de 31 martie 2010, potrivit Deciziei C(2009)10399 CE de modificare a Deciziei C(2007) 1417 CE extindere transpusa in legislatie, prin Hotararea 1617/2009 de modificare a HG nr. 620/2007, aparuta in Monitorul Oficial nr. 918 din 29.12.2009.Termenul pentru finalizarea contractului a fost extins pana la data de 31 decembrie 2010, prin Decizia C(2009) 6737 CE de modificare a Deciziei C(2007) 1417 CE.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Bucuresti sectia a IX-a contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Cladirea Judecatoriei Sectorului 3, strada Ilfov, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021 408.37.81, Email: [email protected], Fax: +4021 408.37.81, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.004 021 319 51 80, Email: [email protected], Fax: 004 021 319 16 74, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legislatiei in vigoare
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE serviciul juridic
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.: (+40)21.326.55.55 (int: 614), Fax: (+40)21.326.87.30; (+40)21.326.87.09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2010 09:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer