Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SCOALA DE ARTE SI MESERII


Anunt de participare numarul 60120/01.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL AL ORASULUI TASNAD
Adresa postala: STRADA LACRAMIOARELOR NUMARUL 35, Localitatea: Tasnad, Cod postal: 445300, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA SABAU, Tel.0261825701, Email: [email protected], Fax: 0261827223, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SCOALA DE ARTE SI MESERII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ORASUL TASNAD, JUD.SATU MARE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INFIINTARE SCOALA DE ARTE SI MESERII IN ORASUL TASNAD, JUD. SATU MAREScoala cu 10 sali de clasa cu Sc= 716.9 mp, Sala de sport cu Sc= 1300, 0 mp, Camin elevi cu Sc= 770 mp, Cantina+club cu Sc= 390 mp, Garsoniere cu Sc= 360 mp, Cabina poarta cu Sc= 12, 25 mp, Teren sport cu Sc= 968 mp, Centrala termica cu Sc= 103, 5 mp, Ateliere cu Sc= 303, 1 mp
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 23, 161, 145RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE LA LICITATIE 200.000 RON, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Transferuri din Bugetul Ministerului Educatiei si Cercetarii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea contractului de asociere daca oferta comuna va fi declarata castigatoare fara a crea o noua personalitate juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea
- declaratie privind calitatea de participant la procedura
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
- certificat unic de inregistrare
- persoane juridice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri)
- certificat constatator emis de oficiul registrului comertului
- Certificat de atestare fiscala, privind plata obligatiilor la zi fata de: -Bugetul de stat (bugetul consolidat)-Bugetul local.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatiigenerale
- ultimul bilant contabil anul de referinta, anul 2007, vizat de DFP
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-solvabilitate patrimoniala - cerinta minima : mai mare de 30%-lichiditate generala - cerinta minima : mai mare de 100%-cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani cerinta minima23.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind lista contractelor de lucrari aflate in derulare- declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
- declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
-declaratie privind detinerea unui Laborator autorizat de incercari pentru betoane sau dovada incheierii unui contract de prestari servicii cu un astfel de laborator
-declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
-nominalizarea responsabilului de contract si a persoanelor direct implicate in asigurarea controlului calitatii dupa cum urmeaza:
a. un manager cu minim 3 ani de experienta similara;b. un inginer responsabil tehnic cu executia (RTE) ) care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, cu minim 3 ani experienta in cadrul unor lucrari similare;c. ingineri de specialitate pentru utilitati apa, canal, gaze, electric cu minim 3 ani experienta in cadrul unor lucrari similare;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-experienta similara insotita de contractele de executie, procese verbale de receptie la terminarea lucrarii, certificari de buna executie vizate de ISC, ofertantul va face dovada indeplinirii si finalizarii in ultimii 5 ani a maxim 3 contracte de lucrari similare cu o valoare = 7.000.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S16-019997 din 24.01.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2008 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2008 11:15
Locul: Primaria Orasului Tasnad, str. Lacramioarelor, nr.35, jud. Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza unei imputerniciri emise de ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 021 3104641, Email: [email protected], Fax: (+40) 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 10 zile de la luarea la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Urbanism si Amenajarea Teritoriului
Adresa postala: str. Lacramioarelor, nr.35, jud. Satu Mare, Localitatea: Tasnad, Cod postal: 445300, Romania, Tel.0261825701, Email: [email protected], Fax: 0261827223, Adresa internet (URL): www.primariatasnad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2008 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer