Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Schimbatoare de caldura in placi pentru incalzire si apa calda de consum


Anunt de participare (utilitati) numarul 146155/29.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie Energie Termica Constanta
Adresa postala: Str. Badea Cartan, Nr.14A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900507, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii Publice, Tel. +40 241616881, In atentia: VASILIU MIRELA, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 241616881, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Schimbatoare de caldura in placi pentru incalzire si apa calda de consum
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Interioara, nr.4 - Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de schimbatoare de caldura in placi pentru incalzire si apa calda de consum pentru eficientizarea serviciului public de alimentare cu energie termica in sistem centralizat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42510000-4 - Schimbatoare de caldura, echipamente de climatizare si refrigerare si dispozitive de filtrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Schimbatoare de caldura in placi pentru preparare apa calda de consum - 6 bucati.
Schimbatoare de caldura in placi pentru preparare agent termic secundar pentru incalzire - 28 bucati.
Valoarea estimata fara TVA: 463, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare ce se va constitui este de 9.270 lei.Cursul de referinta leu/alta moneda comunicat de BNR cu 3 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art.86 alin.(1) din H.G. nr.925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta autoritatii contractante in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta sau prin ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.Contul autoritatii contractante este: RO37BRDE140SV09070521400 deschis la BRD Constanta.Perioada de valabilitate a garantiei de participare se va raporta la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In baza prevederilor art.16 alin.(2) din Legea nr.346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare a operatorilor economici incadrati in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa.In acest caz, operatorii economici au obligatia de a prezenta documentele prevazute la art.7 din Legea nr.346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertelor depuse de catre o asociere, pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/2004, fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia sau in cazul in care contestatorul retrage constestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului in conformitate cu prevederile art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art.87 alin.(1) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea fara TVA a contractului . Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi determinata la momentul semnarii contractului nu va fi mai mica decat echivalentul in lei a 0, 5% din valoarea fara TVA a contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prinretineri succesive din sumele datoratesi cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie . (4, 5% din valoarea fara TVA a fiecarei facturi acceptate).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare (formular nr. 2).
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.
Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala va prezenta declaratia pe propria raspundere privind
neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006(formular nr.2)Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr. 3).
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit; in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta
care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare.Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala va prezenta declaratia pe propria raspundere privind
neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006 (formular nr.3.), lit. a), c1) si d.Cerinta nr. 3
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69 ind.1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.
Atat tertii sustinatori, cat si subcontractantii, vor prezenta declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 (formular nr. 4).
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Gheorghe Enache - Director Dezvoltare RADET ? presedinte cu drept de vot;
Ioana Tanase ? Director Economic RADET ? membru;Liviu Popa? Director Productie RADET ? membru;
Stefan Nela ? Dispecer Sef RADET - membru;
Rosu Filoftia? Sef Birou Tehnic-Investitii RADET ? membru;Panca Daniela ? Consilier Juridic RADET ? membruLungu George ? Sef Birou Aproviz. /Achizitii Publice RADET-membru
Eugen Ionescu?Director Comercial RADET ? membru de rezerva.Persoana care aproba documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire este ing. Ilie Rachieru - Manager General
RADET Constanta.
Cerinta nr. 4
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. 314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Prezentarea declaratiei pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu
regulile de concurenta (formular nr. 5).
Cerinta nr. 5Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Din documentul prezentat sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele.
Cerinta nr. 6Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale)
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Din documentul prezentat sa reiasa situatia obligatiilor scadente inluna anterioara celei in care se depunofertele, in sensul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit operatorul economic.
Nota:
Prezentarea documentelor
Autoritatea contractanta permite depunerea documentelor in oricare dintre formele: -original;
-copie legalizata;
-copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Sunt solicitate in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate;
Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant, cu scopul participarii la prezenta procedura initiata in vederea atribuirii contractului de achizitie publica, se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator (i). Cerinta
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Prezentarea certificatului constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. In acest caz, documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Nota:
Prezentarea documentelor
Autoritatea contractanta permite depunerea documentelor in oricare dintre formele: -original;
-copie legalizata;
-copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Sunt solicitate in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate;
Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant, cu scopul participarii la prezenta procedura initiata in vederea atribuirii contractului de achizitie publica, se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Bilanturile contabile, extrase de bilant, la 31.12.2010, 31.12.2011 si la 31.12.2012, vizate si inreg. la org.competente; sau prezentarea de catre operatorul economic a oricaror altor documente edificatoare in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiareCerinta nr. 2
Declaratie privindcifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului care vizeaza activitatea dinultimii 3 trei ania carei valoare sa fie de minim 920.000 lei.Pentru calculul echivalentei cifrei de afaceri se va utiliza cursul mediu anual leu/valuta al BNR pentru cei 3 ani.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- bilanturile contabile, extrase de bilant la 31.12.2010, 31.12.2011 si la 31.12.2012, vizate si inreg. la org.competente sau orice alte documente edificatoare, in copiecertificata pentru conformitate cu originalul.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Declaratie privind media cifrei de afaceri ( formular nr.6)
Pentru calculul echivalentei cifrei de afaceri se va utiliza cursul mediu anual leu/valuta al BNR pentru cei 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertanti vor face dovada furnizarii in ultimii 3 ani, in baza a maxim 3 contracte de natura si complexitatea obiectului prezentei achizitii, in valoare cumulate de cel putin 463.500 lei fara TVA.
Livrarile de produse vor fi certificate prin prezentarea de: procese verbale de predare primire/ receptie /recomandari /sau alte documente relevante informatii privind modul de indeplinire al obligatiilor contractuale, din care sa reiasa ca in ultimii 3 ani pana la data limita stabilita pentrudepunerea ofertelor, au fost livrate produse de natura si complexitatea obiectului achizitiei in valoare de 463.500 lei fara TVA. Documentele vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioadade livrare si vor preciza daca livrarea s-a realizat in conformitate cu clauzele contractuale.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va prezenta Formularul nr. 7, cuprinzand lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
- experienta similara ( formular nr. 7`)
Cursul mediu anual leu/alta valuta al BNR pt. cei 3 ani solicitati: 2010, 2011, 2012;
Documentele vorfidepuse inoriginal/ copie legalizata/ copie lizibila certificata conform cu originalul.
Se va prezenta: - certificat ISO 9001/2008 sau echivalent (managementul calitatii).
Modalitatea de indeplinire
Documentele vorfidepuse incopie lizibila conform cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul care urmeaza sa faca obiectul reofertarii este pretul.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una).Licitatia electronica va incepe dupa doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: 1 (una) zi, respectiv 24 ore.Criteriul de evaluare la licitatia electronica: pretul cel mai scazut.Autoritatea contractanta are obligatia de a pune la dispozitia ofertantilor: pozitia pe care o ocupa in clasament, ,nr.participantilor, preturile /valorile noi prezentate etc.Inainte de lansarea unei licitatii electronice, autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, conform cu criteriul de atribuire stabilit.In vederea realizarii etapei electronice, achizitorul va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistemul informatic, respectiv informatii cu privire la preturi si numarul ofertantilor care au depus oferte admisibile. In cazul in care ofertantul declarat admis si inregistrat in SEAP nu modifica in cadrul rundei de licitatie electronica elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare ultima oferta depusa electronic.Cursul de referinta leu/valuta comunicat de BNR.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2013 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 12.12.2013
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2013 13:00
Locul: Str.Badea Cartan nr.14A, localitatea Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Gheorghe EnacheIoana TanaseLiviu PopaStefan NelaRosu FiloftiaPanca DanielaLungu GeorgeEugen Ionescu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care vor fi prezentate doua sau mai multe oferte financiare care au acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantillor clarificari. In vederea departajarii ofertelor, atunci cand se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 ind. 2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC RADET CONSTANTA
Adresa postala: Str. Badea Cartan nr. 14A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900507, Romania, Tel. +40 241616881, Email: [email protected], Fax: +40 241616881, Adresa internet (URL): www.radet-constanta.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2013 13:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer